Van Bride 1.0 (Rond) naar Bridge (2.0) Vierkant overzetten | Eneco Community
beantwoord

Van Bride 1.0 (Rond) naar Bridge (2.0) Vierkant overzetten

• 21 januari 2018
  • 6 reacties
  • 534 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heeft iemand ervaring met het vervangenn van een Bridge 1.0 (ronde) door een Bridge 2.0 (vierkante versie)?
icon

Beste antwoord door Wimmer23 21 januari 2018, 13:16

@ToonFan Met de Philips Hue app kan de inhoud van bridge 1.0 gekopieerd worden naar bridge 2.0.
@Brandje Toon is geschikt voor zowel de ronde 1.0 als de vierkante 2.0. Ik zelf heb de ronde.
2.0 Ondersteund de Apple homekit/siri. Versie 1.0 niet.

Willem
Bekijk origineel

6 Reacties

Voor zo ver ik weet is Toon alleen geschikt voor versie 2, dus het vierkante model.

Wat bedoel je met overzetten.
Reputatie 2
Badge +3
@ToonFan Met de Philips Hue app kan de inhoud van bridge 1.0 gekopieerd worden naar bridge 2.0.
@Brandje Toon is geschikt voor zowel de ronde 1.0 als de vierkante 2.0. Ik zelf heb de ronde.
2.0 Ondersteund de Apple homekit/siri. Versie 1.0 niet.

Willem
Hoi Willem,

Dat laatste heb ik dus verward met versie 1 en 2

Thx voor de info.
Reputatie 3
Badge +4
Dank iedereen, inderdaad de Philips Hue App begeleid je door het copy proces en zelfs het afmelden van de oude bridge. De App start eerst met het updaten van de oude bridge die dan nog tegelijk staat aangesloten met de nieuwe bridge. Nadat de data van oud naar nieuw is overgezet is het systeem gereed. Je hoeft alleen nog even de nieuwe bridge in te stellen op Toon.
Goed om te horen en fijn dat alles gelukt is!?
Reputatie 1
Badge
Je hoeft alleen nog even de nieuwe bridge in te stellen op Toon.
Ik heb dit ook gedaan. Er is nu maar één bridge zichtbaar in de Toon, maar wel de 'oude' lampen/lampnamen.
Hoe haal ik die oude lampen/lampnamen van de vorige Hue-bridge uit mijn Toon?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen