Ton alias @Brandje bijna op de 10.000 geplaatste berichten in dit forum bereikt. | Eneco Community
beantwoord

Ton alias @Brandje bijna op de 10.000 geplaatste berichten in dit forum bereikt.

• 30 oktober 2014
  • 28 reacties
  • 1113 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
  • Expert
  • 3389 reacties
Mijn resept, via deze manier uitgesproken naar Ton alias @brandje.

Hij zit bijna op 10.000 geposte berichten in het Eneco Forum. En dit in bijna (17 november) 2 jaar tijd. Wie doet hem dat na. Ik niet! Of wel, maar dan niet binnen de 2 jaar.

Ik ben dan ook erg benieuwd ofdat hij de, in mijn optiek, mijlpaal van 10.000 berichten, binnen de 2 jaar echt weet te halen. Nietemin is mijn dank en resepct groot als, mede forumlid, voor zijn grote bijdrage aan dit forum.:D

(Vind toch dat gezegd mag worden met z'n aantal posts achter zijn naam.)
icon

Beste antwoord door Brandje 30 oktober 2014, 12:31

Hoi Jürgen,

Met blosjes op de wangen lees ik net je bericht!
Je hebt goed recherche werk gedaan; inderdaad bijna 2 jaar alweer!
Zou leuk zijn als ik die mijlpaal gelijk met het 2 jarige lidmaatschap op dit mooie forum bereik!

Dank voor je aandacht ik deze; jij met name weet ook dat ik me altijd (samen met vele van jullie) op dit forum ten dienste stel van andere leden, die vragen, nadere info, hulp enz willen hebben.

Energie in de breedste zin, dus ook een Toon in het bijzonder, hebben mijn warmste belangstelling nou eenmaal.

Dit topic geeft mij dan ook de stimulans om lekker door te gaan!
Bekijk origineel

28 Reacties

Hoi Jürgen,

Met blosjes op de wangen lees ik net je bericht!
Je hebt goed recherche werk gedaan; inderdaad bijna 2 jaar alweer!
Zou leuk zijn als ik die mijlpaal gelijk met het 2 jarige lidmaatschap op dit mooie forum bereik!

Dank voor je aandacht ik deze; jij met name weet ook dat ik me altijd (samen met vele van jullie) op dit forum ten dienste stel van andere leden, die vragen, nadere info, hulp enz willen hebben.

Energie in de breedste zin, dus ook een Toon in het bijzonder, hebben mijn warmste belangstelling nou eenmaal.

Dit topic geeft mij dan ook de stimulans om lekker door te gaan!
Ik ga op voor de laatste 500...................
Reputatie 1
Respect!
Hoi Windy,

Ik doe m'n best!
Badge +5
Je bent goed bezig Ton, hou vol! Soms valt het niet mee lijkt me maar je blijft positief.
Klopt Theo, soms krijg je een reactie waar ik met m'n beste bedoelingen ook niet op zit te wachten, maar gelukkig is het zeldzaam.
Dan denk ik maar weer: "dat hoort er ook bij" En ik ga verder met de orde van de dag.

Zolang energie m'n aandacht heeft, is het gewoon leuk hier "af en toe" te zijn.
Natuurlijk speelt Toon in dit geheel ook een grote rol.

Moest lachen gister, werd (als oude klant) van NUON weer gebeld.
We waren niet thuis dus zelfs op m'n 06 moest er gebeld worden..........

Waarom ze bellen nou dat snap ik wel natuurlijk, dus meteen meldt ik: "zolang ik Toon heb kom ik niet terug".
Begrijpt u wat ik bedoel?
NUON: Jazeker ik kan u geen ongelijk geven.................

Dat zal daar ongetwijfeld wel zeer doen.
Werd er niet op de Home Session Dag niet door de Quby man gemeld dat in den beginne van Toon ook bij NUON "geleurd" was........
Reputatie 7
Badge +7
Ton,
netjes hoor het gaat geweldig ,
met een beetje hulp van de forum leden zal het best goed komen.

mvg
Jan
Badge +5

Waarom ze bellen nou dat snap ik wel natuurlijk, dus meteen meldt ik: "zolang ik Toon heb kom ik niet terug".
Begrijpt u wat ik bedoel?
NUON: Jazeker ik kan u geen ongelijk geven.................

Dat zal daar ongetwijfeld wel zeer doen.
Werd er niet op de Home Session Dag niet door de Quby man gemeld dat in den beginne van Toon ook bij NUON "geleurd" was........

Ja daar hebben ze een mooie troef genegeerd.
Hoi Theo,

Dus dat hebben we daar gehoord he?
Ik twijfelde al, maar jij hebt het dus ook gehoord.
Die zagen er niets in en gelukkig Eneco wel!
Badge +5
Hoi Theo,

Dus dat hebben we daar gehoord he?
Ik twijfelde al, maar jij hebt het dus ook gehoord.
Die zagen er niets in en gelukkig Eneco wel!

Dat klopt helemaal Ton, Nuon zag er geen brood in en Eneco maakt er Vrienden mee!
Vandaag 27 november 2014 is het dus zo ver!

Dit is mijn 10.000e post op dit geweldige forum!

Dus heb ik uit m'n grote muziek verzameling uit Disc3 van de verzamelbox van Toon Hermans "De Juiste Toon" nummer 5 "Mien waar is m'n feestneus"

Uiteraard ga ik onverdroten door, want energie in de breedste zin EN Toon hebben voorlopig nog mijn volle aandacht!!!!
En meteen zie ik nu dat de teller NIET op 10.000 springt.

En wat denk je, het duurde enkele extra seconden en de teller sprong pas over..............
Reputatie 6
Badge +1
Vandaag 27 november 2014 is het dus zo ver!

Dit is mijn 10.000e post op dit geweldige forum!

Dus heb ik uit m'n grote muziek verzameling uit Disc3 van de verzamelbox van Toon Hermans "De Juiste Toon" nummer 5 "Mien waar is m'n feestneus"

Uiteraard ga ik onverdroten door, want energie in de breedste zin EN Toon hebben voorlopig nog mijn volle aandacht!!!!

Proficiat in het behalen van deze mijlpaal.

Proficiat in het behalen van deze mijlpaal.

Hoi Jürgen,

En jij bedankt voor het opstarten van dit topic!
Staat zo ijdel als ik het zelf zou hebben gedaan!
Wat is het snel gegaan zeg; iets meer als 2 jaar.............

Het liedje Mien waar is m'n feestneus dat leek mij wel toepasselijk en Toon is zo leuk! Ik bedoel dus Toon Hermans uiterlijkt, maar de woordspeling is zo leuk!
Reputatie 4
Badge +2
Van harte Brandje!!

In dit topic een speciaal woord voor jou :-)

https://forum.eneco.nl/de-huiskamer-86/mijlpaal-10000-posts-door-brandje-7919
Reputatie 3
Badge +2
Gefeliciteerd Ton,

Je zit er zelfs al overheen, op naar de 20.000.
Een pluim voor jou want je helpt heel veel mensen hier op het forum en persoonlijk hebben we elkaar eens mogen ontmoeten en kan beamen dat je een aardige vent bent.:D

Grijze groet,

Stan
Hoi Stan,

Ja dat was leuk onze ontmoeting, waarvan ik hoop dat er nog eens een vervolg op komt bij InSided.
Altijd leuk om te proberen mee te denken, ja toch.
Bedankt voor je karakterisering!!:D
Badge +5
Ton, van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ik hoop dat ik nog lang met je mag samenwerken op dit leuke forum en op z'n tijd mag genieten van je steun. Leuk zoals je dat doet en voor mij een stimulans.
Eigenlijk mag er wel een goud kleurtje op je batterij of een tweede lege maar goud vind ik beter bij je passen.
Tot het volgend bericht! 😉
Hoi Theo,

Dank!
Dat is wederzijds hoor! Leuk om samen een topic van vraagsteller te voorzien van tips en truc's, toch........
Zeker nu we elkaar al een keer hebben leren kennen!!

Het batterijtje zit inderdaad aardig vol, maar als je 10.00o keer iets geplaatst hebt, dan mag dat natuurlijk ook wel:D
Vanmiddag ging de bel.
Tringgggggg, hè de besteldienst; ik heb helemaal geen pakketje te verwachten......
Toen ging mij een licht op!:D. In kleine letters Eneco op het etiket, wat zou dat zijn?
Nou kijk maar op de foto:

Blij verrast zijn mijn vrouw en ik bij deze leuke verrassing!!
We bewaren de fles voor oudejaarsavond; kunnen we klinken op de verjaardag van onze oudste zoon; de volgende dag op de verjaardag van mijn vrouw en op Eneco en uiteraard op een spetterend nieuw jaar !

In de hoop dat ik inderdaad nog vele reactie's zal mogen plaatsen.

Team Eneco,

Kelly,
Mike,
Stefan,
Martijn,
Folkert en
Danielle,

HARTELIJK DANK!!
Badge +5
Vanmiddag ging de bel.
Tringgggggg, hè de besteldienst; ik heb helemaal geen pakketje te verwachten......
Toen ging mij een licht op!:D. In kleine letters Eneco op het etiket, wat zou dat zijn?
Nou kijk maar op de foto:

Nou Ton, da's niet verkeerd hè. Laat 'm lekker smaken!:P:P

Blij verrast zijn mijn vrouw en ik bij deze leuke verrassing!!
We bewaren de fles voor oudejaarsavond; kunnen we klinken op de verjaardag van onze oudste zoon; de volgende dag op de verjaardag van mijn vrouw en op Eneco en uiteraard op een spetterend nieuw jaar !

In de hoop dat ik inderdaad nog vele reactie's zal mogen plaatsen.

Team Eneco,

Kelly,
Mike,
Stefan,
Martijn,
Folkert en
Danielle,

HARTELIJK DANK!!

Nou Ton, da's niet verkeerd hè. Laat 'm lekker smaken!:P:P

Hoi Theo,

Ja dat zullen we zeker doen!!
Reputatie 6
Badge +1
Leuk dat Eneco dit niet zomasr voorbij laten gaan. Geniet er van Ton je hebt het verdient.
Leuk dat Eneco dit niet zomaar voorbij laten gaan. Geniet er van Ton je hebt het verdient.

Hoi Jürgen,

Dank je! En inderdaad leuk dat Eneco er aandacht aangeeft op deze manier!
We waren vanmiddag blij verrast!
Reputatie 3
Badge +4
Ton gefeliciteerd. En bedankt voor de vele tips. Inderdaad hoop ik nog veel van je te lezen.

Reageer