Tijdelijk wat minder aanwezig op het forum | Eneco Community

Tijdelijk wat minder aanwezig op het forum

Beste mede forumgebruikers/moderators

Tijdelijk ben ik even wat minder aanwezig op het forum. Naast mijn al slopende ziekte wat gepaard gaat met uitval benen 8 wkn geleden is dit helaas slecht afgelopen met als resultaat een gecompliseerde 3dubbele voetbreuk met helaas ook gescheurde banden.

Komende tijd zal ik mij dus meer gaan richten op mijn herstel. Zit nu in een revalidatie traject wat mij zwaar tegen valt.

Ik verlaat het forum zeker, en hoop van tijd tot tijd nog steeds mijn input te kunnen doen

Groet
Mark

8 Reacties

Hoi Mark,

Ik zag het al aan je avatar/foto.
Ik wens je heel veel sterkte!
Reputatie 4
Badge +3
mpleizr wrote:

Beste mede forumgebruikers/moderators

Tijdelijk ben ik even wat minder aanwezig op het forum. Naast mijn al slopende ziekte wat gepaard gaat met uitval benen 8 wkn geleden is dit helaas slecht afgelopen met als resultaat een gecompliseerde 3dubbele voetbreuk met helaas ook gescheurde banden.

Komende tijd zal ik mij dus meer gaan richten op mijn herstel. Zit nu in een revalidatie traject wat mij zwaar tegen valt.

Ik verlaat het forum zeker, en hoop van tijd tot tijd nog steeds mijn input te kunnen doen

Groet
Mark

Hoi Mark,

Bedankt voor je berichtje. Ik kan mij jouw keuze heel goed voorstellen. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop een spoedig herstel.

Groet, Audrey
Reputatie 4
Badge +1
Ook van mij een voorspoedige revalidatie gewenst! Zet hem op! Groet, Stéphan
Alemaal dank voor jullie support
Beste Eneco. Vandaag werdt ik blij verrast door de prachtige fruitschaal en bladen wat ik heb mogen ontvangen. Dit doet mij zeer veel

Mijn dank aan het hele Eneco/toon forum team voor deze attentie

Reputatie 7
Badge +8
Hoi Mark,

Ook van deze kant wens ik je een heel erg spoedig herstel toe. Luister bovenal naar je lichaam. 😉
Jammer dat niet alle reacties zijn mee genomen in deze topic vanuit de Toon forum van andere bekende forumleden, en mijzelf.
Alsnog sterkte en een snelle herstel toegewenst @mpleizr.💪🏼
Reputatie 7
Badge +4
@Berny

Zijn we ons bewust van en mee bezig, bedankt voor de oplettendheid!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen