Tijdelijk wat minder aanwezig | Eneco Community

Tijdelijk wat minder aanwezig

Beste mede forumgebruikers/moderators

Tijdelijk ben ik even wat minder aanwezig op het forum. Naast mijn al slopende ziekte wat gepaard gaat met uitval benen 8 wkn geleden is dit helaas slecht afgelopen met als resultaat een gecompliseerde 3dubbele voetbreuk met helaas ook gescheurde banden.

Komende tijd zal ik mij dus meer gaan richten op mijn herstel. Zit nu in een revalidatie traject wat mij zwaar tegen valt.

Ik verlaat het forum zeker, en hoop van tijd tot tijd nog steeds mijn input te kunnen doen

Groet
Mark

13 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Sterkte en beterschap!
Dank je @thehognl
Reputatie 6
Badge +2
En natuurlijk als je terug komt, dan direct naar forum.eneco.nl 🙂
Reputatie 7
Badge +3
Het allebeste gewenst, je gezondheid is het belangrijkst…. Toon hobbelt wel door in de tussentijd….
Reputatie 7
Badge +7
Veel succes met je herstel!
Zie je graag hersteld weer terug elders!
Reputatie 6
Badge +5
Succes met je herstel ...
Reputatie 5
Badge
@mpleizr sterkte en beterschap
Veel sterkte en beterschap @mpleizr.💪🏼
Reputatie 5
Badge
@mpleizr

Namens het moderator team ook heel veel sterkte en beterschap toegewenst! Je gezondheid is te allen tijden het belangrijkste om op de focus op te leggen.
We zien je natuurlijk graag terug op het Eneco/Toon Forum 😉

Groet,
Glenn
Beterschap en een snel herstel gewenst. 👊🏼
Reputatie 5
Badge +1
Veel sterkte met het revalideren. Hopelijk vind je snel de kracht en de enrgie weer terug voor jezelf en natuurlijk ook voor je bijdragen aan dit forum.
Reputatie 4
Badge +1
Heel veel beterschap en dat je weer vlug de oude mag zijn, en alvast de allerbeste wensen voor 2019!
Iedereen hartelijk dank voor jullie reacties.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen