Storing of fout op de website van Eneco | Eneco Community

Storing of fout op de website van Eneco

Toon eerste bericht

37 Reacties

Reputatie 3
Badge
Mij wordt steeds gevraagd aan de enquete deel te nemen. Ik vul deze dan in en op een zeker moment wordt er gevraagd via een plaatje je reactie te geven door het plaatje te schuiven alleen ik kan dat plaatje niet verschuiven en dan wordt de enquete afgesloten. Klopt dit?????? Gaarne Uw reactie

gekopieerd uit ander topic.
Reputatie 3
Badge +3
Deze melding krijg ik ook af en toe nog wel eens. Heb niet gekeken of dat met cookies gedaan word.
Reputatie 3
Badge +3
nu een foutmelding op de gewone pagina van Eneco.

Als ik bovenaan de pagina kijk zie ik een link met "werken bij Eneco".
Als ik daar op klik  krijg ik een foutmelding : This Connection is Untrusted

Als ik direct naar werkenbijeneco.nl ga, gaat het wel goed,
Reputatie 5
Badge +3
@Jeroen de Ruiter,
Bedankt voor het kopiëren. Ik heb inmiddels gereageerd op het bericht van dejonga via dit forum.

@bernard, welke foutmelding bedoel je in je eerste bericht? Wat betreft de foutmelding op eneco.nl. Ik heb het zojuist geprobeerd met Firefox en IE en in beide gevallen ontstond geen foutmelding. Welke browser gebruik je en gebruik je nu een PC/MAC of tablet? Bedankt voor het melden!

Groet, Kelly
Reputatie 3
Badge +3
@Kelly : de "foutmelding" komt alleen maar naar voren als ik vanuit dit forum klik op de link werken bij Eneco. Ik gebruik de laatste versie van FireFox. Maar ik heb de fout ook gezien op IE.

Wat ik denk dat het is : Eneco.nl (thuis.eneco.nl) maakt gebruik van certificaten. Wellicht heeft het forum dit certificaat niet of word deze niet meegegeven.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Bernard,

Ik geef het gelijk door. Dat zou niet mogen gebeuren. Bedankt voor het melden!

Groet,
Mike
Reputatie 3
Badge +3
@Mike : de melding heb je inmiddels ook gezien of heb je een screenshot nodig ?
Reputatie 4
Badge +1
Nee, het is voldoende zo.
Badge
ik kan sinds gisteren helemaal niet inloggen op mijn eneco er komt te staan dat er op dit moment een technische storing is en dat ik het later nog eens moet proberen of dat ik contact op moet nemen met de netwerkbeheerder.
is dit ook een bekend probleem?
ik werk met google chrome
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Angela,

Ik heb ook geprobeerd om onder jouw klantnummer in te loggen op Mijn Eneco. Dit lukt mij ook niet. Onze excuses voor het ongemak! Ik leg het probleem neer bij de beheerders van de website. Als het weer werkt, laat ik het aan je weten.

Groet Mike
Reputatie 3
Badge
@angela12,

Blijkbaar was jij nog ingelogd in het forum van eneco, want ook in kon niet inloggen. je hebt mijn eneco nodig om op het forum te komen maar eenmaal aangemeld is mijn eneco niet meer van toepassing.
Reputatie 4
Badge +1
Het was inderdaad tijdelijk niet mogelijk in te loggen op Mijn Eneco. De problemen rondom het inloggen zijn weer opgelost. Ik bied jullie onze excuses aan voor het ongemak!

Groet,
Mike

Reageer