Soms saai op het forum........ | Eneco Community

Soms saai op het forum........

• 23 september 2013
  • 62 reacties
  • 1915 Bekeken

Toon eerste bericht

62 Reacties

Ja dat had even een bijzondere reden!
Net zoals bij jou staat "bruist van energie"
Dus inderdaad het vlammetje brand behoorlijk; kost geen gas; alleen maar op tijd eten:)
Zo vandaag wel weer een productieve dag gehad.
Er waren toch gemiddeld 120 online.

Hoeveel mensen hebben er van die 120 een berichtje geplaatst?
Ik moet eerlijk zeggen dat het een erg uitgestorven indruk vind maken hier, zit op fora daar kan je met een refresh soms niet eens het aantal reacties bijhouden.
Dan ben je misschien net op het verkeerde moment ingelogd, maar gister vlogen mij de reacties om de oren!

Nu zitten we op 140 en het gaat lekker!
Als ik druk op "nieuwe reactie" en "nieuw vandaag" krijg ik hooguit van 4 mensen een reacties in de laatste 10 uur.
Dit zijn de laatste als ik door het topic handmatig heen loopt ofwel het is hier uitgestoren.
Misschien wel eens bedacht dat er van die 140 man zo'n 100 bots zijn die indexeren voor grote en minder grote zoekmachines.

Soms saai op het forum........
5 minuten geleden door Brandje

Vraag: Gasmeter en slimme electra meter
7 minuten geleden door Brandje

Storing again?
11 minuten geleden door Brandje

Vraag: Weergave stroomverbruik blijft hangen
16 minuten geleden door Brandje

Vraag: Kleur vlammetjes in homescherm Toon verschillen?
17 minuten geleden door Brandje

Vraag: Opentherm en instelling ketelwatertemperatuur?
19 minuten geleden door Brandje

Sticky: Oplossing temperatuurverschil (software 2.5.14)
27 minuten geleden door Brandje

ITV van KPN
30 minuten geleden door Brandje

Ook Facebook draait op windenergie
1 uur geleden door het_toontje

Werk mee aan de vernieuwing van Eneco.nl en Mijn Eneco
3 uren geleden door Stefan

Opbrengst zonnenpanelensimulator
5 uren geleden door het_toontje

Sticky: Beantwoord: Erg weinig verschil tussen dag en nachttarief qua prijs per kwh
Reputatie 3
Badge +1
Hallo marcvanderstelt,

Dat heeft ook een voordeel, er zijn dan relatief weinig klachten/vragen en doet eneco redelijk zijn werk.
(nee, ik heb echt helemaal niets met Eneco, uitgezonderd dat ik klant ben)
De aard en doel van dit Forum is ook anders als een algemeen forum die niet onderneming gebonden is.
Hier blijft de hoofdmoot het inspelen door Eneco op probleempjes, daarbij kunnen overige forumleden hun eigen ervaringsinbreng neerzetten.
Ik begrijp het doel van wel van dit forum en voor Eneco wel leuk natuurlijk weinig klachten en/of vragen.
Uiteraard is het niet zo dat van de bv nu 120 die ingelogd zijn een reactie plaatsen, maar voor kijkers heeft het forum ook z'n nut.
Je hoeft niet reacties te plaatsen om je voordeel qua info uit het forum te halen? Kijken en lezen kan ook..............
Kijk als het aantal zakt onder de 80 dan vindt ik het saai.............
Dus wellicht meet ik op een andere wijze dan jij..............
Nu ook weer; er zijn 136 online. Slechts 4 zijn ingelogde personen.
Dus zal er niet veel gereageerd worden.
Maar 132 pesonen vinden misschien wel de info die ze zoeken.
Reputatie 7
Badge +7
Als ik druk op "nieuwe reactie" en "nieuw vandaag" krijg ik hooguit van 4 mensen een reacties in de laatste 10 uur.
Dit zijn de laatste als ik door het topic handmatig heen loopt ofwel het is hier uitgestoren.
Misschien wel eens bedacht dat er van die 140 man zo'n 100 bots zijn die indexeren voor grote en minder grote zoekmachines.

Sticky: Beantwoord: Erg weinig verschil tussen dag en nachttarief qua prijs per kwh

Ik vind het regeltje van marc wel intressant
zo had ik het nog niet bekeken , en zou zeer goed mogelijk kunnen zijn.

Maar wat maak het uit hoeveel er online zijn of mee zitten te koekeloeren of wel of niet reageren
zo te zien en net nog ff gemerkt in het huiskamer topic ITV .......
al reageren er maar een paar mensen ,
ik ben al weer stukken wijzer 🆒
Hoi Jan uiteraard zoeken de bekende bots dag en nacht het internet en fora af. NIets nieuws onder de zon.
Maar hoe hij aan 100 bots op de 140 komt; ik weet het niet; het lijkt mij overtrokken!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Jan uiteraard zoeken de bekende bots dag en nacht het internet en fora af. NIets nieuws onder de zon.
Maar hoe hij aan 100 bots op de 140 komt; ik weet het niet; het lijkt mij overtrokken!

hoi Ton ,
ik wist dat niet loop nog iets achter :)
maar wel weer wat geleerd.

het getal van 100 lijkt me ook sterk overdreven , dat is koffie dik kijken :rolleyes:

alvast truste ik kijk nog ff het forum na en dan slapen.
groetjes 
jan
En omdat de spy-bot van Google zo goed is, ga ik vaak als ik op het forum iets zoek, ook bij Google kijken.
Dat werkt perfect!

Reageer