Soms saai op het forum........ | Eneco Community

Soms saai op het forum........

• 23 september 2013
  • 62 reacties
  • 1915 Bekeken

Als ik nu kijk naar het aantal ingelogde forummmers dan is het bedroevend laag.
Dat was vroeger toch echt meer. Nu 21 stuks, waarvan 20 gasten.
Gaat de sjeu er een beetje af?

62 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ton, het andwoord is nee, maar als ik naar jou plaatsingstijd kijk dan heb je dit bericht om 00.30 geplaatst. Toen lag ik op 1 oor. :p
Hoi Jürgen,
Maar ik schreef ook soms. In aantallen denk ik dat het wel terug loopt. 
Ik zal de aantallen overdag eens in de gaten houden. 
Reputatie 1
Hallo Ton,

Was mij ook al opgevallen. Bij mij zelf is het nieuwe van Toon er een beetje van af, log minder in omdat ik een tevreden gebruiker ben, dat zal ook voor een deel reden van minder postings op het forum zijn wellicht? Ik keek in 2008 bijvoorbeeld ook een paar keer per dag op www. iphoneclub.nl na aanschaf van mijn iPhone, en nu nog maar 1x per dag, heb daar in begin heel veel gepost maar nu nauwelijks meer. Over ENECO zelf ben ik ook wel tevreden, alles loopt, mijn zonnepaneeltjes ook, geen nieuws is soms ook goed nieuws.;) Maar ik weet zeker dat bij een major software update van Toon het aantal postings weer omhoog gaat.:D

groeten, Pieter
Klopt zo voel ik het ook.
Nu om 12:00 uur zijn er 8 leden en 77 gasten online.
En ja ik denk ook dat het komt omdat er steeds meer tevreden gebruikers van Toon zijn.
Eigenlijk zou mij en jullie vermoedelijk ook ons vrolijk moeten stemmen.
Reputatie 1
Badge +1
Klopt zo voel ik het ook.
Nu om 12:00 uur zijn er 8 leden en 77 gasten online.
En ja ik denk ook dat het komt omdat er steeds meer tevreden gebruikers van Toon zijn.
Eigenlijk zou mij en jullie vermoedelijk ook ons vrolijk moeten stemmen.

Ik ben nu actief omdat het even nieuw is en ik wat lichte opstart probleempjes het zoals de slimme meter activeren enz. Als dat opgelost is zal ik vrijwel verdwijnen van dit forum. Dat het dus rustig is, is alleen maar een pluspunt voor Eneco dan zijn de klanten dus tevreden...Hulde 🙂
Ik denk er ook zo over: weinig problemen is weinig mensen op het forum.
Vandaag 15:00 uur; 90 op het forum; 6 leden en 84 gasten.
Het lijkt erop dat 80 een goed gemiddelde gaat worden.
Reputatie 3
Badge +4
Kijk iedere avond wel een keertje of er wat nieuws is. En inderdaadt de Toon werkt goed heb verder ook geen klachten. 
Reputatie 3
Badge +3
Ook hier draait Toon perfect. Zonder klachten. Zeer tevreden dus. Wel een constatering : Steeds meer bedrijven komen met een slimme thermostaat waar steeds meer en meer functies op worden aangeboden. Eneco zal hier bovenop moeten zitten om in dit segment niet "uit de toon te vallen"
Maar.....zoals ik het inschat nu, is er nog geen 1 die betere/mooiere condities biedt dan onze huidige Toon.
Of loop ik achter?
Reputatie 7
Badge +7
😃 en jij noemt het forum soms saai Ton,
er zijn altijd wel mede forum leden die weer leven in de brouwerij brengen .
truste .
jan
Hoi Jan,
Nou vanavond had ik niets te klagen.
Ik heb blauwe vingers van het tikken.
Het was echt niet saai nu; perfect!!
Leuke discussies hoor.
Ik was effe later, omdat ik even naar Uitzending gemist zat te kijken. Heerlijk hoor dat dat tegenwoordig zo makkelijk kan.
Voor jou ook wel te ruste!
Reputatie 6
Badge +1
Ik ben er even tussen uit. Ik ben me aan het voorbereiden op aanstaande vrijdag en dan zal ik ook even moeten revalideren. Ik zal het wel hier volgen, maar even veel minder actief dan normaal. 
Heb ik wat gemist. Wat is er dan as vrijdag, of is dat te privé?
Badge
Hoi Ton,

Ik reageer uiteraard graag even op je bericht. Ik kan me voorstellen het voor een actief forumlid zoals jij dat rustiger lijkt en misschien wel 'saaier'. Een paar overdenkingen:
- we hebben net de zomer achter de rug en die kent nou eenmaal een dip, dat zie ik ook licht in de statistieken
- ik zie juist de laatste maand het aantal bezoekers weer toenemen. Dit zal ook met het aanbrekende stookseizoen te maken hebben.
- ik zie met regelmaat het aantal actueel aanwezige bezoekers boven de 100 uitsteken. Voorheen zat dat altijd tussen de 70 en 80 (grofweg gezegd).
- Toon werkt inderdaad bij heel veel klanten naar behoren en tevredenheid. Dit resulteert in minder topics. Maar de topics die er nu al zijn, zijn veelal voorzien van goede antwoorden en oplossingen en dus hoeven mensen minder te reageren maar vooral te lezen.

Met de aantreding van Stefan gaat er komende periode flink gefocust worden op het forum. Zoals je weet werken we ook aan een nieuw forumconcept, die krijgen jullie binnenkort nog te zien. En gaan we ook focussen op nieuwe content, nieuwe discussies, over besparen, duurzaamheid, etc. Dit gaat het forum naar een hoger nivo tillen.

Groeten,
Marijn
Hoi Marijn,
Dank voor ook jouw reactie. 
Ik ben het eens met je samenvattingen achter je gedachtestreepjes. 
Ik ben nieuwsgierig naar het nieuwe forumconcrpt. 
Dat zal ongetwijfeld weer meer reuring geven. 
Overigens hadden we gisteravond weer op het forum ouderwets een leuke discussie over en weer. 
Het was toen in mijn optiek zeker niet saai. 
Ik zie er naar uit naar de op komst zijnde forumverandetingen, kom maar op!
Ik zal m'n steentje bijdragen om het forum naar een hoger niveau op te tillen. 
Reputatie 6
Badge +1
Ik ben er even tussen uit. Ik ben me aan het voorbereiden op aanstaande vrijdag en dan zal ik ook even moeten revalideren. Ik zal het wel hier volgen, maar even veel minder actief dan normaal. 

Prive matig. Pb is verstuurd.
Reputatie 1
Ik denk dat ik me aan moet sluiten bij bovenstaande. Meer tevreden gebruikers --> minder forumbezoekers. Bij grote softwareupdates e.d. zullen de aantallen zeker omhoog gaan en regelmatig zal een nieuwe gebruiker verschijnen die een probleem meldt, maar verder zal er altijd een vast groepje zijn dat 'dagelijks' actief is. Wellicht op andere onderwerpen gaan richten (energiebesparing, ervaringen, enz.)?
Nou nu even niet want we zitten op 114 online!
Nou wat qua saaiheid is sinds een paar dagen niets te bespeuren.
Er is lekker veel activiteit. Nu 20:30 uur toch zo'n 160!
Nou de laatste dagen valt het toch wel mee; we zitten nu op gemiddeld 95
Zo! Zeg, 117 online. Het forum is erg in trek!
Zo zeg er zijn er weer een paar wakker geschut!
Het wordt weer gezellig!!
Reputatie 7
Badge +7
Zeker wel Ton,
Alleen ik ben er niet zo veel.
op de solar hobby na ook nog een hobby erbij.
oud petrolium kacheltje voor in de schuur weer goed werkend te krijgen .
en hij werkt het is een. 

http://kerosene-heaters.webs.com/apps/photos/photo?photoid=62253019

nog een beetje de lont/sok afstellen tot dat i volledig blauw brand 

nu stook hij de schuur al op naar 23 graden lekker voor het knutselen in de winter met een ouderwets petrolium geurtje :D

beetje nostalgie.

Reageer