Rooten van Toon | Eneco Community

Rooten van Toon

Toon eerste bericht

215 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hoezo in de schoot geworpen.. hierbij de patch 🙂 (gebasseerd op toon2 4.20.7 firmware): https://notepad.pw/raw/vi3u8p2g0
Reputatie 5
Badge +3
Ut moet niet gekker worden hier....lol
Reputatie 5
Badge +3
En de handjes doen het ook weer in dit topic...
Nee toch niet...
Reputatie 6
@thehognl Jammer dat ze patch uit busybox gegooid hebben, anders kon je 't er meteen in knikkeren 😁
Reputatie 7
Badge +3
Hee, we kunnen weer 'liken' in dit topic. Dat kon niet meer op het oude Toon forum.

En wannneer gaat dat 't'je" weer weg dat over veel avatars heen wordt getoond? Het haalt de symmetrie onderuit van mijn avatar 🙂

Voor de rest is het wel even wennen op dit forum...
Reputatie 7
Badge +6
@Toonz

Wat bedoel je precies met het de 't' op je avatar? Zie je deze nog steeds?
Reputatie 7
Badge +3
Bij mij is hij opeens verdwenen maar in jouw eigen avatar zie ik het nog wel (het Toon logo linksonderin):

Reputatie 7
Badge +6
@Toonz

Dat klopt, velen hebben tijdelijk de verkeerde titel gehad op de frontend, waardoor ik ineens heel veel nieuwe collega's erbij heb gekregen🤔, dit is nu hersteld.
Reputatie 7
Badge +8
Folkert wrote:

@Toonz

Dat klopt, velen hebben tijdelijk de verkeerde titel gehad op de frontend, waardoor ik ineens heel veel nieuwe collega's erbij heb gekregen🤔, dit is nu hersteld.

🤣
Goede ontwikkeling toch?!
Reputatie 3
Badge +2
Reminds me. Is er al wat met die humidity patch gedaan? In ieder geval niet zichtbaar in de 4.22.7 release.
Reputatie 7
Badge +8
Natuurlijk niet. Zelfde met het feit dat bij sommige een dimstand van 10% nauwelijks leesbaar is, bij andere op 5% nog prima leesbaar is.

Prioteiten, zullen ze dat kennen bij Quby? 🤔
Reputatie 6
Badge
@ThehogNl @mAiden

Zoals jullie weten zijn beide in onderzoek bij de softwarebeheerders. Zodra we de oplossing hebben zullen we deze aanbieden.
Reputatie 3
Badge +2
ChantalS wrote:

@ThehogNl @mAiden

Zoals jullie weten zijn beide in onderzoek bij de softwarebeheerders. Zodra we de oplossing hebben zullen we deze aanbieden.

@ChantalS de oplossing voor de humidity probleem staat dus hierboven kant en klaar. Al een dikke maan d geleden ook via PM doorgegeven dat het meegenomen zou worden. Helaas geen feedback of minstens een dankjewel van de developers.
Reputatie 7
Badge +8
ChantalS wrote:

@ThehogNl @mAiden

Mijn vertrouwen hierin is beetje heel erg beschadigd @ChantalS.
Jaar geleden werd er al beloofd dat bijvoorbeeld jaar ingeschatte verbruiken weer inzichtelijk zouden worden op Toon. Hier toen over gestemd, en groot meerdere deel was voor terugkomst.
Jaar later hebben we dit nogsteeds niet terugontvangen, dan krijg mijn vertrouwen hierin toch wel een duik.
Reputatie 3
Badge +2
Laten we on topic blijven. Gaat hier over het rooten (daar waar humidity patch wel werkt :-)).

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen