Reclame Toon | Eneco Community

Reclame Toon

• 17 januari 2013
  • 36 reacties
  • 2246 Bekeken

Toon eerste bericht

36 Reacties

Ik kan me vorstellen dat het bij een modulerende ketel kan. Mijn ketel heeft namelijk maar een stand.
Reputatie 3
Badge
Toon is al mooi maar dit is gewoon het aantrekkelijker maken van. Zie maar hoe de grafieken opkomen
Ik kan me vorstellen dat het bij een modulerende ketel kan. Mijn ketel heeft namelijk maar een stand.

Hmmm, dan zou mijn ketel dit moeiteloos zo moeten kunnen laten zien.... Helaas! En ik vind de gekleurde balk mooier dan die zwarte met de vlammetjes. Het volgende schakelmoment is wel leuk.

Hmmm, dan zou mijn ketel dit moeiteloos zo moeten kunnen laten zien.... Helaas!

Ik denk dat Jacob bedoelt bij een volgende versie.

Het zou kunnen dat het LCD scherm op zoveel punten kan worden aangestuurd dat in een volgende versie dit moeiteloos ernaast gezet/gemaakt kan worden.

Zie maar hoe de grafieken opkomen

@Jeroen,
Ja mooi gedetailleerd he, ben ik ff blij met m'n plaksensoren....................
Zo geeft mijn graffiek ook mooi aan hoe het moduleren verloopt.

@Aaipad,
Kijk daar zijn wij het ook eens; ik vind die dansende gekleurde streepjes ook heel mooi
Geeft goed weer hoe groot het volume is
Reputatie 3
Badge
Valt het jullie ook op dat soms bv 50 watt groen weergegeven wordt en soms helemaal niet. Lijkt wel of toon al het verbruik optelt en een gemiddelde neemt als maatstaf voor wat is weinig tot veel verbruik
Je bedoelt in de youtube versie of de Toon van je zelf
Reputatie 3
Badge
Die van mezelf.
Die van mezelf.

Is me niet opgevallen, maar ik zit ook niet zo vaak voor m'n Toon.
Ik zit op het forum.............
Reputatie 3
Badge
Heb vanmorgen veel stroom verbruikt en zit nu op130 watt. Geeft hij 1 streepje voor weer terwijl dit soms ook al oranje kan zijn in toon. Ze hebben dus niet een x aantal watt aan een streepje gekoppeld.
Ik zit nu op 12 kWh. 
Wasmachine en droger hebben gelopen. 
Mijn gemiddelde staat nu op 550 watt

Reageer