Reclame Toon | Eneco Community

Reclame Toon

• 17 januari 2013
  • 36 reacties
  • 2246 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Top poster (level 15)
  • 4169 reacties
Valt het jullie ook op dat Toon steeds meer en vaker op een dag getoond wordt via de reclame op tv? Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Ik heb zo het idee dat er nog veel problemen zijn om op te lossen. Omdat Eneco hierover erg stil blijft had ik het idee dat ze druk achter de schermen bezig waren maar als dat zo is zou je niet verwachten dat ze nieuwe Toon gebruikers zoeken. Ik betwijfel of het een goede zet geweest is.

36 Reacties

Nou de reclame is niet verkeerd. Ze zijn sinds een dag of 3/4 er mee begonnen.
Kennelijk vinden ze de tijd rijp om het volume te verhogen.

Vergeet niet dat er velen zijn waar Toon onverstoord en goed z'n werk doet.
Na de opruiming van Toon - van € 120,00  voor € 60,00 - moeten nu de laatste restanten er nog uit.
De sensors waren al op, las ik in een ander topic.
Dus moet je nog een slimme meter hebben ook dus...........................
Reputatie 3
Badge
Speculeren over Toon 2.0 😉
In dat ene interview werd gesproken dat 1% van de klanten van Eneco een Toon zou hebben. Er gaat wel wat mis met Toon, maar ik haal hier uit het forum nog niet dat het om honderden klanten gaat! Bij mij draait hij tot op heden gelukkig feiloos! Ik snap de reclame campagne dan wel. En niet alleen Eneco, maar ook de amndere maatschappijen zijn vaak te zien op tv. In dat opzicht bezien moet je zeker niet achterblijven. Voor je het weet loop je achter of ben je vergeten....
Reputatie 3
Badge
Klopt, maar omdat de antwoorden tot op heden nog erg summier zijn vraag ik me af of ze deze problemen ook wel onder controle hebben.
We weten allemaal dat een nieuw product vaak kampt met kinderziektes. Over het algemeen zijn dat kleine dingetjes die pas bij het in gebruik nemen van grotere aantallen aan het licht komen. Meestal zijn die snel en makkelijk te repareren
Bij Toon gaat het om essentiële functies en fouten die gewoon in de testfase ontdekt en gerepareerd hadden moeten worden. Het is mij een raadsel waarom dat niet is gebeurd. Kan niet anders dan concluderen dat te beperkt en niet zorgvuldig is getest.
Al maanden worden hier van alle kanten problemen met de thermostaat gemeld en zelfs goed gedocumenteerd. In al die maanden is er niets gerepareerd. De problemen worden genegeerd. In het gunstigste geval wordt onder druk verklaard dat "de problemen zijn voorgelegd aan het ontwikkelteam".
Daar houdt het dan mee op. Jammer, zo zorg je zelf alleen maar voor negatieve publiciteit.
Dat imago te voet komt en te paard gaat, schijnt bij Eneco niet door te dringen.

Ik zal dit keer afzien van grote letters, maar  :  DOE IETS !!!
En wat je ook niet moet vergeten is dat eneco wel mee moet met de concurentie. Helemaal nu de app er is.  Nuon met zijn emanager is al veel verder en ook esent heeft al een mooi product. Echter kwa disign en toekomstige mogelijkheden staat toon denk ik toch op nummer 1. Vandaar dat ik ook gekozen heb voor toon.
We weten allemaal dat een nieuw product vaak kampt met kinderziektes. Over het algemeen zijn dat kleine dingetjes die pas bij het in gebruik nemen van grotere aantallen aan het licht komen. Meestal zijn die snel en makkelijk te repareren
Bij Toon gaat het om essentiële functies en fouten die gewoon in de testfase ontdekt en gerepareerd hadden moeten worden. Het is mij een raadsel waarom dat niet is gebeurd. Kan niet anders dan concluderen dat te beperkt en niet zorgvuldig is getest.
Al maanden worden hier van alle kanten problemen met de thermostaat gemeld en zelfs goed gedocumenteerd. In al die maanden is er niets gerepareerd. De problemen worden genegeerd. In het gunstigste geval wordt onder druk verklaard dat "de problemen zijn voorgelegd aan het ontwikkelteam".
Daar houdt het dan mee op. Jammer, zo zorg je zelf alleen maar voor negatieve publiciteit.
Dat imago te voet komt en te paard gaat, schijnt bij Eneco niet door te dringen.

Ik zal dit keer afzien van grote letters, maar  :  DOE IETS !!!

Ja inderdaad! Goed verwoordt, want als ik hoor in het intervieuw met CEO van Cuby, dan denk ik: "tijd genoeg gehad om die essentiele fouten te documenteren en te wijzigen en te implementeren............"
Is het jullie wel opgevallen dat het home scherm er anders uitziet dan bij onze toon. Let maar op het gasverbruik en de temperatuur instelling, of ben ik nou gek,
Is het jullie wel opgevallen dat het home scherm er anders uitziet dan bij onze toon. Let maar op het gasverbruik en de temperatuur instelling, of ben ik nou gek,

Nee, je bent niet gek. Bij de programmainstelling geeft hij het volgende schakelmoment weer en bij het stoken staan 3 vlammetjes als aanduiding hoe hard de cv stookt en geen gekleurde balk!

scherp gezien!
Waar is de foto dan?
Mij is het nog niet opgevallen. 
Reputatie 3
Badge
In dit filmpje zie ik niets bijzonders.

http://m.youtube.com/watch?v=PvDhktHU-sI
Als ik thuis ben vanavond plak ik de foto met de verschillen. Ik voer de spanning even op
Oké ben nieuwsgierig. Kan bijna niet wachten ....
Reputatie 3
Badge
Ik wacht af.
Ik zal jullie geduld niet langer op de proef stellen.
In de afbeelding hieronder zie je duidelijk een afwijking in de weergave van gas verbruiken en welk programma wordt gevolgd (in de rode kaders).

In het kader verbruik gas zie je naast de rode pijl 2 vlammetjes branden (de derde is nog "dimmed") en de balk met de hoeveelheid verstookt gas is zwart van kleur.
In het rode kader onder de temperatuur zie je "volgt programma > 18 graden" en daaronder wanneer het volgende schakelmoment is ( "om 20:00 uur op Comfort" ).

Volgens mij heb ik iets heel anders aan de muur hangen! is dit update 2.2.19 of 2.3? of is het een eerdere software versie, want dat kan ook natuurlijk! Het is in ieder gevaal niet 2.2.18 die ik nu heb!

Dit screenshot komt uit deze commercial: http://www.youtube.com/watch?v=ZBbv5TxzdYM

http://www.hupkato.nl/temp/Toon1.jpg
Badge
Wow!
Aipad!
Je hebt volkomen gelijk!
Alsof  we naar een parallel universum kijken!
Goed opgemerkt!
Kom je ook naar de meting?
Hg
Hans
Wow!
Aipad!
Je hebt volkomen gelijk!
Alsof  we naar een parallel universum kijken!
Goed opgemerkt!
Kom je ook naar de meting?
Hg
Hans

was niet mijn verdienst maar die van @leusi086. En ja ik ben er de 30e ook bij
Er klopt zoizo niks van het scherm in de reclame want rechtsboven staat de vakantie stand ook aan!!! En toon draait gewoon.
Er klopt zoizo niks van het scherm in de reclame want rechtsboven staat de vakantie stand ook aan!!! En toon draait gewoon.

ehhh, vakantiestand op 18 graden :p Lekker warm!
ach ja details..... :p;)
En het programma loopt ook door ondanks de vakantiestand. Volgende bug die we hebben ontdekt?
Ik zal jullie geduld niet langer op de proef stellen.
In de afbeelding hieronder zie je duidelijk een afwijking in de weergave van gas verbruiken en welk programma wordt gevolgd (in de rode kaders).

In het kader verbruik gas zie je naast de rode pijl 2 vlammetjes branden (de derde is nog "dimmed") en de balk met de hoeveelheid verstookt gas is zwart van kleur.
In het rode kader onder de temperatuur zie je "volgt programma > 18 graden" en daaronder wanneer het volgende schakelmoment is ( "om 20:00 uur op Comfort" ).

Volgens mij heb ik iets heel anders aan de muur hangen! is dit update 2.2.19 of 2.3? of is het een eerdere software versie, want dat kan ook natuurlijk! Het is in ieder gevaal niet 2.2.18 die ik nu heb!

Dit screenshot komt uit deze commercial: http://www.youtube.com/watch?v=ZBbv5TxzdYM

http://www.hupkato.nl/temp/Toon1.jpg

Hoi Rob,

Nou dit is wel verwarrend hoor!
Zou dit in de update 2.3 zitten?
Zou onze (oude) versie dit ook aankunnen??

Goed werk zeg!!!!!
Reputatie 3
Badge
Het zou een update kunnen zijn maar of hier vanuit een ander topic ook bedoeld wordt dag er een nieuwe toon is. Aan de ander kant is er veel in beeld gebracht wat niet klopt dus een soort totaalplaatje van wat toon kan

Reageer