Nieuwe badges en status op het forum + optimalisaties op de desktop | Eneco Community

Nieuwe badges en status op het forum + optimalisaties op de desktop

• 13 januari 2016
  • 70 reacties
  • 1434 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

70 Reacties

Badge +5
Hoi Theo,

Dat werd ook wel tijd hè?

Inderdaad, je kunt je energie nu weer kwijt zo te zien.
Zeker Theo!

Morgen ga ik m'n logaritmen bij Quby eens ophalen/inbrengen.
Ben nieuwsgierig wat daar uit komt; aansluitend schrijf ik een wijzigingsvoorstel.
Reputatie 7
Badge +7
🆒 het heeft ff geduurd om een nieuwe status te ontvangen.
maar daar is i dan.
Hoi Jan,

Keurig hoor!
Ik mis nog een badge: Toon expert.............

Die zal de komende dagen wel verschijnen.

En...........eigenlijk dient Eneco/Insided een badge te ontwikkelen voor een veldtester!

Dus Stefan een mooie taak voor jou!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Jan,

Keurig hoor!
Ik mis nog een badge: Toon expert.............

Die zal de komende dagen wel verschijnen.

En...........eigenlijk dient Eneco/Insided een badge te ontwikkelen voor een veldtester!

Dus Stefan een mooie taak voor jou!

Hoi Ton ,
ik mag toch wel verwachten dat het een en ander in lijn is .
en wat ik uit mijn status en badge,s nog niet kan op maken als ik het een en ander vergelijk.:8
volgens mij werkt het systeem ook niet lekker:$
ik denk dat ik ergens zo te zien nog min punten heb:)
De badge Toon Expert kwam bij mij 2 weken na de omzetting van de badges.
Dus kan nig konen bij jou.

Maar de badge veldtester is er nog niet. Vandaar mijn oproep aan Stefan, die badge wel te maken en uit te delen.
Reputatie 4
Badge +2
Hoi Brandje!

Goede suggestie van de veldtester badge, ik ga er even over nadenken 🙂
Hoi Brandje!

Goede suggestie van de veldtester badge, ik ga er even over nadenken :)

Dank je!
Veldtester zijn is tenslotte ook een verdienste voor en op het forum.
Ik ben nieuwsgierig wat er uitkomt na het nadenken van je!!
Reputatie 3
Badge +1
Stefan, ik zie ook dat mijn badges zijn veranderd, alleen blijf ik niet begrijpen wanneer je een badge zou kunnen krijgen. (En zijn er nu niet weer teveel?)
Zelf geef je dat ook aan in begin van dit topic. Zelf ben ik niet zo van de badges, want wat zeggen ze nu echt. (Bv huisgenoot vs klant aan huis).
Ik zou elk forum lid willen vragen om aan te geven in de closing tekst om de gegevens van hoelang Toon gebruik, welke CV, bv gebruik van Domoticz, zonnepanelen. Dan begrijp ik eerder met welke expert ik te maken heb.
Indicaties prima, bv toevoeging van de veldtester, want dat zijn wel heel speciale toon kenners, maar hounhet uiteindelijk simpel.
Wellicht een idee om mee te nemen in evaluaties nadat nieuwe badges nu een tijdje in gebruik zijn.
Reputatie 4
Badge +2
Hallo RuudS,

Bedankt voor je reactie! Je krijgt een badge als je bijdraagt aan het forum op een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld door vragen te beantwoorden, topics te openen, etc. etc. Dit geven we niet exact aan om misbruik te voorkomen. Badges zijn een aardigheidje voor de inzet op het forum, maar natuurlijk gaat het veel meer om de daadwerkelijke bijdrage dan om de badges. Een soort schouderklopje, niet meer en niet minder :-)

Goede suggestie van de gegevens, ieder lid is natuurlijk al vrij om dat te doen. Ik ga eens kijken of we dat structureler in kunnen brengen in het forum, dat je het bijv. in het profiel kan vermelden.

Groet, Stefan
Het gaat goed weer een nieuwe badge erbij:

Zon expert.

Logisch uiteraard want daar heb ik inmiddels aardig in wat Toon Zon topic's een bijdrage geleverd en tips en truc's gegeven!
Reputatie 3
Badge +1
Het gaat goed weer een nieuwe badge erbij:

Zon expert.

Logisch uiteraard want daar heb ik inmiddels aardig in wat Toon Zon topic's een bijdrage geleverd en tips en truc's gegeven!

Volgende ontmoeting bij Eneco trakteren op gebak. -:)
ik zou graag willen weten wanneer.
bij mij en Theo (Yobotje)
( de status geupdatet word .
(zoals Bruist van de energie of Warmt op)
volgens mij zijn wij nog de enigste met de oude status :8

en mijn bruis tabletten raken op.:$

Hoi Jan,

Heb je de uitbreiding van je badges gezien.
Ook jij bent nu terecht als Zonexpert en Toonexpert aangemerkt.
Reputatie 7
Badge +7
hoi Ton,
ja inmiddels gisteren het nieuws gezien :)
en er van genoten 🆒
Goed zo Jan!
Je bent weer helemaal bij; en misschien later ook nog een nieuw te ontwerpen badge voor Veldtester Toon
Reputatie 3
Badge +3
Alleen de badge voor "veldtester" wordt maar niet zichtbaar:?
Reputatie 7
Badge +7
Alleen de badge voor "veldtester" wordt maar niet zichtbaar:?

daar moet nog over na gedacht worden:)
( deze bestaat nog niet )
Inderdaad Jan!

Vandaar dat ik ook schreef:

"misschien later ook nog een nieuw te ontwerpen badge voor Veldtester Toon"
Help ik wil een betalingsafspraak maken vanwege mijn achterstand maar ik kan nergens contact krijgen met een medewerker
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Marielle,

Bedankt voor jouw bericht. Deze past alleen niet echt thuis in het topic over de badges 😉 Ik vraag me af tegen welk probleem je aanloopt, waardoor je geen contact krijgt met een medewerker. We bieden namelijk een aantal contactmogelijkheden. Een betalingsregeling is in dit status van het incassotraject helaas niet meer mogelijk, hier kan ik je dus niet mee verder helpen.

Groet,
Mike