Mooie brief van Eneco met verlengingvoorstel | Eneco Community
vraag

Mooie brief van Eneco met verlengingvoorstel

• 17 juli 2015
  • 2 reacties
  • 384 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 678 reacties
Krijg ik een mooie brief met de mededeling dat mijn contract bijna afloopt, nou ja "bijna" 1 oktober.
En of ik niet gelijk een Toon erbij wil nemen met een 3 jarig contract.
Laat ik eerlijk zijn, ten eerste vind ik de besparing die Toon zou op kunnen leveren nihil.
Bovendien kan mijn Remeha iSense veel meer zuinige instellingen verrichten aan de ketel in de huiskamer dan Toon kan.
Maandelijkse kosten van 3,50 vervelend en ik vind het een "klantenbindertje" overstappen ga je niet meer doen want dan werkt je Toon niet meer qua updates.
Het is een leuke gadget maar qua inzichtelijkheid heb ik alles prima onder controle met een huidige maandelijkse nota van 34,- Euro per mnd.

Ook een vast contract daar stap ik vanaf, in de laatste jaren is de energie alleen maar goekoper geworden en iets vastzetten voor 1 jaar of zelfs langer is vermoedlijk duurder.

Tja, mooie brief met voorstellen die mij niet echt aanspreken, waarschijnlijk blijf ik Eneco trouw ook na 1 oktober maar Toon vergeet ik even.

Stansat🆒

2 Reacties

Hoi Stan,

Het klantenbindertje verhaal van jou is niet helemaal meer relevant.
Immers Eneco heeft aangekondigd Toon ook aan niet Eneco klanten te verkopen, dus overstappen is geen enkel probleem, toch.....

En een variabel contract of maximaal 1 jaar is een goede beslissing!
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Stansat,

Geheel jouw keuze natuurlijk! We laten je in ieder geval graag zien welke keuzes je bij ons hebt. Als je het prettig vindt, kunnen we ook telefonisch contact met je opnemen voor een persoonlijk aanbod. Laat het mij in dat geval even weten.

Hoe dan ook hopen we dat je ook na 1 oktober nog bij ons bent!

Reageer