Mooi compliment van mij aan Eneco! | Eneco Community
vraag

Mooi compliment van mij aan Eneco!

• 4 juli 2016
  • 5 reacties
  • 333 Bekeken

Reputatie 7
Badge +8
Ik werd online gevraagd wat ik vond van mij energiemaatschappij.. Dit compliment wou ik Eneco niet onthouden, voor het geval jullie het niet te zien krijgen!

5 Reacties

Daar sluit ik me bij aan; zeker als het over de Energie Mij in z'n algemeenheid gaat.
Reputatie 3
Badge
En ik vind dat Eneco voorop loopt als het gaat om het zoeken naar duurzame oplossingen voor ons energie-probleem. Er zijn natuurlijk kleine energiebedrijfjes die nog wat duurzamer zijn, maar die investeren niet in innovatie. Dat is wat mij betreft de kracht van Eneco: duurzaam en innovatief.
Grappig is dat ik Eneco een compliment wilde geven, vanwege de heldere website waar je alles heel snel kunt vinden, (Echt Top) maar ... dat je als klant er van jeverwacht word een vraag te willen stellen. Kon mijn compliment dus nergens kwijt.
Jammer dat je alle klantcontacten op de site niet gevonden hebt

https://www.eneco.nl/service/

Als je door scrollt naar beneden vind je deze mogelijkheid om een berichtje te sturen;

Maar hier op het forum wordt je compliment natuurlijk door een moderator ook gelezen.
Reputatie 1
Sinds Mei 2015 Klant bij Eneco en inderdaad de Service en Kwaliteit is super. Overal snel een antwoord op en bij storingen aan oa Toon staan ze razendsnel voor je deur!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen