Moderatieteam voortaan tot 21.00 uur aanwezig | Eneco Community

Moderatieteam voortaan tot 21.00 uur aanwezig

Reputatie 4
Badge
  • Community manager Toon (tijdelijk)
  • 137 reacties
Beste Forumleden,

Goed nieuws: vanaf vandaag is het Eneco-moderatieteam niet meer tot 18.00 uur aanwezig op het forum, maar zijn we er op werkdagen tot 21.00 uur. Hetzelfde geldt voor Vrienden van Toon (www.eneco.nl/vriendenvantoon). Met moderatie in de avonduren denken we een volgende stap te zetten in de verdere optimalisering van onze Communities en jullie nog meer van dienst te zijn. Verder verandert er weinig: we laten uiteraard nog steeds veel aan jullie over. Spar met elkaar over energiezaken, help een ander Forumlid bij het beantwoorden van zijn vraag en houd het Forum levendig. Jullie zijn immers onze ogen en oren en zonder jullie input zijn we niets.

We kijken er naar uit om ook in de avonduren voor jullie klaar te staan.

Namens het moderatieteam,

Martijn

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +7
Dit is goed nieuws om te horen .
en het is zeker een verbetering van de dienstverlening.
duimpje verdiend voor het hele team.

mvg,
jan
Hoi Marco,

Daar zullen de werkende onder ons best blij mee zijn!
Een goed stap voorwaarts van het Team!

Intussen blijven wij inderdaad de ogen en oren van het forum!!
Dag Marco (of Martijn zoals onder je post staat vermeld),

Ik ben nieuw op dit forum. Kun je aangeven wat het verschil is met dit Eneco forum (www.forum.eneco.nl) en het Vrienden van Toon forum (www.eneco.nl/vriendenvantoon)? Waarom is er voor 2 fora gekozen? Zo versnippert mijnsinziens de informatie.

Hartelijke groet,
Edwin
Badge +5
Hi Marco, een goede zet voor het forum, jullie klanten! Er zijn vaak leden die een helpende hand nodig hebben en zij kunnen niet altijd zonder moderator.
Goed bezig.;)
Reputatie 6
Badge +1
Ik ben Edwin wrote:

Dag Marco (of Martijn zoals onder je post staat vermeld),

Ik ben nieuw op dit forum. Kun je aangeven wat het verschil is met dit Eneco forum (www.forum.eneco.nl) en het Vrienden van Toon forum (www.eneco.nl/vriendenvantoon)? Waarom is er voor 2 fora gekozen? Zo versnippert mijnsinziens de informatie.

Hartelijke groet,
Edwin

Edwin, leuk dat je meedoet.

Deze vraag heb ik ze ook ooit gesteld en toen bleek dat er eigenlijk geen verschil is. Er zijn dan wel 2 forums, echte is het gewoon 1 forum. Reageer je op een topic dan kan dat zowel voor het forum vrienden van zijn, als het Eneco forum. De forums lopen eigenlijk hand in hand.

Je moet het zien als een bedrijf, die verschillende webwinkels heeft, maar in welke webwinkel je ook zit, je kunt in alle webwinkels zoeken en bestellen. Alles komt uit bij 1 klantenservice, 1 verzendservice etc.Bv het coolblue principe.

Echter soms slaat het ene forum beter aan bij het gevoel van de klant en soms het andere. Echter is het dus een groot forum.

@marco,
Ik denk dat dit idd een positieve stap is in het bevorderen van de klantencontacten op het forum. Mede gelet dat dit forum meer en meer op de voorgrond komt in de toekomstige dienstverlening.
Ach het belangrijkste is dat als je op het forum Vrienden van Toon bezig bent je altijd de topic's daarvan ook terug vindt in het gewone forum.
Zo mis je nooit wat.
Reputatie 4
Badge +2
Dank voor alle enthousiaste reacties! Wij zijn ook erg verheugd op deze ruime tijden van bereikbaarheid.

@Edwin; jvp & Brandje leggen het verschil inderdaad goed uit. Technisch gezien zijn het Eneco Forum en Vrienden van Toon één platform. Gezien de populariteit van Toon willen we daar een apart podium aan geven, waar je echt alleen Toon onderwerpen tegenkomt en dat is Vrienden van Toon geworden. Het Eneco Forum is breder qua onderwerpen, daar wordt alles rondom energie, Eneco, etc. besproken. Welkom op het forum!
Reputatie 4
Badge
Leuk om deze reacties te lezen. Ook van mijn kant: dank en welkom! :)

Ik zie dat ik weinig toelichting meer hoef te geven op de vraag van Edwin. Wat ik nog wel kan toevoegen is dat Vrienden van Toon nog maar net bestaat en we onderzoeken mogelijkheden om dit platform te verrijken met nieuwe site-onderdelen. Op die manier proberen we goed mogelijk aansluiting te vinden met de specifieke klantbehoeften. In dit geval dus Toon-gebruikers.
MarcoG wrote:

Wat ik nog wel kan toevoegen is dat Vrienden van Toon nog maar net bestaat en we onderzoeken mogelijkheden om dit platform te verrijken met nieuwe site-onderdelen. Op die manier proberen we goed mogelijk aansluiting te vinden met de specifieke klantbehoeften. In dit geval dus Toon-gebruikers.

Hoi Marco,

Dat is er spannende toevoeging en ik ben dan ook nieuwsgierig welke richting jullie denken.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen