Meld je aan voor een leuke en inspirerende avond | Eneco Community
beantwoord

Meld je aan voor een leuke en inspirerende avond

Reputatie 3
Badge +1
  • Oud-Community manager
  • 26 reacties
Wij nodigen je van harte uit voor een nieuw community event op woensdag 24 mei op ons hoofdkantoor in Rotterdam. Tijdens het event presenteren de nieuwe community managers zich, krijg je een kijkje in de keuken van het webcare team én delen wij de toekomstplannen voor zowel de community als Toon.

Meld je snel aan door te reageren op dit topic en geef meteen aan met hoeveel personen je komt.

Het community event start om 18:00 uur, maar je bent samen met een introducee vanaf 17:00 uur welkom aan de Marten Meesweg 5 voor een hapje en een drankje vooraf.

Om 20:00 uur eindigt het officiële gedeelte en is er tijd om nader kennis te maken met andere forumleden én Eneco medewerkers tijdens de afsluitende borrel. De bijeenkomst eindigt om 21:00 uur en je kunt uitrijden tot 21:30.

Wij horen graag van je of je bij het event aanwezig bent en of je een parkeerplek nodig hebt. Bij voorkeur ontvangen we je kenteken (per pb).

Je bent van harte welkom!

Groet,

Loes
icon

Beste antwoord door B.W. de Ruyter 5 mei 2017, 17:40

Ik kom alleen mijn vouw heeft al een ander event.
Wat is het adres in Rdam.
Ik wil met OV komen maar dan moet dit wel te doen zijn. Anders graag 1 parkeerplaats.
Worden de vervoerkosten vergoed?
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

51 Reacties

Als dat zo zou zijn, zou het 24 mei wel heeeel druk worden, denk ik zo.....?
Hopelijk krijgen we daar te horen wanneer de verwachting is dat Toon®️ 3 wordt aangeboden.
Erg leuk dat het kijkje in de Web-care keuken nu expliciet wordt genoemd. Bij eerdere events werd daar geen aandacht aan geschonken.
Reputatie 7
Badge +9
Ik ga mij uiterste best doen, om er bij te zijn 🆒. Geen parkeerplek nodig voor mij, ik kom per trein dan.
Reputatie 3
Badge +4
Ik kom alleen, met de camper dus een grote parkeerplek🆒
Waarschijnlijk op de camping dichtbij? Meeting is wel binnen bij Eneco hoor??
Reputatie 7
Badge +8
Zoals eerder via PB, ik ben er bij!! Graag een parkeervak(je) reserveren.
Het lijkt mij heel erg leuk. Ik kom graag in jullie keuken snuffelen. 🙂
Het lijkt mij heel erg leuk. Ik kom graag in jullie keuken snuffelen. :)

Leuk Pedro!
Kunnen we elkaar eens in levende lijve ontmoeten en de hand schudden!
Ja zeker Ton! Ik wil ook graag jou en andere forumleden de hand schudden en gezellig een drankje doen. Ik vind het al spannend...
Het voelt net als een blind date maar dan in groep. 😃
Reputatie 7
Badge +9
Zijn er en paar bij die ik absoluut in real life de hand zou willen schudden. Met uitsteek op 1 is Brandje.
Maar ook Yobotje, Berny, jvdl.

Ik ben ook heel benieuwd naar de Eneco webcare medewerkers. Waaronder Danielle, Kelly, Folkert.
Zijn er en paar bij die ik absoluut in real life de hand zou willen schudden. Met uitsteek op 1 is Brandje.
Maar ook Yobotje, Berny, jvdl.

Ik ben ook heel benieuwd naar de Eneco webcare medewerkers. Waaronder Danielle, Kelly, Folkert.

Nou Ricardo, dat is wederzijds hoor!

Zo! Anders nog iets?:D
Reputatie 7
Badge +9
Bedankt voor jullie reacties en aanmeldingen. Heel leuk! Ik heb iedereen genoteerd, maar willen jullie je kenteken nog even per pb doorgeven, als je een parkeerplek nodig hebt?

Het adres is Marten Meesweg 5 en we verwelkomen iederen met een luxe warme en koude hapjes;-)

Reiskosten worden helaas niet vergoed.

Groet,
Loes

Hoi Loes,

Kan je vertellen wie van de Webcare medewerkers er aanwezig zijn? 🆒
Ik kom alleen, met de camper dus een grote parkeerplek🆒
En de parkeerplaatsen zijn binnen het gebouw, waar je ivm de hoogte met de camper niet kan doorrijden.
Maar ik denk dat het eea een grapje is.
Leuheuk !!! Ik kom graag met z'n 2 met eigen vervoer.

Tot dan,

Erich
Ik kom alleen, met openbaar vervoer.

Groeten,
Wilder
Reputatie 5
Badge +1
Heb me vandaag ook aangemeld, moest even wat andere verplichtingen in de agenda omgooien, maar is gelukt en ben er bij. Leuk om elkaar eens op deze manier te spreken, lijkt me een hele leuke avond te worden.
Moet er wel ruim 130 km voor rijden, maar dan heb je ook wat. 😉
Reputatie 3
Badge +4
Blijkbaar is er die avond ( bijna 3 weken terug) niets nieuws onder de zon gemeld. Aangezien ik hier geen reactie(s) van Eneco lees.
Reputatie 6
Badge +4
Helaas onmogelijk voor mij om daar te komen. (Als jullie nieuw Toon's gaan uitdelen, denk dan aan mij 😉 :D) (geintje, natuurlijk)
Reputatie 2
Ben helaas verhinderd. Wil wel graag op de hoogte worden gehouden.
Lijkt me leuk, ik zal graag van de partij zijn. (1 persoon, graag parkeerplaats)
Reputatie 7
Badge +8
Goed dat er nog een mailing is geweest, loopt nog niet storm. Maar misschien heeft iedereen het via PB gedaan.
Ja ik kom alleen naar deze avond als dat mogelijk is dhr whoogstad
Reputatie 1
Badge
Ik kom alleen mijn vouw heeft al een ander event.
Wat is het adres in Rdam.
Ik wil met OV komen maar dan moet dit wel te doen zijn. Anders graag 1 parkeerplaats.
Graag met twee personen en svp een parkeerplek
Ja leuk! ik kom alleen en met het Openbaar Vervoer, groet