Meld je aan voor een leuke en inspirerende avond | Eneco Community
beantwoord

Meld je aan voor een leuke en inspirerende avond

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

51 Reacties

Reputatie 3
Badge +1
Bedankt voor jullie reacties en aanmeldingen. Heel leuk! Ik heb iedereen genoteerd, maar willen jullie je kenteken nog even per pb doorgeven, als je een parkeerplek nodig hebt?

Het adres is Marten Meesweg 5 en we verwelkomen iederen met een luxe warme en koude hapjes;-)

Reiskosten worden helaas niet vergoed.

Groet,
Loes
Hoi Loes,

Ik ben graag aanwezig. Ik kom ook met de auto, dus graag een plaatsje reserveren.
Reputatie 7
Badge +9
Bedankt voor jullie reacties en aanmeldingen. Heel leuk! Ik heb iedereen genoteerd, maar willen jullie je kenteken nog even per pb doorgeven, als je een parkeerplek nodig hebt?

Het adres is Marten Meesweg 5 en we verwelkomen iederen met een luxe warme en koude hapjes;-)

Groet,
Loes

Hoi Loes,

Kan je vertellen wie van de Webcare medewerkers er aanwezig zijn? 🆒
Badge +5

Groet,
Loes

Worden nog goed verwend ook, tot de 24e. 😉
Maak gaarne gebruik van de uitnodiging en kom met de auto KJ880L
Reputatie 3
Badge +4
Helaas kan ik niet aanwezig zijn.
Wij kunnen helaas toch niet komen. Betreft 2 personen.
Prettige avond.
Ik kom alleen, met de camper dus een grote parkeerplek
Ik kom alleen, met de camper dus een grote parkeerplek🆒
Dus je dacht: "ik plaats ook meteen maar dubbele reacties!"?
Reputatie 3
Badge +4
Ik kom alleen, met de camper dus een grote parkeerplek🆒
Waarschijnlijk op de camping dichtbij? Meeting is wel binnen bij Eneco hoor??
En de parkeerplaatsen zijn binnen het gebouw, waar je ivm de hoogte met de camper niet kan doorrijden.
Maar ik denk dat het eea een grapje is.

Groet,
Loes
Goedendag ik kom.
P.Nugteren
kenteken KZ639F
Reputatie 7
Badge +8
Voor mij nog een gast aub.
Reputatie 2
Badge +1
Helaas was ook graag erbij maar reeds elders verplichtingen.
Leuheuk !!! Ik kom graag met z'n 2 met eigen vervoer.

Tot dan,

Erich
Ik kom alleen, met openbaar vervoer.

Groeten,
Wilder
Reputatie 5
Badge +1
Heb me vandaag ook aangemeld, moest even wat andere verplichtingen in de agenda omgooien, maar is gelukt en ben er bij. Leuk om elkaar eens op deze manier te spreken, lijkt me een hele leuke avond te worden.
Moet er wel ruim 130 km voor rijden, maar dan heb je ook wat. 😉
Reputatie 7
Badge +9
130km maar @Ton63 ?
Ik moet er ongeveer 184km voor rijden.. Heb mij schema nog niet voor deze data, dus voor mij staat hij nog tussenhaakjes.. Kans is aanwezig dat ik die Woensdagavond moet werken 😞 .. Ik doe mij best
Reputatie 5
Badge +1
Je hebt natuurlijk altijd baas boven baas. :D
Jammer als het niet mogelijk is, maar werk gaat uiteraard voor. Van een event kun je de bakker en de hypotheek niet betalen.
Reputatie 4
Badge +1
Ik ben aanwezig en ik kom alleen.
Parkeerplaats is niet nodig, ik werk nl. bij jullie buren (CGI), ik ga een dagje daar op kantoor werken.
Hoi Loes,

Ik ben graag aanwezig. Ik kom ook met de auto, dus graag een plaatsje reserveren.

Hallo Loes,

Helaas ik moet mij afmelden. Ik was er graag bij geweest, maar dat Ajax in de finale zou komen kon ik niet voorzien. Ik ben zeer geïnteresseerd in de nieuwe ontwikkelingen, maar wil deze wedstrijd niet missen. Ik hou me graag aanbevolen voor een volgende meeting.
Badge
Indien nog mogelijk graag voor 1 persoon met auto BVD !
Reputatie 3
Badge +4
Welk nieuws is er die avond ( 28 mei j.l.) gemeld?