Mag ik jullie voorstellen... Loes, de nieuwe communitymanager! | Eneco Community

Mag ik jullie voorstellen... Loes, de nieuwe communitymanager!

Reputatie 4
Badge +2
Hallo forumleden,

Met veel plezier wil ik jullie voorstellen aan de nieuwe communitymanager voor de Eneco Community: Loes! Loes stelt zichzelf hieronder voor :-)

Ik doe een stapje terug zodat ik me kan richten op andere projecten binnen Eneco. Op de achtergrond ben ik zeker nog aanwezig en ik zal Loes de komende tijd helpen waar nodig. De laatste tijd ontbrak de tijd bij mij steeds vaker om genoeg aandacht aan de community te besteden en dat mag niet gebeuren. Jullie zijn daar te belangrijk voor. Daarom ben ik erg blij dat er vanaf nu weer 100% aandacht is voor de community. Loes en de moderators zullen goed voor jullie zorgen, daar heb ik alle vertrouwen in.

Bedankt voor de gezellige topics, kritische noten en leuke ontmoetingen in de afgelopen jaren. Tot ziens, want we gaan elkaar ongetwijfeld nog tegenkomen.

Groeten, Stefan

17 Reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hallo forumleden,

Ik ben Loes Frank en ik neem graag het communitystokje over van Stefan. Goed om te weten dat hij het forum in vertrouwen overdraagt. Hoewel ik een nieuw gezicht ben op de community, ben ik dat zeker niet bij Eneco. Inmiddels werk ik er al 6,5 jaar met veel plezier als Online Communicatieadviseur, maar vanaf vandaag mag ik daar dus communitymanager aan toe voegen. Thuis, in Berkel en Rodenrijs, ben ik getrouwd en moeder van drie kinderen én dit jaar word ik 40!

Ik hoop jullie de komende tijd goed te leren kennen en jullie mee te nemen in de mooie toekomstplannen die er voor dit forum op stapel staan.

Tot snel!

Groet,
Loes
Hoi Loes,

Welkom op ons mooie forum!
Ongetwijfeld zullen we elkaar leren kennen, zeker via dit forum en wellicht op korte termijn persoonlijk......
Ik hoop met jou net zoals met Stefan een goede verstandhouding/band op te bouwen.
Ik ben nieuwsgierig naar waar je ons mee naar toe neemt op het forum in de toekomst.

Veel werkplezier op de community samen met de moderators.
Stefan wrote:

Hallo forumleden,

Met veel plezier wil ik jullie voorstellen aan de nieuwe communitymanager voor de Eneco Community: Loes! Loes stelt zichzelf hieronder voor :-)

Ik doe een stapje terug zodat ik me kan richten op andere projecten binnen Eneco. Op de achtergrond ben ik zeker nog aanwezig en ik zal Loes de komende tijd helpen waar nodig. De laatste tijd ontbrak de tijd bij mij steeds vaker om genoeg aandacht aan de community te besteden en dat mag niet gebeuren. Jullie zijn daar te belangrijk voor. Daarom ben ik erg blij dat er vanaf nu weer 100% aandacht is voor de community. Loes en de moderators zullen goed voor jullie zorgen, daar heb ik alle vertrouwen in.

Bedankt voor de gezellige topics, kritische noten en leuke ontmoetingen in de afgelopen jaren. Tot ziens, want we gaan elkaar ongetwijfeld nog tegenkomen.

Groeten, Stefan

Hoi Stefan,

Ik vond het ook vanuit jou de laatste tijd erg stil.
Jammer dat je de community gaat verlaten; we hadden inmiddels toch een goede band, ook persoonlijk, opgebouwd.
In ieder geval ben je niet echt weg, want op de achtergrond ben je dus nog aanwezig.

Bedankt voor de mooie tijd de afgelopen jaren en ongetwijfeld zien we elkaar weer op misschien wel heel korte termijn.............:P
Reputatie 7
Badge +8
LoesF wrote:

Hallo forumleden,

Ik ben Loes Frank en ik neem graag het communitystokje over van Stefan. Goed om te weten dat hij het forum in vertrouwen overdraagt. Hoewel ik een nieuw gezicht ben op de community, ben ik dat zeker niet bij Eneco. Inmiddels werk ik er al 6,5 jaar met veel plezier als Online Communicatieadviseur, maar vanaf vandaag mag ik daar dus communitymanager aan toe voegen. Thuis, in Berkel en Rodenrijs, ben ik getrouwd en moeder van drie kinderen én dit jaar word ik 40!

Ik hoop jullie de komende tijd goed te leren kennen en jullie mee te nemen in de mooie toekomstplannen die er voor dit forum op stapel staan.

Tot snel!

Groet,
Loes

Hoi Loes,

Welkom op dit mooie forum.
Ben benieuwd hoe je het forum gaat ervaren.
In ieder geval veel plezier en succes gewenst met je nieuwe functie!

Groetjes,

mAiden/Ricardo
Reputatie 7
Badge +8
Stefan wrote:

Hallo forumleden,

Groeten, Stefan

Stefan,

Doe je nouw 😞. Ga je ons zomaar verlaten.
Ik snap het wel hoor, veel plezier en succes gewenst.
Komen elkaar vast en zeker nog wel tegen op het forum!

Groetjes,

mAiden/Ricardo
Reputatie 4
Badge +2
Brandje wrote:

Hoi Stefan,

Ik vond het ook vanuit jou de laatste tijd erg stil.
Jammer dat je de community gaat verlaten; we hadden inmiddels toch een goede band, ook persoonlijk, opgebouwd.
In ieder geval ben je niet echt weg, want op de achtergrond ben je dus nog aanwezig.

Bedankt voor de mooie tijd de afgelopen jaren en ongetwijfeld zien we elkaar weer op misschien wel heel korte termijn.............:P

He Brandje!

Klopt, het was te stil vanuit mij door de focus op andere projecten. Daarom ben ik erg blij dat we een nieuwe communitymanager hebben die alle aandacht aan het forum kan geven die het verdient!
En weg ben ik zeker niet, dus we spreken elkaar absoluut nog een keer :)
Jij ook bedankt voor alle support en gezelligheid. Fijn dat Loes daar ook op kan rekenen.

Groeten, Stefan
Reputatie 4
Badge +2
mAiden wrote:

Stefan,

Doe je nouw 😞. Ga je ons zomaar verlaten.
Ik snap het wel hoor, veel plezier en succes gewenst.
Komen elkaar vast en zeker nog wel tegen op het forum!

Groetjes,

mAiden/Ricardo

He Ricardo,

Ja wat doe ik nou... haha. 😉 Een frisse wind is af en toe fijn en die komt er! Jij ook bedankt voor je aanwezigheid op het forum, ik hoop je daar ook nog vaak te zien. We zullen er elkaar ongetwijfeld nog tegenkomen!

Groeten, Stefan
Badge +5
LoesF wrote:

Hallo forumleden,

Ik ben Loes Frank en ik neem graag het communitystokje over van Stefan..........

Tot snel!

Groet,
Loes

Hallo Loes, leuk om op deze manier jouw introductie te lezen en te meer dat je ons wilt meenemen in de toekomstplannen voor dit forum. Je maakt me nieuwsgierig!
We zullen elkaar vast nog wel verder ontmoeten op dit forum of wellicht tijdens een bijeenkomst.
Ik wens je veel plezier en succes met je nieuwe functie.

Hallo Stefan, bedankt voor het wederzijdse vertrouwen en samenwerking.
Succes in je nieuwe uitdaging.

Vriendelijke groet, Theo.
Reputatie 4
Badge +2
Yobotje wrote:

Hallo Stefan, bedankt voor het wederzijdse vertrouwen en samenwerking.
Succes in je nieuwe uitdaging.

Vriendelijke groet, Theo.

Bedankt Theo, dat is andersom net zo! 🙂
Reputatie 4
Badge +4
@ Stefan, het beste verder!

@ Loes: Succes hier op het forum. Ontmoeten elkaar wellicht binnenkort op HQ Eneco in R'dam.

ppj
Reputatie 7
Badge +7
Van harte welkom Loes met nieuwe job.
Wel mooi dat je Eneco al door en door kent, hoop dat je het hier ook heel erg naar je zin gaat hebben!

Ook Stefan veel plezier met je andere projecten!
Klap eens uit de band als je er meer over wilt vertellen.
Ik ben in ieder geval benieuwd!

Nog meer redenen om een nieuwe avond te organiseren voor forum leden.
Vorige keer dat Stefan er even niet was werd dat door DianaB georganiseerd dacht ik.

Was toen erg interesant en ook leuk om de andere forum leden die wat vaker online zijn te mogen ontmoeten.
Reputatie 7
Badge +7
Welkom @ LoesF

en veel succes en plezier met ons forum 🆒

@ Stefan

Bedankt voor je inzet op het forum .

mvg,
jan
Badge
Welkom op het forum Loes
Reputatie 4
Badge +2
Bedankt allen! 🙂
Reputatie 3
Badge +1
Dankjewel iedereen voor jullie welkomstwoorden. Fijn dat jullie zo positief hierin staan.

Ik hoop een aantal van jullie ook binnenkort in real life te ontmoeten.
Hoi Loes Welkom en succes als Community manager op het forum.

@Stefan dank voor ale inbreng en sturing op het forum. Jammer dat we elkaar nog niet in real life hebben kunnen ontmoeten.
Reputatie 5
Badge +4
@Loes
Van harte welkom op het forum!

@Stefan
Bedankt voor je inzet!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen