Leuke mijlpaal: 1000e forumlid! | Eneco Community

Leuke mijlpaal: 1000e forumlid!

• 15 november 2012
  • 48 reacties
  • 1827 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

48 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Leuk he, Brandje! Het gaat hard, heeeeeeel hard 😉
Leuk he, Brandje! Het gaat hard, heeeeeeel hard ;-)

Hoi Stefan,

Dat kan je wel zegge ja!
Leuk hoor; het forum is gewoon NIET meer weg te denken.

Stand forumleden nu: 9572
Update 18 oktober 2015:

We zitten aan de 9628 leden!!
Eem toename van 153 leden in 4 dagen!
Reputatie 6
Badge +1
Update 18 oktober 2015:

Tja het blijft groeien. Zo zie je met de juiste marketing dat een klein forum ook erg groot kan worden.:S soms komen er mensen bij en gaan er mensen af.
Update 18 oktober 2015:

Tja het blijft groeien. Zo zie je met de juiste marketing dat een klein forum ook erg groot kan worden.:S soms komen er mensen bij en gaan er mensen af.

Hoi Jürgen,

Leuk weer wat van je te horen!
Alles goed daar met een leven zonder Toon?
Reputatie 6
Badge +1
Update 18 oktober 2015:

Hoi Jürgen,

Leuk weer wat van je te horen!
Alles goed daar met een leven zonder Toon?

Ja hoor. Ik mis Toon wel een beetje en ik merk ook dat het dan een beetje op dit forum moeilijk praten is zonder Toon. Het merendeel van de vragen gaan over Toon. Maar goed. Ik lees wel, maar reageer minder. Daarbij wil de gezondheid ook niet.

Ja hoor. Ik mis Toon wel een beetje en ik merk ook dat het dan een beetje op dit forum moeilijk praten is zonder Toon. Het merendeel van de vragen gaan over Toon. Maar goed. Ik lees wel, maar reageer minder. Daarbij wil de gezondheid ook niet.

Ja dat gemis snap ik wel een beetje. Ik mis jou ook een beetje hoor; we konden soms lekker zaken tegen elkaar houden en waren het soms helemaal niet eens!

Jammer dat de gezondheid je (weer) opspeelt; houd je taai hé!

Ps We zitten aan de 9719 leden!!!
Reputatie 6
Badge +1
we konden soms lekker zaken tegen elkaar houden en waren het soms helemaal niet eens!
!!!

Juist door het niet eens te zijn met elkaar, en op een normale manier communiceren, krijg je wel en mooi vergelijk en kom je uiteindelijk tot een mooi eind produkt"
we konden soms lekker zaken tegen elkaar houden en waren het soms helemaal niet eens!
!!!

Juist door het niet eens te zijn met elkaar, en op een normale manier communiceren, krijg je wel en mooi vergelijk en kom je uiteindelijk tot een mooi eind produkt"

Zeker weten Jürgen,

We hebben altijd leuke discussie gevoerd; zeer aangenaam altijd!

Want ik maak ze hier mee, die als we het niet helemaal eens zijn, zich heeeeel snel op de teentjes getrapt voelen.
Sommige zaken kan je ook met een kwinkslag lezen, maar dat is soms moeilijk voor de ander!

En om on-topic te blijven; de stand is:

9754!!
Reputatie 5
Badge +5
Als ik het zo bekijk, dan moet het binnen een week haalbaar zijn, nummer 10000.
De stand is nu 9816.
De stand vandaag 27 oktober 2015 is 9838

In een week tijd ±200 nieuwe leden.
Dus in de loop van november 2015 zal de 10.000 st worden gehaald.

Als je dit afzet tegen 175.000 verkochte Toon's dan is het uiteraard maar een schamele 5,6%

Nou is dat ook weer gunstig, want de ervaring leert dat als er problemen zijn dan gaat men op allerlei sociale media, waaronder ook het forum, klagen.
Uiteraard betreft het forum niet alleen Toon zaken, maar alles mbt energie in de breedste zin van het woord.

Het plaatsen van complimenten over Toon is namelijk te verwaarlozen; je zou kunnen zeggen dat het product Toon goed scoort!
Vandaag (30-10-2015) is de 9900 gepasseerd en is het aantal 9902

In 3 dagen 65 leden erbij.

Nog 98 te gaan!!
Reputatie 3
Badge +4
Vandaag (30-10-2015) is de 9900 gepasseerd en is het aantal 9902

In 3 dagen 65 leden erbij. Nog 98 te gaan!!

Het getal van 10.000 is mooi, maar zijn het ook echt allemaal actieve leden? Zullen er niet heel veel zijn die zich een keer hebben aangemeld en nooit meer terug gekomen zijn? Op een eigen forum ( van een geheel andere orde) hadden we ook op een bepaald moment 12.000 "leden". Na screening van de gebruikers die alleen maar hadden geregistreerd en nooit een bericht hadden geplaatst
(dus "fun" aanmeldingen) bleven er ongeveer 5000 over die regelmatig terug kwamen voor informatie.
Dat zijn dus echt leden. En ik denk dat op dit forum hetzelfde geldt. Zomaar een kanttekening bij deze "jubelstemming" 🆒
Een jubelstemming is er uiteraard niet!
Het is een leuke mijlpaal, waarbij iedereen, ikzelf zeker, natuurlijk best weet dat er een zeer groot verschil is tussen actief en in-actief.

Dus het is puur getalsmatig een mijlpaal.............

En een leuke update: we zitten nu op 9949!
Vandaag of zeker morgen zal het zover zijn.
Dan zal het 10.000 ste forumlid er zijn.

Update de stand is nu: 9991
Reputatie 5
Badge +5
Je zou denken, vandaag moet de 10000 ste opstaan.
Nog 4 te gaan; misschien vanavond.......
Reputatie 7
Badge +7
wie o wie zou de gelukkige worden 🙂
Wij niet meer in ieder geval.........

Update: 9997
Reputatie 4
Badge +4
Wij niet meer in ieder geval.........

Update: 9997

Kan er meteen een 0 in de titel van dit topic worden bijgeplakt.
Reputatie 3
Ja, het was tijd voor een nieuw topic: 10.000ste lid verwelkomd!
Goed zo!
Dan kan deze op slot!
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje

Dat kan zeker 😉 Dit topic is vanaf heden gesloten!
Hier de link naar het nieuwe topic!