Leuke mijlpaal: 1000e forumlid! | Eneco Community

Leuke mijlpaal: 1000e forumlid!

• 15 november 2012
  • 48 reacties
  • 1821 Bekeken

Badge
  • oud Community Manager
  • 381 reacties
Vandaag hebben we een leuke mijlpaal bereikt! Na ruim 6 maanden live hebben we het 1000e forumlid mogen verwelkomen! En het 1000e lid was @assepoester. Welkom!

Het forum draait intussen op volle toeren. Het aantal leden neemt flink toe en ook het aantal bezoekers per dag stijgt flink.
Ook namens de moderators (Joep, Folkert, Mike, Kelly en Rieneke) wil ik iedereen in ieder geval enorm bedanken voor hun bijdrage tot nu toe! Op deze manier bouwen we gestaag aan een goede online ontmoetingsplek met energie en duurzaamheid als centraal onderwerp.

Groeten,

Marijn
Communitymanager Eneco Forum

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

48 Reacties

Vandaag hebben we een leuke mijlpaal bereikt! Na ruim 6 maanden live hebben we het 1000e forumlid mogen verwelkomen! En het 1000e lid was @assepoester. Welkom!

Het forum draait intussen op volle toeren. Het aantal leden neemt flink toe en ook het aantal bezoekers per dag stijgt flink.
Ook namens de moderators (Joep, Folkert, Mike, Kelly en Rieneke) wil ik iedereen in ieder geval enorm bedanken voor hun bijdrage tot nu toe! Op deze manier bouwen we gestaag aan een goede online ontmoetingsplek met energie en duurzaamheid als centraal onderwerp.

Groeten,

Marijn
Communitymanager Eneco Forum

der zijn mensen hier met meer berichten haha
Reputatie 3
Badge
Ik heb me pas geregistreerd toen ik hoorde van de gratis kaarten voor de dierentuin. 😞 schaam schaam, maar vind energie steeds leuker onderwerp worden en begin me steeds meer te intereseren. Laten we gaan voor de 2000...

ps off topic, laten we de huiskamer ook is wat gezelliger maken.
Badge
@kevin :)

@jeroen de huiskamer mag zeker gezelliger gemaakt worden maar dat is aan alle leden.
Reputatie 6
Badge +1
🆒
Laten we gaan voor de 2000...

Nog 83 leden en dan zitten we op de 2000. Het forum groeit hard. En dat in ruim 5 maanden. Schappoo. 
Badge
Hardstikke leerzaam dit forum 🙂 Het lezen en posten hier helpt om je bewust te blijven van je gebruik, dus het bespaart ook nog 😛
Volgens mij is het komkommertijd, denk ik zo maar.............
Badge
@jvp idd, bijna 2000 leden. Gaat zeker hard. En over een week bestaat het forum precies een jaar.
@kaat goed om te horen!
@brandje komkommertijd is tijd om te oogsten 🙂
Reputatie 6
Badge +1
@jvp idd, bijna 2000 leden. Gaat zeker hard. En over een week bestaat het forum precies een jaar.

Zou lachen en gaaf zijn als die 2 mijlpalen samen zouden vallen.:D

@brandje komkommertijd is tijd om te oogsten :)

Hoi Marijn,

Ik vind het een goeie!!!
Reputatie 6
Badge +1

Zou lachen en gaaf zijn als die 2 mijlpalen samen zouden vallen.:D

Proficiat Eneco en moderators. Het forum bestaat, als het goed is, 1 jaar en is volgens mij een groot suc6. :)

Alleen jammer dat we op de 50 na nog geen 2000 leden hebben. :( kunnen bereiken, zodat het mooi samenviel. À-fijn je kunt niet alles hebben.

Ik trakteer op een fictief gebakje 😉
Reputatie 6
Badge +1

En voor jou speciaal Brandje een ............... :) (Net geoogst 😉 )
Reputatie 4
Badge +1
@jvp

Bedankt voor je leuke felicitatie! Je bent echter wel één dagje te vroeg 😉 Morgen bestaat het Eneco Forum 1 jaar. Hopen dat we morgen iets dichter bij de 2000 leden zitten :)

Groet,
Mike
Groet,
Mike
Reputatie 6
Badge +1
@jvp

Bedankt voor je leuke felicitatie! Je bent echter wel één dagje te vroeg 😉 Morgen bestaat het Eneco Forum 1 jaar. Hopen dat we morgen iets dichter bij de 2000 leden zitten :)

Groet,
Mike
Groet,
Mike

😞.  Maar beter te vroeg dan te laat. :) ( zet je het gebak en de komkommer dan voor 1 dag nog even in de koelkast? 😉
Reputatie 4
Badge +1
Dat zeker 🙂

En voor jou speciaal Brandje een ............... :) (Net geoogst 😉 )

Kijk dat kan ik waarderen. Dat is tenminste gezond!!
Dank!
Badge
Haha, hier moet ik 'smakelijk' om lachen, @jvp en @brandje. Maar zoals Mike aangeeft, net 1 dag te vroeg. Maar beter te vroeg dan te laat! Bedankt in ieder geval voor de felicitatie.
Badge
Okay.... Gebak uit de koelkast .... tast toe! Ik hoef geen zoetigheid. Brandje mag ik wel een plakje komkommer (het schijnt daarvoor tijd te zijn!).
Dat lijkt me erg lekker.

Gefeliciteerd Moderators en forumleden! De allereerste verjaardag is een feit!!! 😃
Ja tast toe. De komkommer is vers!
Het is nu de tijd en gezond. 
Op naar de 2e verjaardag!
Reputatie 7
Badge +7
Gefeliciteerd allemaal:D
Reputatie 3
Badge
De felicitaties zijn al gedaan. Nu nog even het kopje koffie met gebak aan de bar van het Eneco gebouw. 🙂 toch brandje?
De felicitaties zijn al gedaan. Nu nog even het kopje koffie met gebak aan de bar van het Eneco gebouw. 🙂 toch brandje?

Nou graag! Perfecte kwaliteit, die dubbele espresso bij Eneco, ik zou zweren dat ik een Nespresso (mijn vaste merk) had. 

Maar......eindelijk weer in het land?
Vakantie na verbouwing gehad??
Ik had je gemist op het forum!
Reputatie 3
Badge
Zeer druk op werk en verbouwen thuis. Daarnaast de kids en vrouw die me nodig hadden. Die staan tenslotte op de 1e plaats. Maar ik moet je zeggen dat ik ook echt bijna niet online was.
Reputatie 3
Badge
Wel leuk om een bericht van Folkert te hebben gehad en Mike belde mij vanmiddag.
En dan nu zie ik dat we al weer dicht bij de 10.000 zitten.
In 2 jaar tijd is dit nu bereikt!

Het aantal staat vandaag 13 oktober 2015 op 9475

Wie wordt nummer 10.000?????
En dan nu zie ik dat we al weer dicht bij de 10.000 zitten.
In 2 jaar tijd is dit nu bereikt!

Het aantal staat vandaag 13 oktober 2015 op 9475

Wie wordt nummer 10.000?????

De 9500 is gepasseerd; we hebben nu (14 oktober 2015) 9505 leden!
30 leden aanwas per dag, dat gaat goed!
Maar of dat elke dag zo blijft...........