kpn,upc,ziggo | Eneco Community

kpn,upc,ziggo

• 2 oktober 2013
  • 31 reacties
  • 1642 Bekeken

Toon eerste bericht

31 Reacties

200.000 nieuwe boxen zijn sinds vorig jaar uitgezet!
Enorm veel klachten zijn daarmee; vastlopers/blikjes in beeld/traag

Uiteraard heeft Ziggo ook zo'n soort box
Hoe zijn daar de ervaringen?
En heeft niemand hier een UPC box?
En heeft niemand hier een Ziggo box?
Nog maar eens een oproep!

Wie heeft er hier een Ziggobox?
En heeft die ook problemen zoals bv bij Kassa werd gemeld met de Horizonbox bij UPC?

Ik zou feedback erg op prijs stellen; ik gebruik HD TV nu via een CI module rechtstreeks in de TV.
Maar ik mis de mogelijkheden van de Ziggo Media box en overweeg die aan te schaffen.
Reputatie 1
Badge +1
Nog maar eens een oproep!

Wie heeft er hier een Ziggobox?
En heeft die ook problemen zoals bv bij Kassa werd gemeld met de Horizonbox bij UPC?

Ik zou feedback erg op prijs stellen; ik gebruik HD TV nu via een CI module rechtstreeks in de TV.
Maar ik mis de mogelijkheden van de Ziggo Media box en overweeg die aan te schaffen.

Kan je gerust aanschaffen, zoverre ik weet zijn er geen noemenswaardige problemen met de set-up boxen van ziggo.

Wij hebben op dit moment de samsung smt-7140 en deze werkt prima. Ook hebben wij een smt-3102 (zonder harde schijf) gehad, ook prima. De 8455 en 8485 hebben wij ook gehad en deze draaiden ook naar behoren.
Hoi Marcel,

Bedankt voor je nadere info! Dus die nare UPC zaken komen niet voor?

We hebben nu de CI in de TV maar missen de overige functies. 
Ivm onze Samsung TV opteren we voor de Samsung; scheelt weer een extra afstandsbediening. 

Ps. 
Na een week Sunny heb ik nu 1 maand Sunny 30 genomen. Goeie tip. Ben er blij mee!
Vandaag in Totaal gelezen:

http://www.totaaltv.nl/nieuws/14418/upc-mag-prijs-kabelabonnement-bepalen.html

Ook in Hilversum is het afgelopen met goedkoop TV kijken bij UPC.
In onze gemeente speelde het zelfde met Ziggo

Zo lanzamerhand worden alle tarieben gelijk getrokken.

Reageer