Kosten | Eneco Community
vraag

Kosten

• 13 december 2017
  • 4 reacties
  • 284 Bekeken

Gisteren heb ik voor een oom van mij gebeld voor een storing waarop ik aan de medewerkster vroeg zou u me terug kunnen bellen ik ben een probleem van jullie aan het oplossen maar wil geen hoge belkosten de mevrouw zei nee hoor mevrouw kost u eenmalig 90 cent nou na een half uur allerlei handelingen gedaan te hebben probleem opgelost kijk ik een uur later naar mijn bel kosten die bedroegen slechts 41 euro ik vindt dit zo erg geen monteur langs hoeven te sturen en dan zoiets

4 Reacties

Misschien een ander bel abonnement nemen?
Reputatie 5
Badge +3
Gisteren heb ik voor een oom van mij gebeld voor een storing waarop ik aan de medewerkster vroeg zou u me terug kunnen bellen ik ben een probleem van jullie aan het oplossen maar wil geen hoge belkosten de mevrouw zei nee hoor mevrouw kost u eenmalig 90 cent nou na een half uur allerlei handelingen gedaan te hebben probleem opgelost kijk ik een uur later naar mijn bel kosten die bedroegen slechts 41 euro ik vindt dit zo erg geen monteur langs hoeven te sturen en dan zoiets

Hoi W. van Driel,

Wat vreemd dat de kosten zo hoog zijn opgelopen.Is het een idee om met je telefoonprovider contact op te nemen?

Groet, Audrey
Bij mobiel telefoon komen de kosten van de mobiele telefoon er ook nog bij, tegenwoordig zijn er naar bedrijven alleen maar betaalde nummers bellen er is haast nergens meer een gewoon 010 nummer of gratis nummers. Ik vind het heel erg want iedereen wordt op kosten gejaagd en zeker als je mobiel belt
[quote user="M.A.W." van Gool Arnold]Bij mobiel telefoon komen de kosten van de mobiele telefoon er ook nog bij, tegenwoordig zijn er naar bedrijven alleen maar betaalde nummers bellen er is haast nergens meer een gewoon 010 nummer of gratis nummers. Ik vind het heel erg want iedereen wordt op kosten gejaagd en zeker als je mobiel belt
Die melding van extra bijkomende kosten staat er altijd bij. Overigens is Eneco gewoon via 010 nrs bereikbaar.
Maar belangrijker is, dat er voldoende gratis methodes zijn om contact te leggen. Waarbij dit forum wel de allermakkelijkste is.

Reageer