Klacht- en contactformulier | Eneco Community

Klacht- en contactformulier

Toon eerste bericht

57 Reacties

Badge
Die komt ook getuige Danielle en de diverse tests die ik zelf hier op het forum heb uitgevoerd.

Dus mi is er aan de kant van Eneco niets mis!

Blijkbaar staan er advertenties op de site van ENECO!!! Door mijn adblocker krijg ik geen bevestigingsmail.
Na tijdelijk adblocker uit te zetten lukt de test wel. Geeft toch te denken!!!
Reputatie 7
Badge +9
Die komt ook getuige Danielle en de diverse tests die ik zelf hier op het forum heb uitgevoerd.

Dus mi is er aan de kant van Eneco niets mis!

Blijkbaar staan er advertenties op de site van ENECO!!! Door mijn adblocker krijg ik geen bevestigingsmail.
Na tijdelijk adblocker uit te zetten lukt de test wel. Geeft toch te denken!!!

Dat geeft zeker stof tot denken, dat je misschien je adblocker af moet halen?
Een security programma, waar alles inzit (Bijv: Eset.), is meer dan voldoende.. Adblockers blokkeren onnodig dingen, die ze toch als ads aan zien.. Ook wel "False Positief" genoemd..

Andere optie is om hem iets minder zwaar aan te laten staan... Als je zelf ook oplet dat je niks raars aanklikt, gebeurd er niks.
Hoi mAiden,

Ik gebruik de AdBlocker al jaaaren.
Uiteraard staat het domein Eneco als uitgesloten voor blokkade.
Dus het rode handje is een groen duimpje.
Werkt meer dan vortreffelijk.
Ook draait Ghostery met daarbij de groene balk Website goedgekeurd.

Gevolg: alles van Eneco draait als een zonnetje🆒

Dus toen ik meerdere malen de test met de web-formulieren van Eneco deed, werkte alles perfect met Chrome.

En als je daarna alles wilt schonen voor afsluiting PC dan draai je even de bekende cleaningsprogjes, die je ook op automatisch kan zetten voor die handeling!

Simpel zat, toch....
goeie avond,

ik kan jullie vertellen dat ik hier echt niet goed van wordt! sinds ik overgestapt ben naar jullie. heb ik nog niks anders als ellende en verkeerde informatie gehad. op dan eindelijk een medewerkster vandaag aan de telefoon die WEL weet wat ze doet. en dan nu wil ik mijn klachten gaan indienen. inderdaad meervoud ja! en zelfs dat is niet in orde! want de eerste 2 velden waarbij je het onderwerp moeten kiezen. valt niks te kiezen want die blijven grijs. en dan zie ik hier dat dit probleem al 5 jaar bestaat!!??? sorry maar HALLOOO eneco! lekker professioneel.... dus... waarom kan ik geen klacht indienen? en ik mag hopen voor jullie dat dit nou toch snel wordt opgelost want ik begin jullie eerlijk gezegd meer dan zat te worden. ik ben 1 jaar klant van jullie en ik kan niet zeggen dat ik goeie ervaringen heb. en als dit niet snel wordt opgelost dan stap ik met mijn complete klachten pakket naar de consumentenbond, radar en ga zo maar door! ik denk dat jullie je bedrijf eens flink onder de loep moeten nemen. want ookal is jullie tarief leuk... al het andere weegt bij mij een stuk zwaarder!

vriendelijk groet,
C. de Wit
Dat het bij jou niet werkt, zou dat niet kunnen liggen aan de instelling op je eigen computer?
Je gebruikt dit topic waar ik duidelijk eerder heb aangegeven, dat uit tests blijkt dat het contactformulier WEL werkt.
Je doet namelijk in je reactie nu voorkomen dat het in z'n geheel niet werkt.

Is het niet het meest makkelijke je klacht hier te verwoorden, zodat Eneco daar op kan reageren?
Reputatie 7
Badge +6
@C.dewit,

Balen datje niet verder komt met ons contactformulier. Helpt het als je een andere browser probeert? Hier werkt het en dat is in die 5 jaar altijd al zo. We hebben het probleem vaker onderzocht, maar wij kunnen het niet reproduceren en dan is het erg lastig om de site op iets aan te passen terwijl het probleem niet naar boven komt.
In ieder geval helpen we je uiteraard graag met je klachten! Wat is er zoal aan de hand? Aangezien het forum openbaar is, kun je ons ook via Facebook of Twitter benaderen via een privébericht.
We vernemen het graag zodat we kunnen kijken hoe we je weer tevreden kunnen maken. 🙂
Precies Danielle!
Als het echt niet lukt zijn er voldoende andere mogelijkheden om je klachten te verwoorden.
Zodat Eneco kan proberen deze klachten op te lossen.

Reageer