Klacht- en contactformulier | Eneco Community

Klacht- en contactformulier

mooie nieuwe site hoor, maar de mogelijkheid om een klacht in te dienen of contact op te nemen wordt alleen maar moeilijker. Klachtenformulier en het contactformulier werken niet. er wordt niks getoond.

57 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste nancytjong,

Leuk dat je ons forum gebruikt! Ik heb je bericht verplaatst naar het forum 'Diensten' omdat je vraag daar beter past. Ook heb ik de titel aangepast. Kun je mij aangeven welke browser (bijvoorbeeld Google Chrome, Internet Explorer, Firefox o.i.d.) je gebruikt? Krijg je ook een foutmelding te zien of verschijnt er alleen een blanco scherm?

Groet, Kelly
Dag Kelly, Bedankt voor je snelle reactie. Ik gebruik firefox en ik zie alleen een blanco scherm.
Reputatie 5
Badge +3
Oke, bedankt voor de reactie. Ik ga het voor je doorgeven aan de websitebeheerder om uit te zoeken wat er aan de hand is. Zodra ik meer informatie heb, laat ik het aan je weten!
mooie nieuwe site hoor, maar de mogelijkheid om een klacht in te dienen of contact op te nemen wordt alleen maar moeilijker. Klachtenformulier en het contactformulier werken niet. er wordt niks getoond.

Ik zit met hetzelfde probleem. Als ik de lijst gegevens heb ingevuld van het formulier (klantnummer, naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer) en op volgende klik, krijg ik hetzelfde formulier weer, maar dan met alle velden weer leeg. Ik heb geprobeerd een formulier in te vullen met zowel internet explorer, als firefox en google chrome en bij allemaal met hetzelfde resultaat.

Ook kan ik mijn termijnbedrag niet aanpassen via Mijn Eneco. Als ik klik op "uw termijnbedrag wijzigen" krijg ik een popup venster met: "Het oorspronkelijke termijnbedrag is negatief. Uw termijnbedrag moet positief zijn. Vul uw oude termijnbedrag in." Maar ik kan vervolgens nergens klikken of iets invullen.

Kan iemand misschien het e-mailadres van de klantenservice geven, zodat ik een normaal mailtje kan sturen? Ik houd namelijk absoluut niet van telefoneren en vind het ook erg duur, aangezien ik meerdere zaken te bespreken heb.
Reputatie 4
Badge +1
Beste Yvonne,

Graag heet ik je welkom op het Eneco forum. Ik lees dat het je niet lukt het ingevulde contactformulier te versturen via de website. Ik bied je onze excuses aan voor het ongemak. Goed om te weten dat je het via verschillende browsers hebt geprobeerd! Dit helpt ons zeker om de oorzaak te achterhalen. Inmiddels heb ik opnieuw het probleem kenbaar gemaakt bij de beheerders van de website. Ik begrijp goed dat het vervelend is dat je ons niet goed kunt bereiken via de website. We zijn ons ervan bewust dat dit ongepast is. Daarom bedank ik je dat je ons hebt laat weten dat het versturen van het contactformulier niet is gelukt.

Wat betreft je termijnbedrag, zie ik inderdaad dat er een negatief termijnbedrag is vastgesteld. Daarom krijg je een melding wanneer je het termijnbedrag wilt aanpassen. Als je mij laat weten welk termijnbedrag je maandelijks wilt betalen, pas ik het voor je aan. Omdat je termijnbedrag na mijn aanpassing niet meer negatief is, kun je in de toekomst wel zelf je termijnbedrag weer bijstellen op Mijn Eneco.

Ik zie je reactie over het termijnbedrag graag tegemoet!

Groet,
Mike
Goedemorgen Mike,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik hoop dat er snel een oplossing is voor het contactformulier.

Wat het termijnbedrag betreft, zou u daar 80 euro van willen maken? Alvast hartelijk bedankt!

Groetjes Yvonne.
Beste Yvonne,

Zodra het probleem met het contactformulier is verholpen, laten we je dat uiteraard weten. Ik heb het termijnbedrag op je verzoek verhoogd naar 80 euro. Je ontvangt van ons ook nog een bevestging per post.

Groeten, Hosnia
Beste Yvonne,

Zodra het probleem met het contactformulier is verholpen, laten we je dat uiteraard weten. Ik heb het termijnbedrag op je verzoek verhoogd naar 80 euro. Je ontvangt van ons ook nog een bevestging per post.

Groeten, Hosnia

Hartelijk bedankt!
Nu een week later werkt het versturen van een email via jullie website nog steeds niet. Kunt u mij een emailadres geven waarmee ik contact met u kan opnemen. Klaarblijkelijk lukt het Eneco niet dit op korte termijn te verhelpen. Als ik u was zou ik nog maar eens kijken naar de beheerorganisatie binnen Eneco, waarom dit zo lang duurt.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo afh,

Bij het grootste deel van onze klanten werkt het contactformulier wel. Helaas bij een kleine groep niet. Ik begrijp uit je reactie dat het jou ook niet lukt om het formulier te versturen. Ik bied je hiervoor onze excuses aan. We zijn ons er zeker van bewust dat het ongepast is dat het niet lukt om het formulier te versturen. We werken op dit moment hard aan een oplossing, zodat iedereen het contactformulier weer kan versturen.

Als je het fijn vindt, beantwoord ik je vraag graag hier op het forum. Anders mag je me ook gerust een privebericht sturen.

Ik zie je reactie graag tegemoet zodat ik je vraag kan beantwoorden.

Groet,
Mike
Goede middag,

Omdat het vragenformulier nog niet werkt bij mij, wil ik graag hier mijn verhaal doen.

Wij zijn onlangs verhuisd en nu heb ik de eindnota van de oude woning ontvangen. De eindstanden van de meters kloppen echter niet.De eindstand van Elektriciteit laag op de eindnota is 18338, dit moet zijn 18308.De eindstand van Elektriciteit normaal op de eindnota is 16536, dit moet zijn 16491.Ik heb deze standen ook doorgegeven via internet. Bovendien staat er op de eindnota dat er 344,12 euro in rekening is gebracht (over de periode 10-10-2011 tot 04-04-2012), maar als ik terugkijk in mijn bankafschriften, zie ik dat er al 449,78 euro is betaald.Ik hoop dat u me hierover opheldering kunt geven en de gegevens naar de juiste kunt aanpassen.

Bij voorbaat hartelijk dank voor uw hulp. Ik hoop op een spoedige reactie, het liefst via e-mail, om het wat meer privé te houden.

Met vriendelijke groet,Yvonne.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Yvonne,

Bedankt voor het stellen van je vraag op het forum, omdat het vragenformulier op onze website bij jou niet werkt. We werken hard aan een oplossing. Ik kan me indenken dat je opheldering wilt over de eindnota van je oude adres. Wat betreft de meterstanden, daar ga ik achteraan en hier kom ik nog op terug. Over de in rekening gebrachte bedragen, geef ik je hieronder uitleg.

Ik heb de betalingen van de afgelopen periode bekeken. Ik vermoed dat jij de volledige betaling voor de jaarnota ook meetelt als betaald termijnbedrag. In de bijbetaling voor de jaarnota zat slechts 79,22 euro verwerkt voor je nieuwe termijnbedrag. Het overige deel was een bijbetaling van de jaarnota. Daarnaast tellen we de termijnbedragen van januari, februari, maart en april 2012 hierbij op. We komen dan op een bedrag van 344,12 euro dat je aan termijnbedragen hebt betaald. Dit bedrag klopt.

Als ik meer weet over de meterstanden en een oplossing heb, laat ik het weten!

Mike
Goedemiddag Mike,

Hartelijk dank voor uw snelle reactie!

Ik heb nog eens goed gekeken naar wat u schreef en naar de jaarnota en eindnota, en ik begrijp nu denk ik dat het bedrag dat al in rekening is gebracht inderdaad klopt.

Het onduidelijke is, dat de periode voor de jaarnota loopt tot oktober, maar dat de termijnbetaling van oktober en november nog wel meetellen voor die jaarnota. En de eindnota loopt vanaf oktober, maar de termijnbedragen van oktober en november tellen dus niet meer mee. Dat loopt een beetje scheef, vandaar de onduidelijkheid.

Ik hoop dat u de juiste eindstanden nog kunt vinden, want ik heb ze echt meteen doorgegeven via internet.

Met vriendelijke groet,

Yvonne.
Beste Yvonne,

Uit je reactie begrijp ik dat de verrekeningen van de termijnbedragen nu wel duidelijk zijn geworden. Dat is fijn om te lezen! De eindmeterstanden zijn bij ons bekend en we hebben een correctieverzoek ingediend bij de netbeheerder. We wachten nog op een antwoord van de netbeheerder. Zodra we hier meer over weten, laten we je dat natuurlijk weten.

Groeten, Hosnia
Goedemorgen Hosnia,

Klopt, de bedragen zijn me nu duidelijk.

Hartelijk dank voor het indienen van een correctieverzoek!

Met vriendelijke groet,

Yvonne.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Yvonne,

Ik zie dat we nog geen reactie hebben van je netbeheerder en de huidige energieleverancier van je vorige adres. Om de meterstanden aan te passen is dit wel nodig. Daarom wachten we de reactie nog even af. Zoals Hosnia al aangaf, informeren we je als we meer weten. We zijn er mee bezig :)

Groet,
Mike
Goedemorgen,

Ik wacht rustig mee. ;-)

De energieleverancier van het vorige adres was ook Eneco, dus dat moet geen probleem zijn lijkt me.

Hopelijk is er snel nieuws!

Met vriendelijke groet,
Yvonne.
Reputatie 5
Badge +3
@nancytjong
Het is alweer even geleden dat je het aangaf, maar als het goed is zijn de problemen rondom het contactformulier nu volledig opgelost. Ik hoop natuurlijk dat je vraag, waar je het formulier in eerste instantie voor wilde gebruiken, al is beantwoord in de tussentijd. Anders hoor ik graag even of je het formulier nu wel kunt gebruiken. Als je vraag onverhoopt nog onbeantwoord is gebleven, laat dat dan alsjeblieft aan mij weten, dan beantwoord ik die alsnog.

Groet, Kelly
Reputatie 4
Badge +1
Beste Yvonne1,

Inmiddels hebben we een reactie ontvangen op ons correctieverzoek aan de netbeheerder. De netbeheerder heeft besloten de huidige standen te handhaven. Het verschil met de werkelijke meterstanden achten ze te klein. Daarom passen we de meterstanden niet aan.

Omdat we je graag tegemoet komen, bieden we je een compensatie van 15,00. Het bedrag dat je nadeliger uit bent door de hogere meterstanden, is hierdoor niet meer aan de orde.

Ik hoop dat ik je hiermee een duidelijk antwoord geef.

Groet,
Mike

Goedemorgen Hosnia,

Klopt, de bedragen zijn me nu duidelijk.

Hartelijk dank voor het indienen van een correctieverzoek!

Met vriendelijke groet,

Yvonne.
Goedemorgen Mike,

Niet bepaald klantvriendelijk van de netbeheerder, maar goed.
In ieder geval heel hartelijk bedankt voor de 15 euro compensatie en voor de moeite!

Met vriendelijke groet,
Yvonne.

Beste Yvonne1,

Inmiddels hebben we een reactie ontvangen op ons correctieverzoek aan de netbeheerder. De netbeheerder heeft besloten de huidige standen te handhaven. Het verschil met de werkelijke meterstanden achten ze te klein. Daarom passen we de meterstanden niet aan.

Omdat we je graag tegemoet komen, bieden we je een compensatie van 15,00. Het bedrag dat je nadeliger uit bent door de hogere meterstanden, is hierdoor niet meer aan de orde.

Ik hoop dat ik je hiermee een duidelijk antwoord geef.

Groet,
Mike
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Yvonne1,

Graag gedaan! De netbeheerder vindt het verschil te laag. Om te voorkomen dat je hierdoor financieel benadeeld wordt, heb ik je een compensatie geboden van 15 euro.

Mike
Helaas heb ik hetzelfde probleem: zie geen formulieren verschijnen op het scherm. Ik ben onlangs overgestapt naar een andere energieleverancier en direct daarna weer teruggekeerd naar Eneco. De boete die in rekening gebracht is, wordt vergoed door Eneco als ik get declaratieformulier invul. Echter... dit formulier verschijnt ook niet op mijn scherm.... Op welke manier kan ik alsnog toegang krijgen tot een declaratieformulier?

Met een vriendelijke groet, Ingrid
Reputatie 3
Badge
Als de moderator je bericht gelezen heeft zal je wel iets thuisgestuurd krijgen of vraagt hij om je gegevens door middel van een PB. De website heeft de laatste tijd veel problemen maar gelukkig werkt het forum wel goed.
Hallo Jeroen,

Dank voor je reactie! Ik wacht het bericht van de moderator dan maar even af!
Reputatie 3
Badge
Rekening mee houden dat ze maandag weer aan het werk zijn. Er is geen controle op berichten in het weekend.

Reageer