Ideeën uitwisselen. | Eneco Community

Ideeën uitwisselen.

• 24 december 2012
  • 30 reacties
  • 1310 Bekeken

Toon eerste bericht

30 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ik ben met het idee begonnen maar kreeg binnen een uur een bericht van Marijn dat Eneco iets wilde organiseren. Dat is dus nu 11 maart geworden.

Jammer. Ik heb niks gezien m.bt een uitnodiging, maar ben nog niet zolang klant en gebruik toon ook niet zo lang. Toch jammer

misschien een volgende ronde
Ik ben met het idee begonnen maar kreeg binnen een uur een bericht van Marijn dat Eneco iets wilde organiseren. Dat is dus nu 11 maart geworden.

Jammer. Ik heb niks gezien m.bt een uitnodiging, maar ben nog niet zolang klant en gebruik toon ook niet zo lang. Toch jammer

misschien een volgende ronde

Er gaat in de toekomst wellicht nog eens een klantendag/avond komen. Gewoon het forum in de gaten houden.
Reputatie 6
Badge +1
Zal best goed komen. Zo niet dan toch
Reputatie 3
Badge
Als Eneco niets organiseerd kom ik zelf nog wel is met een voorstel. 😉 Was een gezellige avond.
Badge
Het is al weer even geleden dat ik mijn bericht hier postte. Daarom een antwoord aan Aaipad over mijn huidige energieverbruik. Het gasverbruik is gezakt naar 850 m3. De overige benodigde warmte produceren we met onze zonnepanelen en - in de winter - door het verstoken van onze zelf gekweekte en vervolgens omgehakte en gedroogde bomen (2,5-3 m3 hout).
Onze electra-rekening is inmiddels gezakt. We nemen nu nog ongeveer 1.500kWh electra af bij Eneco. De rest produceren we met onze 9 zonnepanelen (2.000 kWh).

Reageer