Het Eneco Forum bestaat 1 jaar! | Eneco Community

Het Eneco Forum bestaat 1 jaar!

• 25 april 2013
  • 97 reacties
  • 2911 Bekeken

Toon eerste bericht

97 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
truste. slaap zacht op een hard kussen 🙂
Reputatie 4
Badge
Trusten allemaal.
Reputatie 3
Badge
Zullen we de hele discussie stoppen? Badges bij iedereen weg en topic aantallen ook. Kan bij een grapje niet geroepen worden dat hij of zei extra antwoorden (reacties) wil verzamelen en zijn serieuze antwoorden gewoon waarvoor ze bedoeld zijn. Ik heb al vaker gezegd... Aantal reacties weglaten.
Reputatie 3
Badge +3
Ik had telefonisch ook even gefeliciteerd (ik ben inmiddels weer redelijk up-and-running) maar alsnog hier ook even de felicitatie voor wat betreft het 1 jarig bestaan van het Eneco Forum. Op naar de 5 jaar jubileum 🙂
Reputatie 4
Badge
Badges bij iedereen weg
Voor sommige is het een leuke toevoeging.
Reputatie 5
Badge +3
@bernard,

Bedankt! Goed om te lezen dat je je weer wat beter voelt. Het was niet niks begreep ik...
Ik had telefonisch ook even gefeliciteerd (ik ben inmiddels weer redelijk up-and-running) maar alsnog hier ook even de felicitatie voor wat betreft het 1 jarig bestaan van het Eneco Forum. Op naar de 5 jaar jubileum :)

Doe meteen even een voorstel wat we en Eneco dan gaan doen?
Een reunie?
Reputatie 3
Badge +3
@kelly        : klopt  ... Anti-biotica is echt tuig :S
@Brandje : Vóór die tijd heeft iedereen elkaar wel weer eens een keer gezien .. dus reunie zou ik het niet noemen denk ik 🙂

@Brandje : Vóór die tijd heeft iedereen elkaar wel weer eens een keer gezien .. dus reunie zou ik het niet noemen denk ik :)

Oké, ik hoop het, want de klantenavond wil ik nog wel een keer overdoen.
Reputatie 3
Badge +3
Dat was inderdaad tof en zeer zeker ook namens mij voor herhaling vatbaar 🙂 😃
Reputatie 6
Badge +1

@Brandje : Vóór die tijd heeft iedereen elkaar wel weer eens een keer gezien .. dus reunie zou ik het niet noemen denk ik :)

Oké, ik hoop het, want de klantenavond wil ik nog wel een keer overdoen.

hopelijk mag ik er dan ook bij zijn.

Gewoon je dan aanmelden als je zo ver is.
Misschien moet er dan wel transport geregeld worden?
Voor alles is een oplossing.
Reputatie 6
Badge +1

Gewoon je dan aanmelden als je zo ver is.
Misschien moet er dan wel transport geregeld worden?
Voor alles is een oplossing.

tegenwoordig hebben ze aangepaste auto's, en met een automaat kom ik al een heel eind. Daarbij hebben we ook nog taxivervoer, voor mensen zoals ik. En in de trein kan ik ook hulp aanvragen. En dan heb ik ook nog een lieve vrouw......... Dus mogelijkheden Genoeg. Als ik het maar betijds weet. Toch bedankt voor het meedenken.
Kijk zo hoor ik het graag; waar een wil is, is een weg!
Reputatie 4
Badge

tegenwoordig hebben ze aangepaste auto's,
Die hebben ze toch al een poosje 😮
Reputatie 6
Badge +1

en is die weg er (nog) niet, dan moet je hem zelf crieeren .
Reputatie 4
Badge

Goed dat je zo positief bent ingesteld 🆒

Goed samengevat Jürgen!!
Reputatie 6
Badge +1

Goed dat je zo positief bent ingesteld 🆒

Ja wat moet ik anders. Je kunt de tijd toch niet meer terug draaien en je moet  er mee leven dus kun je altijd beter positief blijven en vooruit kijken. Maar dat even ter zijde, wil ik het eigenlijk ook niet  te veel over hebben.( Of op een grappige manier ) Ik ben gewoon zoals ieder ander en wil zo ook behandeld worden, alleen hoef ik (bijna) nooit zelfstandig te lopen en heb ik altijd mijn zitplaats bij me. 🙂. Niet meer, niet minder.
Reputatie 4
Badge
Ik begrijp het helemaal jvp, maar zo positief zijn ze niet allemaal. En dat mag toch ook wel eens gezegd worden in goeie zin dan.
Reputatie 6
Badge +1
Ik begrijp het helemaal jvp, maar zo positief zijn ze niet allemaal. En dat mag toch ook wel eens gezegd worden in goeie zin dan.

klopt ook, en positief zijn leer je vanzelf!
Reputatie 4
Badge

klopt ook, en positief zijn leer je vanzelf!
Ja, ik merk dat je door de jaren heen steeds harder word van de dingen die je meemaakt. Maar daar gaat dit nu niet over hé.

Reageer