Helemaal fout | Eneco Community
vraag

Helemaal fout

• 27 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 388 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 316 reacties
Destijds had ik een topic aangemaakt ( wat inmiddels gesloten is) waarin ik "Brandje" ten onrechte heb zwart gemaakt voor diverse zaken. Dat was helemaal fout en zo ben ik ook echt helemaal niet. Alleen toen wel even. Maar ik schrok zelf nu ook van de tekst die ik daar plaatste en dat was ook zeer onterecht en nogmaals helemaal fout. Ik heb mijn welgemeende excuses eerst in een persoonlijk bericht aan Brandje gemaakt en hij heeft deze aanvaardt. Waarvoor mijn dank. Dit bericht wil ik ook schrijven ten eerste om te proberen de naam van Brandje weer te zuiveren en ten tweede excuses aan de gemeenschap die dat bericht gelezen hebben en ook verontwaardigd waren over dat bericht. Ook aan hen mijn excuses. Soms is men even "de weg kwijt" en dat was ik destijds door privé omstandigheden. Maar mijn "weg kwijt" zijn zal men niet meer ervaren op dit forum. Ik heb er spijt van en hoop weer als een serieuze toon-gebruiker te worden gezien.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hoi Arno,

Het siert je om toch je excuses te maken, zowel Privé naar Brandje toe, en dit topic zo openbaar!

Excuses aanvaard ik natuurlijk, maar vind veel belangrijker dat je weer met Brandje door 1 deur kan!!

Dikke respect voor jou, dat je dit alles allemaal durf toe tegeven!! Hopelijk zien we je weer wat meer op forum 🙂

Groetjes,

mAiden
Hoi Arno,

Je hebt het inderdaad van jouw kant bij mij aangekaart en ik heb je daarvoor bedankt en excuses aanvaardt.
Ik vind het te prijzen dat je het zo in het openbaar uit!
Nogmaals mijn complimenten.
Zaak voor mij om het nu weg te laten ebben......
Reputatie 7
Badge +7
hoi Arno
netjes van je duimpje verdiend en gekregen van mij.
zo zien we ook weer de goede dingen in een mens🆒
Reputatie 4
Badge +2
Top, Arno. Fijn te lezen dit bericht!
Reputatie 5
Badge +1
Duim verdiend Arno, niet netjes destijds maar tot inkeer gekomen. Fijn dat je dit openbaar doet, mijn inziens staat er nog een hele rij van mensen achter je die dit ook wel zouden kunnen doen. Welkom terug.

Reageer