Home

Beantwoord: Geslachts verandering?

EdwinK Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten EdwinK heeft ontvangen van andere leden.

500 megawatt
Reacties: 132

20 april 2017, 13:33

Net (opnieuw) aangemeld voor de nieuwsbrief.

als welkom-mail..

Zo snel verander je van man in vrouw bij Eneco.
Gemarkeerd als antwoord: door Yobotje op 20 april 2017, 14:39

Hoi EdwinK, dit gebeurde mij ook. Ondanks dat ik me eerder heb aangemeld voor de nieuwsbrief heb ik de laatste niet ontvangen en blijkt het vinkje voor de nieuwsbrief niet meer aanwezig. Na aanmelding wordt ik ook mevrouw genoemd ;).
Dit probleem, e-mail reactie !, is al eerder gemeld maar daar is tot op heden niets aan verandert.

Bekijk origineel
Toon® sw 3.7.9 | Domoticz: latest beta |
Resultaten 1 tot en met 7 van 7
  • Yobotje Antwoord

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Yobotje heeft ontvangen van andere leden.

100 terawatt
    Reacties: 3611
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

20 april 2017, 14:39

Hoi EdwinK, dit gebeurde mij ook. Ondanks dat ik me eerder heb aangemeld voor de nieuwsbrief heb ik de laatste niet ontvangen en blijkt het vinkje voor de nieuwsbrief niet meer aanwezig. Na aanmelding wordt ik ook mevrouw genoemd ;).
    Dit probleem, e-mail reactie !, is al eerder gemeld maar daar is tot op heden niets aan verandert.
    Houdoe, Theo. 5x Sl. Stekker; Softw. 3.7.9; Firmw. Ketelmod. 37, Meterad. 35/39; OT; Toon® 2014-2. Poll: Schakelschema's, CV ketelwaterdruk
  • EdwinK Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten EdwinK heeft ontvangen van andere leden.

500 megawatt

20 april 2017, 15:50

Misschien weten ze iets over ons wat wij nog niet weten ;)
  • Yobotje

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Yobotje heeft ontvangen van andere leden.

100 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

20 april 2017, 18:48

Ja, ik weet wel een manier om Folkert uit de tent te lokken om hierop te reageren maar laat ik het eerst zonder proberen. ;) ;) ;)
    Houdoe, Theo. 5x Sl. Stekker; Softw. 3.7.9; Firmw. Ketelmod. 37, Meterad. 35/39; OT; Toon® 2014-2. Poll: Schakelschema's, CV ketelwaterdruk
  • KellyKelly

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Kelly heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 2330
    Gespreksmaster

Gespreksmaster

Verkenner

Verkenner

Helpende Hand

Helpende Hand

Klant aan huis

Klant aan huis

Co-creatie

Co-creatie

21 april 2017, 15:21

Hallo Edwin,

Bedankt dat je dit meldt! Beetje vreemd natuurlijk. Ik heb er direct melding van gemaakt en zodra ik een terugkoppeling ontvangen heb, laat ik dat hier weten!
  • Yobotje

100 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

21 april 2017, 15:37

Hallo Kelly, ook namens mij bedankt. Fijn weekend. Groet, Theo.
  • EdwinK Auteur

500 megawatt

21 april 2017, 18:39

Bedankt Kelly en fgijn weekeinde
  • Masterbas

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Masterbas heeft ontvangen van andere leden.

500 megawatt
    Reacties: 62

24 april 2017, 12:28

Dat is wel snel en voor delig gegaan zeg. Normaal duurt een geslachts verandering jaren en een hoop geld 😂😂

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)