Feestelijke ledenbijeenkomst op 12 januari 2016, kom je ook? | Eneco Community

Feestelijke ledenbijeenkomst op 12 januari 2016, kom je ook?

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

124 Reacties

Badge
Je mag voor mij ook voor 2 personen reserveren
Reputatie 1
Badge
Ik kom ook graag.
1 persoon
Helaas kan ik er niet bij zijn

Hoi Mark,

Jammer hadden we elkaar eens de hand kunnen schudden!!

Hoi Mark,

Jammer hadden we elkaar eens de hand kunnen schudden!!

Vind het zelf ook jammer Ton. Wellicht een volgende keer
Hoi Mark,

Daar houden we het op!!
Overigens fijne dagen en een goed 2016.
Ik wil graag voor 1 persoon reserveren.
Reputatie 3
Dinsdag 5 januari 2016 worden de bevestigingen en routebeschrijvingen verstuurd. Het programma is inmiddels bekend, al kunnen er natuurlijk altijd kleine wijzigingen zijn:

18:30-19:00 uur: inloop Eneco Café
19:00-19:10 uur: Welkomswoord
19:15-19:35 uur: I&V/Quby
19:40-20:00 uur: Kolenvrij Nl
20:05-20:25 uur: Pilot Toongebruikers met elektrische auto
20:30-20:40 uur: Nieuwe Eneco campagne
20:40-21:30 uur: Nader kennismaken en napraten tijdens de borrel met muzikale omlijsting door medewerkers van Eneco
Hoi Diana,

Ziet er goed uit!
Je zal er wel aan gedacht hebben maar voor de zekerheid: heb je de mogelijkheid ingebouwd om het kenteken van de auto door te geven ivm de garage?
Reputatie 3
Hi Ton,

inmiddels heb ik van een aantal aanmelders de kentekens ontvangen via een pb. Ik zou graag nog meer kentekens ontvangen natuurlijk. Dan weten we voor hoeveel mensen een parkeerplek gereserveerd moet worden.
Reputatie 4
Badge +1
Hi Ton,

inmiddels heb ik van een aantal aanmelders de kentekens ontvangen via een pb. Ik zou graag nog meer kentekens ontvangen natuurlijk. Dan weten we voor hoeveel mensen een parkeerplek gereserveerd moet worden.

Ik kom heel 'groen' met het OV, dus er hoeft voor mij geen plek gereserveerd te worden.
Badge +5

Hi Diana, ik kom met het Openbaar Vervoer. Tot 12 jan. en fijne jaarwisseling.
Reputatie 3
Badge +1
Kun je mij ook inschrijven, kom met 1 persoon, dus alleen.
( na conference van Herman Finkers, moet je dit blijkbaar duidelijk uitleggen 🙂 )
Als je komt met 1 persoon, dan kom je met z'n tweeën dus:P
Reputatie 3
@RuudS, staat genoteerd! @Yobotje, lekker groen, tot de 12e!
Reputatie 2
Badge
Helaas Rotterdam beetje ver weg.... Maar goed Logisch dat het in Rotterdam plaats vind. Als Toon uitgevonden was door de Nuon mocht iedereen naar Arnhem komen. Mocht er een bijeenkomst in de toekomst in het oosten des lands plaats gaan vinden ben ik er bij
Nuon heeft z'n kans gehad. Even een stukje historie Quby is de uitvinder van Toon en tijdens het leuren langs de deuren hoefde het van Nuon niet.
Eneco zag er wel wat in en heeft z'n nek uitgestoken.
Niet verkeerd gedaan met nu meer dan 200.000 Toons.
Reputatie 2
Badge
Ton ik bedoel ermee te zeggen dat een bijeenkomst vaak georganiseerd wordt op de plek van hoofdvestiging. Dit is het voordeligst en het meest efficiënt voor al het personeel. Het is niet de eerste keer dat het in rotjeknor wordt georganiseerd en vast niet de laatste keer.

En ja Nuon wat moet ik er over zeggen. Stoffig
Wat je inzake Rdam zegt is duidelijk uiteraard.
Ik reageerde natuurlijk even qua historie van Toon, want die kende je niet.
Reputatie 3
@Jurgen, we realiseren ons dat Rotterdam helaas niet even goed bereikbaar is voor al onze klanten/leden. Naast jou hebben al meer leden aangegeven dat ze er ook graag bij hadden willen zijn. We zien de ledenavond van 12 januari als de eerste van ledenevents in een mogelijk nieuwe opzet. Als het event voor herhaling vatbaar is, onderzoeken we hoe we alle klanten/leden de mogelijkheid kunnen bieden elkaar offline te ontmoeten en kennis te nemen van nieuwe ontwikkelingen binnen Eneco en op het gebied van energie. Dat kan met grote centrale events, of juist met kleinere, decentrale events. We zullen dan daarvoor een nieuw topic openen en via een poll jullie meningen peilen. Wordt vervolgd.
Reputatie 3
Het topic van de feestelijke ledenavond en daarmee de inschrijving, wordt aanstaande vrijdag gesloten. Wil je er nog bij zijn, meld je dan snel aan!
Reputatie 3
Badge
Ik heb nog geen bevestiging gehad via een pb. Of zijn die helemaal niet uitgestuurd? (zou gisteren gebeuren)
Reputatie 3
Ja, er waren wat storingen met Outlook gisteren, maar nu heeft iedereen de bevestiging heb ik begrepen.
Reputatie 3
Alle deelnemers aan het ledenevent op 12 januari 2016 maken kans op vergoeding van hun jaarabonnement Toon®️. Drie deelnemers zullen via loting de gelukkigen zijn. Meld je daarom nog snel aan en zorg dat je erbij bent op 12 januari 2016 in Rotterdam.
Badge +5
Alle deelnemers aan het ledenevent op 12 januari 2016 maken kans op vergoeding van hun jaarabonnement Toon®️. Drie deelnemers zullen via loting de gelukkigen zijn. Meld je daarom nog snel aan en zorg dat je erbij bent op 12 januari 2016 in Rotterdam.

Nou, dat is niet verkeerd Diana. Wie weet?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen