Feestelijke ledenbijeenkomst op 12 januari 2016, kom je ook? | Eneco Community

Feestelijke ledenbijeenkomst op 12 januari 2016, kom je ook?

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

124 Reacties

Reputatie 3
Nu gekozen voor Rotterdam, het duurzame Enecogebouw, in de toekomst misschien ergens anders. Goed om alle suggesties en het enthousiasme voor de ledenbijeenkomst te zien.
Reputatie 3
Badge +5
Voor mij is het ook te ver weg om langs te komen en zeker midden in de week. In het weekend was het wel wat anders geweest. Ik kan helaas dus ook niet komen.
Reputatie 3
@tursiops:super dat je er ook bij bent!
Er rijden ook treinen??
Reputatie 3
En het station is om de hoek!
Dus Jürgen, dat is een makkie!
Gaat het bestellen van hulp op de perrons nog steeds zo slecht?
Reputatie 3
@wilna, @robert-Jan, staat genoteerd!
Reputatie 3
Leuk dat je er ook bij bent @vadervan8.
Ik kom graag op 12 januari 2016, ik kom alleen (1 persoon)
Wout Nugteren
Niet zo "inhalig" als voorlopig alle "eenlingen" mogen komen dan kunnen we later kijken of er nog een tweede mee genomen kan worden!
Reputatie 3
@Wout Nugteren: heb wel je privégegevens verwijderd van het forum. Leuk dat je er ook bij bent! Neem gerust iemand mee waarvan je denkt dat die persoon ook geïnteresseerd is.
Reputatie 6
Badge +1
En het station is om de hoek! maar ook met assistentieverlening? Want de trein met een rolstoel verlaten is erg hoog. Nou doet de wet van zwaartekracht wel zijn werk, maar er is ook nog zoiets als terug, en dan staat de zwaartekracht het tegen.;)

Maar iets anders: mag je nog steeds naar het "feestje" komen, als je geen klant (meer) bent van Eneco?

Maar iets anders: mag je nog steeds naar het "feestje" komen, als je geen klant (meer) bent van Eneco?

Kijk we willen natuurlijk geen "overlopers" op ons feestje, toch.........?:P
Reputatie 6
Badge +1

Ik kan niet lopen (Wel strompelen)....... Dus...... Ben geen overlopen. Ik zie het eerder kamperen 😛
Reputatie 3
@ik zie dat je nog klant bent JVP en daarnaast een trouw lid van het eerste uur. We zien je de 12e wat ons betreft.

Ik kan niet lopen (Wel strompelen)....... Dus...... Ben geen overlopen. Ik zie het eerder kamperen :P

Oké, niet bij nagedacht, omdat dat woord geen onderscheid maakt, maar jij legt dat natuurlijk weer anders uit; ook weer begrijpelijk!:D

Gelukkig is Diana duidelijk: "gewoon komen dus"
En proberen voor de retour-reis een goeie afspraak met NS te maken.
Hallo Diana,

Ik kom ook graag, 1 persoon

Wim Joosten
Reputatie 3
Leuk dat jullie er ook bij zijn Wim en Marijk(Jan)!
Inmiddels zijn we het aantal van 10.000 leden alweer ruim voorbij op ons actieve Eneco Forum. Om dit te vieren en als bedankje voor onze leden organiseren we een feestelijke bijeenkomst op dinsdag 12 januari 2016 bij Eneco World in Rotterdam.

Kom naar een inspirerende, gezellige avond met nieuws over de community en allerlei wetenswaardigheden vanuit Eneco. Ontmoet onder andere de mensen achter Toon®️, de moderators, communitymanagers en natuurlijk andere leden.

Geef onder dit topic aan of je komt en met hoeveel personen.

De avond start om 18:45 uur en zal omstreeks 21:00 uur eindigen. Als we je deelname bevestigen ontvang je van ons de routebeschrijving per auto of openbaar vervoer en ook meer informatie over parkeren.

Graag zien we je op de 12e januari in 2016. Meld je snel aan!
Hallo Diane, graag een reservering voor 1 persoon.

Met vr. groet,
Paul Zuijdwijk
Inmiddels zijn we het aantal van 10.000 leden alweer ruim voorbij op ons actieve Eneco Forum. Om dit te vieren en als bedankje voor onze leden organiseren we een feestelijke bijeenkomst op dinsdag 12 januari 2016 bij Eneco World in Rotterdam.

Kom naar een inspirerende, gezellige avond met nieuws over de community en allerlei wetenswaardigheden vanuit Eneco. Ontmoet onder andere de mensen achter Toon®️, de moderators, communitymanagers en natuurlijk andere leden.

De avond start om 18:45 uur en zal omstreeks 21:00 uur eindigen. Als we je deelname bevestigen ontvang je van ons de routebeschrijving per auto of openbaar vervoer en ook meer informatie over parkeren.

Hoi Ponsioen,

Je hebt een quote-foutje gemaakt; je reactie is weggevallen.

Hoi hesham,

Je maakt een quote-foutje; je reactie ontbreekt!!
Reputatie 3
Hallo Paulzt,J.J.M. Ponsioen en Hesham: leuk dat jullie er ook bij kunnen zijn.