Feestelijke ledenbijeenkomst op 12 januari 2016, kom je ook? | Eneco Community

Feestelijke ledenbijeenkomst op 12 januari 2016, kom je ook?

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

124 Reacties

Reputatie 3
@Ton van Rijn staat genoteerd! @Elaras: hopelijk ben je er de volgende keer wel bij!
Badge
Ik ben graag van de partij, en geïnteresseerd in jullie toekomst plannen. Laat die mooie domotica projecten maar eens zien 🙂

1 Persoon - Openbaar vervoer
Reputatie 3
@tursiops:super dat je er ook bij bent!
Reputatie 6
Badge +1

hoi jurgen ik hoop dat het lukt dat zou heel leuk zijn
mvg,
jan

We gaan het zien. Lijkt me wel leuk, om Toon in een andere hoedanigheid te aanschouwen. Ik heb hem natuurlijk al bij de Karwei hier gezien in de nieuwe layout waar jullie al een tijd mee werken.
Maar de gezondheid gaat voor en de vrouw moet ook kunnen. Rollen is zo ver naar Rotterdam :);)
Er rijden ook treinen??
Reputatie 3
En het station is om de hoek!
Dus Jürgen, dat is een makkie!
Gaat het bestellen van hulp op de perrons nog steeds zo slecht?
Hoi Diana, ik kom ook graag (1 persoon)
Ik wil met OV komen.

Groeten,

Robert-Jan
Wat een onzin dat er geld in dit soort feestjes gestopt wordt! Ik ontvang liever korting op mijn rekening!
Wat een onzin dat er geld in dit soort feestjes gestopt wordt! Ik ontvang liever korting op mijn rekening!

Misschien is overstappen dan een optie?
Kan je gebruik maken van overstapkorting/cadeaux enz.
Je moest eens weten hoe belangrijk inmiddels een actief forumledenbestand voor een organiatie is.
Niet voor niets wordt daar door Eneco in geïnvesteerd. Dat zie je kennelijk niet zo, maar uiteindelijk worden klanten van Eneco daar op sommige gebieden beter van.

Bouwen aan technische vooruitgang, waar de leden baat bij hebben, denk aan Toon, is een goede zaak.
Stilstaan, achter over leunen, zorgt voor achterstand en is nooit goed voor een organisatie.
Ja ik kom heel graag samen met mijn man.
mvg Wilna Martens
Reputatie 3
@wilna, @robert-Jan, staat genoteerd!
Super
ik kom graag met 2 personen.
Reputatie 3
Leuk dat je er ook bij bent @vadervan8.
Ik kom graag op 12 januari 2016, ik kom alleen (1 persoon)
Wout Nugteren
Ik meld me aan voor dit evenement.

Wout Nugteren.
Hallo, ik kom graag met 2 personen.
Niet zo "inhalig" als voorlopig alle "eenlingen" mogen komen dan kunnen we later kijken of er nog een tweede mee genomen kan worden!
Reputatie 3
@Wout Nugteren: heb wel je privégegevens verwijderd van het forum. Leuk dat je er ook bij bent! Neem gerust iemand mee waarvan je denkt dat die persoon ook geïnteresseerd is.
Reputatie 6
Badge +1
En het station is om de hoek! maar ook met assistentieverlening? Want de trein met een rolstoel verlaten is erg hoog. Nou doet de wet van zwaartekracht wel zijn werk, maar er is ook nog zoiets als terug, en dan staat de zwaartekracht het tegen.;)

Maar iets anders: mag je nog steeds naar het "feestje" komen, als je geen klant (meer) bent van Eneco?

Maar iets anders: mag je nog steeds naar het "feestje" komen, als je geen klant (meer) bent van Eneco?

Kijk we willen natuurlijk geen "overlopers" op ons feestje, toch.........?:P
Reputatie 6
Badge +1

Ik kan niet lopen (Wel strompelen)....... Dus...... Ben geen overlopen. Ik zie het eerder kamperen 😛
Reputatie 3
@ik zie dat je nog klant bent JVP en daarnaast een trouw lid van het eerste uur. We zien je de 12e wat ons betreft.

Ik kan niet lopen (Wel strompelen)....... Dus...... Ben geen overlopen. Ik zie het eerder kamperen :P

Oké, niet bij nagedacht, omdat dat woord geen onderscheid maakt, maar jij legt dat natuurlijk weer anders uit; ook weer begrijpelijk!:D

Gelukkig is Diana duidelijk: "gewoon komen dus"
En proberen voor de retour-reis een goeie afspraak met NS te maken.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen