Feestelijke ledenbijeenkomst op 12 januari 2016, kom je ook? | Eneco Community

Feestelijke ledenbijeenkomst op 12 januari 2016, kom je ook?

Reputatie 3
  • Oud-communitymanager
  • 72 reacties
Kom naar een inspirerende, gezellige avond met interessante sprekers over initiatieven van Eneco op het gebied van domotica en duurzame energie. Discussieer mee over een 'kolenvrij Nederland'. Ontmoet de mensen achter Toon®️, andere Toongebruikers, de moderators, communitymanagers en natuurlijk andere leden.

Geef onder dit topic aan of je komt en met hoeveel personen. Zet je reactie in het tekstvak 'reageer op bericht'.

De bijeenkomst is op dinsdag 12 januari 2016 bij Eneco World in Rotterdam. De avond start om 18:30 uur en zal omstreeks 21:30 uur eindigen.
Uiterlijk 1 week van te voren ontvang je de routebeschrijving per auto of openbaar vervoer. Parkeren is mogelijk in de parkeergarage van Eneco. Bij voorkeur ontvangen we je kenteken (per pb).

Graag zien we je op de 12e januari in 2016. Meld je snel aan!

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

124 Reacties

Hoi Diana; we hebben de datum genoteerd.
Als het goed is stonden we al op de lijst.
Maar voor de zekerheid hier nog even de melding:

Graag 2 personen.
Reputatie 7
Badge +7
hoi Diana,
hier de datum ook genoteerd
2 personen aub 🙂
Badge +5
Hallo Diana, graag voor 2 personen..
Datum genoteerd in de agenda.

Hoi Theo!
Gezellig!!
Reputatie 4
Badge +1
Heb het bij deze gereserveerd in mijn agenda.
Ik kom dan alleen.

Ik zie de bevestiging graag tegemoet
Badge +5

Hoi Theo!
Gezellig!!

Heb er wel zin in Ton.
Hallo Diana, ik ben erbij! Graag voor 1 persoon.
Dag Diana, ik kom ook graag langs op deze avond.
Reputatie 6
Badge +1
Ik ga kijken ofdat ik kan komen. Ga mijn best doen, maar afhankelijk van hoe ik me voel. Als ik kom dan voor 2 personen svp.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Diana,

Wij komen ook graag langs op 12 januari 2015.
Met 2 personen.
Hoi Diana,

Wij komen ook graag langs op 12 januari 2015.
Met 2 personen.

Heel goed, zie ik eindelijk eens wie "achter Harro zit":P
En of hij gek op Spinazie is......:P
Reputatie 5
Badge +5
Ha, ha, grapjas, ik hoop dat we elkaar kunnen treffen!!
Jammer dat het zo ver weg is. Ik werk tot half zes, dus haal ik het niet. Wellicht een andere keer in het zuidoosten ?
Ha, ha, grapjas, ik hoop dat we elkaar kunnen treffen!!

Tja dat krijg je met zo'n avatar!
Maar ff serieus: tot dan!
Reputatie 1
Leuk, ik ben er ook bij!
Reputatie 7
Badge +7
Ik ga kijken ofdat ik kan komen. Ga mijn best doen, maar afhankelijk van hoe ik me voel. Als ik kom dan voor 2 personen svp.

hoi jurgen ik hoop dat het lukt dat zou heel leuk zijn
mvg,
jan
Hallo Diana, graag ben ik erbij met twee personen. Hartelijke groet, René
Reputatie 4
Badge +4
Als ik dan nog klant ben ( heb nog steeds geen aanbieding ontvangen van Eneco!!) wil ik ook wel komen!

ppj
Reputatie 3
Dank voor jullie aanmeldingen, leuk dat we ook nieuwe leden onder de aanmelders hebben! @E.W, van der Meer: nu niet gelukt, maar misschien in de toekomst decentrale bijeenkomsten voor leden? @PPJ: is doorgegeven, natuurlijk moet jij er ook bij zijn.
Reputatie 3
Badge
Jammer dat het zo ver weg is. Ik werk tot half zes, dus haal ik het niet. Wellicht een andere keer in het zuidoosten ?

Dit geldt voor mij helaas ook.
Reputatie 3
Badge
Dank voor jullie aanmeldingen, leuk dat we ook nieuwe leden onder de aanmelders hebben! @E.W, van der Meer: nu niet gelukt, maar misschien in de toekomst decentrale bijeenkomsten voor leden? @PPJ: is doorgegeven, natuurlijk moet jij er ook bij zijn.

Het zou wat mij betreft juist centraal mogen. Rotterdam is niet centraal in Nederland. Een bijeekomst in Utrecht zou een stuk praktischer zijn.
Reputatie 3
Nu gekozen voor Rotterdam, het duurzame Enecogebouw, in de toekomst misschien ergens anders. Goed om alle suggesties en het enthousiasme voor de ledenbijeenkomst te zien.
Reputatie 3
Badge +4
Voor mij is het ook te ver weg om langs te komen en zeker midden in de week. In het weekend was het wel wat anders geweest. Ik kan helaas dus ook niet komen.
Reputatie 7
Badge +7
Ik kom ook graag!
2 pers aub.