Even voorstellen: leer elkaar kennen | Eneco Community

Even voorstellen: leer elkaar kennen

Hallo forumleden,

Officieel is iedereen nieuw op dit forum. Het zou leuk zijn als we als vrienden met elkaar omgaan. Elkaar leren kennen is hierbij onmisbaar. Dus stel je even voor aan de andere leden. Wat houd je zoal bezig? Een ludieke manier wordt altijd gewaardeerd.

Ik gooi er zelf even een ijsbreker in.

81 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Naam: Ricardo

Leeftijd 28

Woonplaats het altijd mooie Almelo

Kinderen? Ja, 2 stuks. Ik noem ze eigenlijk Dinobabys.

Opleiding? Ik studeer voor Applicatieontwikkelaar. Vandaar ook mij passie voor Beta's & Bugs.

Toon? Uiteraard beschik ik over Toon. Al sinds Januari '16

Slimme Uitbreidingen? Ik beschik nu over 7 Slimme Stekkers. 2 Rookmelders staan op mij verlanglijstje.

Wat doe je buiten school en werk? Ik ben geboren en getogen Rotterdammer. Uiteraard Feyenoorder. Het is mijn club, in voor en tegenspoed.

Wat hoop ik wat er in de toekomst komt op Toon

- Koppeling met Domoticz.

- Water druk van de CV ketel aflezen op Toon.

- Sensor voor het dagelijkse waterverbruik.

Groetjes,

Ricardo
Badge +1
Hoi iedereen
Even voorstellen ik ben mike 28 jaar
Mijn hobbies zijn ict netwerkbeheer en applicatie beheer, en naartuurlijk alles wat met toon te doen is.
Al een geruime tijd volg ik met veel belangstelling toon al 3 jaar.
Omdat ik toon only heb kon ik nooit op het forum meepraten, maar met dit nieuwe forum gelukkig wel.
Mvg Mike.
Reputatie 7
Badge +7
Creativiteit alom. 🤥

Copy/paste en aangepast ;-)

Naam: Paul

Leeftijd: 51, met hart en ziel van een 30 jarige ;-)

Kinderen? 4 stuks, volgens de laatste tellingen. Met een vriendin die er ook nog een stuk of drie heeft is het een vreugdevol gebeuren, gelukkig woont merendeel van het spul uit huis ;-)

Opleiding? Senior Verpleegkundige op een grote Spoedeisende Hulp in: soms ontzettend druk, vaak doenerig, dynamisch maar oneindig mooi werk.