En weer een nieuwe slimme thermostaat met Android-app | Eneco Community
vraag

En weer een nieuwe slimme thermostaat met Android-app

• 8 november 2014
  • 5 reacties
  • 365 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Op 10 november aanstaande lanceert de Duitse start-up tado een slimme thermostaat die in staat is om de temperatuur aan te passen wanneer bewoners van een huis weggaan of thuiskomen. De Smart Thermostat speelt in op de weersverwachting en houdt rekening met de isolatie van je huis en storingen in de verwarmingsinstallatie. Het apparaatje kan overweg met vrijwel alle bestaande verwarmingssystemen in Nederland en moet gebruikers een besparing opleveren die oploopt tot zo’n 31 procent.

De Smart Thermostat wordt geleverd met een installatieset en een Android- of iOS-app die geheel automatisch de temperatuur kan regelen. Zo is je huis lekker warm als je na een lange dag werken thuiskomt. De thermostaat heeft automatische afwezigheid- en aanwezigheidsdetectie, leert van je gebruik en geeft middels rapportages inzicht in wat hij precies voor je doet. Verder is hij voorzien van een led-matrix scherm dat aanraakgevoelig is, zodat je simpele aanpassingen kunt doen.

Bron:
http://www.androidplanet.nl/112704/tado-smart-thermostat/?utm_source=Android+Planet&utm_campaign=1fc8e16700-nieuwsbrief-dagelijks&utm_medium=email&utm_term=0_8dbdd413b6-1fc8e16700-207881841

5 Reacties

Je gaat het steeds meer zien dat deze zgh smart thermostaat een gemeengoed gaat worden. De reden dat ik toon heb gekozen is vanwege zijn gebruiksvriendelijke manier van werken en het display.

De besparing wat in het eerste jaar al opleverde. had ik de toon al voor 900% terugverdiend🆒
Reputatie 2
Badge
Het mooie van de Tado is dat deze WEL draadloos werkt. Dat in tegenstelling tot Toon...ik ga deze zeker in de gaten houden 😉 - deze werkt trouwens ook voor de Iphone (IOS).

Reageer