Ik word te pas en te onpas weer lastig gevallen door 1 of andere vragen lijst.
op het forum .
we waren er gelukkig al een tijdje vanaf :(
maar de ellende is weer begonnen.
1 x invullen vind ik genoeg.
dan hoef ik hem voorlopig niet meer.
weet ik niet Ton , wat het precies is zijn gewoon weer vragen over wat je gaat doen op het forum
en welk cijfer je geeft en of je je geslaagd in wat je zocht enz enz
en aan het eind krijg je van een of ander bedrijf een popup om voor jezelf een enquête .
te maken ?
Er is inderdaad een korte enquete online geplaatst, die 1 op 100 bezoekers te zien moet krijgen. Dat gaat blijkbaar nog niet helemaal goed. Ik laat het onderzoeken, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je er hinder van onder vindt! Meer over enquete vind je in dit topic.
inmiddels vandaag voor de zoveelste keer de vragen lijst
van een of andere aap :)
Bedankt voor het invullen van de enquête.
Stel nu uw eigen enquête samen — gratis, snel en gemakkelijk.
Maak gratis enquêtes in slechts enkele minuten
Kies uit uiteenlopende vraagmethoden – meerkeuzevragen, open vragen, enzovoort
Hebt u vragen? Wij zijn er om u te helpen
REGISTREER U NU BIJ SURVEYMONKEY
GRATIS registreren
moderators graag deze onzin na 1 x stoppen ik heb hem nu wel genoeg keren gehad
Vul je e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.