Een leuk “groei” bericht van Triggi | Eneco Community

Een leuk “groei” bericht van Triggi

• Anonymous
  • 0 reacties
Op nu.nl een leuk zakelijk bericht inzake Triggi.
Die hebben een fors bedrag opgehaald.
Dat verzekert ons gebruikers van het kanaal Toon nog meer bestaans-zekerheid.

https://www.nu.nl/ondernemen/5059409/startup-triggi-haalt-miljoen.html

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +3
De vraag is alleen op de lange termijn wat het verdienmodel is van Triggi. Leuk zolang het gratis is maar dat kan niet blijven natuurlijk. We zullen zien.....
Reputatie 7
Badge +8
Mooi stukje om te lezen. Wat zijn ze in veel landen actief, had dat serieus niet verwacht.

@Frank van Triggi keep up that good work. Mij en vele andere maken jullie elke dag weer blij! ?
Leuke reactie Ricardo. @mAiden

Jazeker, nu lopen er bij mij bijna 25 Triggs elke dag en ook ik ben er elke dag weer blij mee dat het zo onberispelijk werkt.
Dat geldt ook voor de geofence!!

Ik ken Tom en Arjen inmiddels persoonlijk.

Top die mannen!? en Frank (onze chef Beantwoordingen?) alleen digitaal.

Als ik het zo lees dan is er nog heel wat expansiedrift.
Jij gebruikt dezelfde leus, die ik steeds bij hen gebruik.
Keep Up the good work’
Reputatie 7
Badge +7
Ik geloof dat kanalen zoals Toon een vergoeding aan Triggi betaald. Wijzelf dus. Toon zou zo als ik erover denk nu niet een bestaansrecht hebben zonder Triggi.
Dat is wel zeker Ton!
Door Triggi hebben velen, zoals ik zelf, er een groot gemak van.
Reputatie 6
Brandje wrote:

Ik ken Tom en Arjen inmiddels persoonlijk.

Wat fijn voor je.

Arjen Noorbergen is een van de initiatiefnmers van Toon, en heeft als voormalige baas van Quby natuurlijk een streepje voor als het om implementatie van code voor Toon een aanverwante artikelen gaat.

Als je kijkt naar het aantal downloads van Triggi van bijvoorbeeld Google Playstore, (tussen de vijf- en tienduizend) dan is dat nog niet wereldschokkend. Voorlopig zal e.e.a. dus gratis moeten blijven, om de userbase van Triggi groot genoeg te maken. Wat daarna gebeurt blijft gissen.
Reputatie 7
Badge +3
Met dat aantal downloads wordt ook aangetoond dat er zeker een bestaansrecht is voor Toon zonder Triggi. Zeker geen reden op zich om een abo op Toon voor te nemen.
Geweldig die Triggi app, het zou eens tijd worden dat Toon dit zelf zou kunnen zonder tussenkomst van een ander.
Zonder Triggi is Toon zo dom als het achereinde van een koe. Niks geen slimme thermostaat...
Ik zeg de tijd is rijp voor Toon 2.0.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen