Dagje vooruit voor forumleden | Eneco Community

Dagje vooruit voor forumleden

Reputatie 5
Badge +3
  • Oud-Moderator
  • 2785 reacties
Beste forumleden,

Zoals in het topic 'Het Eneco Forum bestaat 1 jaar’ aangegeven willen we alle leden graag op een gepaste manier bedanken. We hebben voor jullie 250 kaarten gereserveerd voor Dagje Vooruit.

Dagje Vooruit is een jaarlijks terugkerend evenement in Diergaarde Blijdorp. Tijdens dit gezellige dagje breng je een bezoek aan de dierentuin en kun je op diverse Eneco-punten van alles leren over duurzame energie. Het is vooral leuk maar ook leerzaam, voor jong én oud. Zo kom je bijv. te weten hoe het pinguinverblijf van energie wordt voorzien en hoe zonnepanelen de ijsberen verkoelen.
Dagje Vooruit vindt plaats op 25, 26 of 31 juli, 1 of 2 augustus 2013.

Ben jij vóór 27 mei 2013 lid van het Eneco Forum geworden en wil je graag naar Dagje Vooruit? Laat dit dan weten middels een reactie in dit topic. Je wordt vervolgens door een van de moderators (Mike of Kelly) binnen een dag (alleen tijdens kantoortijd) aangemeld in ons systeem. Je ontvangt dan een e-mail met een uitleg hoe je je kaartjes kunt bestellen.

De reacties worden in volgorde van binnenkomst verwerkt. Je ontvangt kaartjes o.b.v. beschikbaarheid.

Veel plezier!

EDIT: geef aub ook aan op welke dag je voorkeur heeft en hoeveel kaarten je wilt.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

81 Reacties

Bij deze meld ik mij aan voor het Dagje Vooruit.
Reputatie 7
Badge +7
Het lijkt ons ook leuk , om het dagje vooruit mee te maken .
Badge
Het lijkt ons enig om een leerzaam dagje vooruit in Blijdorp te mogen meemaken!
Reputatie 6
Badge +1

Dagje Vooruit is een jaarlijks terugkerend evenement in Diergaarde Blijdorp.

Zoals aangegeven in het andere topic, moet ik, om gezondheidsredenen overslaan. Gezien het een terugkerend jaarlijks evenement is, hoop ik dat Eneco volgend jaar ook deze actie doet. Hopelijk ben ik dan van de party. het is jammer, maar het is even niet anders. :(

Veel plezier toegewenst, voor de gene die wel gaan.
Reputatie 1
Badge +2
Bij deze wil ik mij aanmelden voor een dagje vooruit 1 kaartje aub
Reputatie 5
Badge +3
@aadje, prima! Wil je ook aangeven voor wanneer?
Badge
Ik heb de bevestiging als binnen Kelly, als gewoonlijk weer prima en snel geregeld!
Zou ik me anders op deze manier aan kunnen melden voor nog 2 kaartjes op 25 juli? Ik wil deze week wel bellen, maar in de mail met de bevestiging stond wel duidelijk dat er over het aantal kaarten niet gecorrespondeerd kon worden...

Groetjes
Anniebee
Reputatie 6
Badge +1
Zou ik me anders op deze manier aan kunnen melden voor nog 2 kaartjes op 25 juli? Ik wil deze week wel bellen, maar in de mail met de bevestiging stond wel duidelijk dat er over het aantal kaarten niet gecorrespondeerd kon worden...

Groetjes
Anniebee

Ik weet niet, maar als Kelly in de ander post zegt dat je moet bellen en je een nummer geeft om te bellen. zou ik bellen. Ja heb je en nee kun je krijgen. en ik ga er ook een beetje vanuit dat kelly dat niet voor niks naar je communiseerd.
Reputatie 4
Badge
Hoi Kelly lijkt me enig en geef me ook op voor graag 4 kaarten. De dag maakt me niet zo heel erg uit, maar het liefst indien mogelijk op 26juli of 2 augustus.
Badge

Groetjes
Anniebee

Nou, ik denk dat je beter Kelly's raad op kunt volgen en moet bellen naar het nummer dat zij opgaf. Ook je forumgegevens hier zit gekoppeld aan je klantnummer, dus ze zien gelijk dat je het maximum van vier kaarten inmiddels hebt kunnen opeisen. Ook aan dit forumaanbod zit hetzelfde maximum van vier kaarten.
Het lijkt mij verstandiger om te bellen, veel meer kans dat er dan iets voor je geregeld kan worden. En dat hoop ik van harte!
Anders is het nog steeds een super-aanbieding om voor slechts twee personen toegang, toch met het hele gezin naar Blijdorp te kunnen.

Verschil blijft er immers altijd, de weg er naartoe is voor de een goedkoper dan voor de ander, parkeren is wel of niet nodig en zo kan je doorgaan. Er is immers altijd wel wat.
Reputatie 7
Badge +7

Dagje Vooruit is een jaarlijks terugkerend evenement in Diergaarde Blijdorp.

Zoals aangegeven in het andere topic, moet ik, om gezondheidsredenen overslaan. Gezien het een terugkerend jaarlijks evenement is, hoop ik dat Eneco volgend jaar ook deze actie doet. Hopelijk ben ik dan van de party. het is jammer, maar het is even niet anders. :(

Veel plezier toegewenst, voor de gene die wel gaan.

Jammer Jurgen dat je het niet kan op dit moment .
ik gun je het van harte.
Reputatie 1
Badge +2
@aadje, prima! Wil je ook aangeven voor wanneer?
Mijn voorkeur gaat uit naar donderdag 25 Juli maar andere datums zijn ook goed
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal morgen wel even bellen met het nummer dat Kelly doorgaf (zit nu op mijn werk en kan niet bellen).

Dit is overigens het algemene klantenservicenummer. Ik wil best twee extra kaartjes kopen hoor, dat is het probleem niet, maar in de faq van de actie staat:

"Kan ik bij de ingang van Diergaarde Blijdorp extra kaartjes kopen?
Nee, in verband met het maximaal aantal toegestane bezoekers en uw veiligheid is dit helaas niet mogelijk."

En bovendien staat er duidelijk dat er over het aantal kaarten niet gecorrespondeerd kan worden.

Dus vandaar dat ik het via dit forum probeer. De kaarten zijn namelijk wel uitwisselbaar zag ik, dus misschien heeft iemand hier wel een uitnodiging maar kan of wil niet, en zou diegene mij twee kaarten willen schenken.

Dus mijn 'probleem' is niet dat ik er niet voor wil betalen, maar dat het volgens de voorwaarden niet kan. Het is overigens wel jammer dat wij als gezin met 4 kinderen wel vaker misgrijpen omdat veel van dit soort acties met 'prijzen voor het hele gezin' dan voor een gezin met 4 personen zijn. Maar dat is weer een andere 'discussie' 😉
Reputatie 6
Badge +1
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal morgen wel even bellen met het nummer dat Kelly doorgaf (zit nu op mijn werk en kan niet bellen).

Dit is overigens het algemene klantenservicenummer. Ik wil best twee extra kaartjes kopen hoor, dat is het probleem niet, maar in de faq van de actie staat:

"Kan ik bij de ingang van Diergaarde Blijdorp extra kaartjes kopen?
Nee, in verband met het maximaal aantal toegestane bezoekers en uw veiligheid is dit helaas niet mogelijk."

En bovendien staat er duidelijk dat er over het aantal kaarten niet gecorrespondeerd kan worden.

Dus vandaar dat ik het via dit forum probeer. De kaarten zijn namelijk wel uitwisselbaar zag ik, dus misschien heeft iemand hier wel een uitnodiging maar kan of wil niet, en zou diegene mij twee kaarten willen schenken.

Dus mijn 'probleem' is niet dat ik er niet voor wil betalen, maar dat het volgens de voorwaarden niet kan. Het is overigens wel jammer dat wij als gezin met 4 kinderen wel vaker misgrijpen omdat veel van dit soort acties met 'prijzen voor het hele gezin' dan voor een gezin met 4 personen zijn. Maar dat is weer een andere 'discussie' ;)

Terecht dat je het zo ook probeerde. Zou ik misschien ook doen in die situatie. Maar omdat Kelly je zo specifiek verzocht om even naar dat nummer te bellen zou het me niet verbazen dat ze voor je een uitzondering willen maken als je het even uitlegd en verwijt naar dit forum.  Echter wat in de voorwaarde staat is dat ze daar niet over corresponderen. Het is dan een individuele afspraak.
[:(] Wij zijn zeker te laat voor de kaartjes??????
Reputatie 5
Badge +3
Welkom op het forum bylliesyllie,

Nee hoor, hoeveel wil je er (max 4) en welke dag heeft de voorkeur?
Oh, wat fijn zeg.
Wij willen graag als het nog kan 4x kaartjes voor op vrijdag 26 juli.
Heel erg bedankt.!!!!!!!!:D:D:D

Groetjes Syl
Reputatie 4
Badge
De kaarten zijn namelijk wel uitwisselbaar zag ik, dus misschien heeft iemand hier wel een uitnodiging maar kan of wil niet, en zou diegene mij twee kaarten willen schenken.
Dan zou het ook weer op dezelfde dag moeten zijn toch. Ik weet niet of dat ook nog uit maakt.
Hallo,
Mijn vader is ook de gelukkige met gratis kaartjes voor de dierentuin. Hij heeft mij en mijn 2 zussen uitgenodigd om mee te gaan. Wij zouden het erg leuk vinden om als zussen onze oudste kind mee te nemen. We zijn allemaal lid van eneco maar als zussen geen kaartjes gekregen. Dit is op zich niet erg, maar als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om extra kaartjes te kopen toch? Met onze 3 meisjes zou dit uitje nog leuker zijn :)  Is er een mogelijkheid om nog 3 kaartjes te krijgen/kopen voor vrijdag 26 juli?
Superbedankt alvast voor de reactie!! Groetjes Petra
Reputatie 3
Badge
Graag zou ik ook willen gaan. Ik zou graag 4 kaarten willen als dit kan i.v.m. mijn gezin. Ik zal morgen nog even een voorkeursdatum doorgeven.
Wat een leuke actie van Eneco!Ik ben geinteresseerd voor 4 kaarten op 1augustus.Kan ik die nog krijgen?
Reputatie 3
Badge
Als er nog plek is zal de moderator morgen wel reageren.
Reputatie 4
Badge
Als ze er niet overheen kijken door al die berichten.
Reputatie 5
Badge +3
@Allen ter info;

Alle berichten worden gelezen en de aanmeldingen verwerkt. Iedereen krijgt per e-mail een bevestiging zodra de aanmelding rond is.