Cortana-thermostaat | Eneco Community

Cortana-thermostaat

Reputatie 6
Badge +7
Ik kwam dit bericht tegen en vond het wel leuk om hier te laten zien .
Het is een nieuw soort thermostaat .

https://tweakers.net/nieuws/127425/microsoft-toont-cortana-thermostaat-met-half-doorzichtig-scherm.html

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Dat ziet er gelikt uit! Moge dat Toon3 overtreffen.
Reputatie 7
Badge +9
Zo enthousiast ben ik er niet over.. Laat Microsoft eerst is zorgen dat ze fatsoenlijk spul voor desktop op de markt brengen, voordat ze zich gaan storten opiets waar ze niet thuishoren...

Windows defender is nou al 8x doorgezocht, blijven lekken in zitten.. In een tijdbestek van 2maanden.

Creators update is een hele grote flop geworden, 90% doet er niks mee of kan er niks mee..

Nee Microsoft, moet ver weg blijven van deze markt naar mij idee..
Reputatie 6
Badge +7
Zo enthousiast ben ik er niet over.. Laat Microsoft eerst is zorgen dat ze fatsoenlijk spul voor desktop op de markt brengen, voordat ze zich gaan storten opiets waar ze niet thuishoren...

Windows defender is nou al 8x doorgezocht, blijven lekken in zitten.. In een tijdbestek van 2maanden.

Creators update is een hele grote flop geworden, 90% doet er niks mee of kan er niks mee..

Geen fan zeker .... haha .. Ik heb gelukkig nergens last van ..

Creators update was ook meer zakelijk gericht .. Wel op meer dan 50% van de computers geinstaleerd .
Reputatie 7
Badge +9

Geen fan zeker .... haha .. Ik heb gelukkig nergens last van ..

Creators update was ook meer zakelijk gericht .. Wel op meer dan 50% van de computers geinstaleerd .

Ik ben absoluut geen fan van Microsoft, inderdaad.. Ben in totaal 2jaar Insider geweest van Windows 10, ben het eigenlijk nogsteeds, ik doe er niks meer mee.. Maar geef mij Linux maar.. Heb op mij laptop en desktop Linux geinstalleerd staan.. Vele malen stabieler en beter dan Windows ooit zal worden.
Reputatie 6
Badge +7
Hij komt eraan ...

https://tweakers.net/nieuws/133537/thermostaat-met-cortana-assistent-verschijnt-in-maart-voor-319-dollar.html

Ik vind hem er toch wel gelikt uitzien ..
Reputatie 7
Badge +8
Sexy!
Reputatie 6
Badge +3
Amerikaans produkt. Ik mag barsten als dat ding OpenTherm ondersteunt ...
En Microsoft zit ertussen. Virussen, malware, what have you. En wat ga je bij die gasten voor een abbo betalen?
Reputatie 7
Badge +9
Amerikaans produkt. Ik mag barsten als dat ding OpenTherm ondersteunt ...
En Microsoft zit ertussen. Virussen, malware, what have you. En wat ga je bij die gasten voor een abbo betalen?

Ben het niet vaak eens met @FireChief.. Maar indeze ben ik het absoluut eens met hem.. Moduleren/OpenTherm kennen ze volgens mij in Amerika niet, dus zal het zeer waarschijnlijk een Aan/Uit thermostaat worden.
Laten we het maar niet hebben over Win10 IoT....
Reputatie 6
Badge +7
@FireChief Johnson Controls is een Iers bedrijf . Dus opentherm behoord waarschijnlijk wel tot de mogelijkheden ..Alleen de software is van MS ...

Hier meer info ..

https://glas.johnsoncontrols.com/

Technische info :
https://glas.johnsoncontrols.com/wp-content/uploads/2018/01/GLAS_technical_specs.pdf
Badge +1
Optisch inderdaad erg mooi. Maar ben eigenlijk ook een beetje klaar met Microsoft en de beloften die ze maken.
Jarenlang WP gehad, inderdaad ook insider, hopend op integratie Ios of Android apps. Maar zie nu alle (toch al zo weinig) ondersteunde apps verdwijnen.

Cortana...leuk, ook in het Nederlands uiteindelijk??

Maar nogmaals.. ziet er erg mooi uit 😉

Reageer