CO melder gaat af, wat nu? | Eneco Community
vraag

CO melder gaat af, wat nu?

• 4 september 2018
  • 2 reacties
  • 623 Bekeken

Goedendag, de CO melder gaat af. Ik probeer jullie te bereiken maar er staat een wachttijd. Ramen staan open, maar wat moeten we nu doen? Hij gaat al sinds 3 uur af en er brand echt het CO lampje. De batterij zou nog vol zijn. De geiser heeft een blauwe vlam en de moederhaard staat al maanden uit.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Goedendag, de CO melder gaat af. Ik probeer jullie te bereiken maar er staat een wachttijd. Ramen staan open, maar wat moeten we nu doen? Hij gaat al sinds 3 uur af en er brand echt het CO lampje. De batterij zou nog vol zijn. De geiser heeft een blauwe vlam en de moederhaard staat al maanden uit.

Hi YvonneJan,

Welkom op onze Community! Wat zonde dat er sprake is van een wachttijd. Het is belangrijk om telefonisch contact met ons op te nemen. Wil je opnieuw met ons bellen?

Groet, Audrey
Reputatie 1
Badge +2
YvonneJan, jullie zijn in goede handen. Audrey weet het zeker op te lossen dan wel door te spelen. Voor mij is ze ook druk bezig en ben overtuigd dat het in orde komt. Bij mij gaat het over een computerfout, een storing want hij keurt alle inlogpogingen af. Doet dat ter zake, ja zo'n CO melder is ook een ingewikkeld apparaat en vol elektronica. Met mijn CO melder heb ik hetzelfde gehad, naast de CO melding gaf hij aan doe een service beurt. Helaas hielp het niet, en soms moet je eraan geloven dat ie kapot is. Maar meestal is ie nog wel te redden, ligt uiteindelijk aan het mankement. Maar kan me voorstellen dat je schrikt, hopelijk is het gauw voorbij, succes.

Reageer