Apart forum voor Toon | Eneco Community

Apart forum voor Toon

Badge
  • oud Community Manager
  • 381 reacties
Beste forumbezoekers,

We hebben gezien dat er op het forum veel aandacht voor en interesse is in Toon. Er zijn al vele topics gestart en er wordt veel gereageerd. Leuk om te zien!
Daarom hebben we besloten om Toon een eigen forum te geven, onder de categorie 'Diensten en Producten'. Dit moet het forum overzichtelijker maken.

Groeten,

Marijn

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

12 Reacties

Reputatie 3
Badge +3
Goed idee !
Reputatie 3
Badge
Super, kunnen de eerdere berichten overgezet worden?
Reputatie 5
Badge +3
Dat is gebeurd 😉
Reputatie 3
Badge
Ik had het al gezien, via mijn mobiel kon ik het slecht bekijken allemaal vanmorgen. heb jij ook al toon? zo ja, heb jij er op dit moment al veel plezier van?
Reputatie 5
Badge +3
@Jeroen Ruiter,
Is je vraag gericht aan Marijn, Bernard of aan mij? :)
Ik heb in elk geval (nog) geen Toon, wij hebben thuis stadsverwarming en daar is Toon nu nog niet geschikt voor.
Beste,

sinds enkel weken ben ik in het bezit van de eneco Toon.
tot nu toe een super mooie gadget. maar zit met een vraagje waarvan
ik het antwoord niet kan vinden.

ik zit al jaren bij eneco en nu had ik gehoopt dat mijn verbruiks gegevens van de afgelopen jaren
automatische naar de toon werden geladen zodat je goed kan zien wat je verbruik is ten opzichte van de jaren er voor.
en wat je zuiniger bent of mss duurder bent geworden.
is deze optie er wel of word dit later uitgerold??

afwachtend op jullie reactie

gr kevin
Reputatie 3
Badge +3
Ik zit er nog op te wachten. Ik hoop dat ik binnen 1 a 2 weken ook kan zeggen : ik heb Toon
Reputatie 3
Badge
Volgens mij werken ze hier nog aan, maar kan me vergissen. Natuurlijk is het zo dat je nu per uur kan kijken en bij de jaren hiervoor alleen maar jaarberichten hebt. Die meerwaarde is volgens mij niet echt nodig dan toch? Als jij de jaarnota van afgelopen jaren erbij pakt kan je zien of je zuiniger bent geworden. Dat je per uur kunt kijken wat je verbruikt is nieuw. 
Volgens mij werken ze hier nog aan, maar kan me vergissen. Natuurlijk is het zo dat je nu per uur kan kijken en bij de jaren hiervoor alleen maar jaarberichten hebt. Die meerwaarde is volgens mij niet echt nodig dan toch? Als jij de jaarnota van afgelopen jaren erbij pakt kan je zien of je zuiniger bent geworden. Dat je per uur kunt kijken wat je verbruikt is nieuw.

omdat die gegevens bekent zijn is het natuurlijk altijd handig om dat terug te zien,
kan je een trend bepalen, in je verbruik.
je hebt gelijk pak de jaaroverzichten er maar bij als je het wil zien
maar digitaal is en blijft leuker. en vaak ook verhelderender in tabelen en grafieken.

gr kevin
Reputatie 3
Badge
Klopt helemaal! Tip voor de ICT mannen
kom er ook een toon voor mensen waarvan de meterkast buitenshuis is ???
woon zelf in een flat en de meterkast zit in de gang .... denk niet dat ik de enige ben .!
grt
kom er ook een toon voor mensen waarvan de meterkast buitenshuis is ???
woon zelf in een flat en de meterkast zit in de gang .... denk niet dat ik de enige ben .!
grt

Is vaak aan de orde geweest.
Eneco heeft nu nog steeds de policy dat dat niet kan.
Liever gezegd dat als de aanschaf en installatie via Eneco loopt dat ze dat niet doen.
Sommige lossen dat op zeker als er slimme meters zijn om de Toon zelf de kopen en aan te sluiten.
Voorbeelden zijn op het forum te vinden.