Aanpassen username | Eneco Community

Aanpassen username

• 15 augustus 2012
  • 9 reacties
  • 813 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Top poster (level 15)
  • 4169 reacties

Tip!

Verander je nickname ivm mogelijke spam. robots speuren internetaf en zullen via deze nickname kunnen oppikken. voor je probleem heb ik geen antwoord. sorry

9 Reacties

mailadres verwijderd

Tip!

Verander je nickname ivm mogelijke spam. robots speuren internetaf en zullen via deze nickname kunnen oppikken. voor je probleem heb ik geen antwoord. sorry

Hoe is nickname te veranderen?
Reputatie 3
Badge
Ik denk dat je hiervoor even contact moet opnemen met de moderator. aangezien je net nieuw bent kunnen ze bij het niet kunnen wijzigen je account wel deeactiveren zodat je je opnieuw kan aanmelden?
Reputatie 4
Badge +1
@poel120 als je mij een privébericht stuurt met de gewenste naam, pas ik de naam voor je aan.

Ik heb de reacties over de username verplaatst naar een nieuw topic 🙂
Reputatie 3
Badge
@mike, verwijder na zijn wijziging de naam ook uit de post als je wilt? anders blijft het probleem van mogelijk spam bestaan.
Reputatie 4
Badge +1
Jeroen,

Ik wacht nog even af op een PB. Zijn volledige e-mailadres is nog steeds zichtbaar op het forum. Ik heb inmiddels zelf ook nog een PB gestuurd.

Groet,
Mike
Ik heb helaas te snel de bevestiging gedaan van het aanmaken van een account en geen passende username ingevuld. Waar kan ik dat wijzigen?
Reputatie 4
Badge +4
@R.J.C. Werkhoven

Begrijpelijk dat je graag een passende username wil. Dit kan ik voor je in orde maken. Kan je mij via een privébericht een aantal opties voor een nieuwe username sturen?
Reputatie 4
Badge +4
@Rodyw

Ik heb je gebruikersnaam aangepast. Is het zo naar wens?
@EvavdZ, super! Dank je wel.

Reageer