Home
Vrienden van Toon

verschil bedrag eneco app en toon

R. Heus Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten R. Heus heeft ontvangen van andere leden.

100 megawatt
Reacties: 38

20 april 2017, 11:03

Ik zie een verschil in de bedragen tussen toon en de eneco app. Op Toon lijk ik iedere maand een aanzienlijk bedrag te besparen tov het door eneco ingeschatte bedrag, terwijl de eneco app aangeeft dat ik maar 13 euro bespaar op mijn jaar nota. Hoe kan dit ?
Resultaten 1 tot en met 2 van 2
  • KellyKelly

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Kelly heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 2330
    Gespreksmaster

Gespreksmaster

Verkenner

Verkenner

Helpende Hand

Helpende Hand

Klant aan huis

Klant aan huis

Co-creatie

Co-creatie

21 april 2017, 15:38

Hallo R. Heus,

Bedankt voor je bericht. Er kan inderdaad een verschil te zien zijn tussen de Eneco app en Toon. Dit komt o.a. door het feit dat de Eneco app vooral kijkt naar het herleid jaarverbruik waar Toon meer inzicht in het real life verbruik heeft als het aankomt op de inschatting voor de komende jaarnota. Het advies is daarom ook vooral naar Toon te kijken.

Momenteel werken we aan een nieuwe Mijn Eneco app. We hopen dat de gegevens dan meer synchroon lopen.
  • R. Heus Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten R. Heus heeft ontvangen van andere leden.

100 megawatt
    Reacties: 38

22 april 2017, 11:05

Tja dat hoop ik dan ook maar, behalve het aanpassen van je termijn bedrag zit er dan niet zoveel nut in de eneco app

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Vrienden van Toon