Home
Vrienden van Toon

Triggi is live! Dus API Toon® is te gebruiken!

Brandje Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Brandje heeft ontvangen van andere leden.

500 terawatt
Reacties: 27505
Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

2 juli 2016, 08:22

Gisteren is de App Triggi in the store verschenenen.

Dus ik zou zeggen downloaden maar en uitproberen!!
Groet Ton; Toon® v. 3.7.7; Toon® Veldtester & Innovator; PV 1920W; Opwek p/j 1700kWh; 6 Sl. Stekkers scènes via Triggi; 1 Rookmelder; 12 Hue
Toon eerste bericht Verberg eerste bericht
Resultaten 351 tot en met 375 van 402
  • Niel

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Niel heeft ontvangen van andere leden.

100 megawatt
    Reacties: 30

18 maart 2017, 12:54

Brandje ik maak op de gewone manier verbinding, net nog even gekeken maar alles werkt nog.
  • Brandje Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Brandje heeft ontvangen van andere leden.

500 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

18 maart 2017, 19:03

Niel wrote:

Brandje ik maak op de gewone manier verbinding, net nog even gekeken maar alles werkt nog.

Hoi Niel,

Zo horen we het graag.
    Maar dat schreef ik toch ook?
    En doelde daarbij expliciet op Triggi met gebruikmaking van het Toon® kanaal.

Met de reguliere Triggi is voor meerderen niets aan de hand en anderen hebben steeds een instabiele Toon kanaal op Triggi.
    Straks, zoals ik eerder meldde, geldt voor iedere gebruiker een stabielere Triggi.
    De toekomst zal het leren!
    Maandag hoop ik weer het plezier van Triggi opnieuw te beleven.📱😊👍😄
    Groet Ton; Toon® v. 3.7.7; Toon® Veldtester & Innovator; PV 1920W; Opwek p/j 1700kWh; 6 Sl. Stekkers scènes via Triggi; 1 Rookmelder; 12 Hue
  • Brandje Auteur

500 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

20 maart 2017, 10:58

Zoals beloofd is bij mij de inlog/werking met Triggi en het gekoppelde Toon® kanaal weer hersteld.
    Alle Triggs; 13 in totaal; hoofdzakelijk scenes op slimme stekkers; zijn weer actief.

Ik test weer vrolijk door.
    Vandaag misschien van de huidige versie 1.1.3337 de update?
  • mAiden

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten mAiden heeft ontvangen van andere leden.

500 gigawatt
    Reacties: 1589
    Verkenner

Verkenner

Co-creatie

Co-creatie

Klant aan huis

Klant aan huis

20 maart 2017, 11:17

Brandje wrote:

Zoals beloofd is bij mij de inlog/werking met Triggi en het gekoppelde Toon® kanaal weer hersteld.
    Alle Triggs; 13 in totaal; hoofdzakelijk scenes op slimme stekkers; zijn weer actief.

Ik test weer vrolijk door.
    Vandaag misschien van de huidige versie 1.1.3337 de update?

Heb me aangemeld als Beta-Tester bij Triggi, hoop snel mee te kunnen doen! ;)
    Toon® SW: 3.7.9 ~ Nefit OT ~ Toon® Innovator ~ 5 Slimme Stekkers ~ Domoticz: V3.683 ~
  • Brandje Auteur

500 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

20 maart 2017, 11:19

Heel verstandig Ricardo.
    Want dit hele gebeuren gaat hoge ogen gooien, omdat het nu al dagen probleemloos werkt en een goede vervanging is voor de scenes op Toon®.
  • Brandje Auteur

500 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

20 maart 2017, 19:54

Het is zo ver!
    De nieuwste update (1.1.3362) is net beschikbaar gekomen.

Maar let op:
    Het verbeterde Toon® kanaal zit hier nog niet in.

Nadere mededelingen zullen volgen.

Dus nog even geduld.
  • mAiden

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten mAiden heeft ontvangen van andere leden.

500 gigawatt
    Verkenner

Verkenner

Co-creatie

Co-creatie

Klant aan huis

Klant aan huis

20 maart 2017, 22:31

Ik was al blij om te lezen dat ik "op de lijst" van beta staat bij Triggi sinds vandaag..

Vol verwachting keek ik even in de Play Store.
    Jahoor, er stond een mooie Triggi update klaar.

Even binnen halen, ongeduldig wachten totdat het was geïnstalleerd.. Vol spanning openen, zou de koppeling er nou wel zijn met Toon?
    Of had stemmetje in mij hoofd gelijk?

Het tweede bleek het geval, zag je post net te laat Ton. Er is hoop, ik sta op de lijst!

2 Bijlagen

Toon® SW: 3.7.9 ~ Nefit OT ~ Toon® Innovator ~ 5 Slimme Stekkers ~ Domoticz: V3.683 ~
  • Brandje Auteur

500 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

20 maart 2017, 22:46

Hoi Ricardo,

Je moet deze versie zien als een voorbereiding voor straks (op zeer korte termijn) dus van de toevoeging van het stabiele Toon® kanaal.
    Ik ben daar nu mee aan het testen en die stabiliteit is er zeer zeker.
    Helaas werken bij mij af en toe de Triggs niet maar dat heeft te maken met het schaven wat er nog gebeurt.
    Dit staat los van het Toon® kanaal, want dat werkt perfect; ik heb sinds de overgang naar de Cloud alleen maar een groene V zien staan.
    Dus daar ligt het straks echt niet aan.
  • J. Versloot

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten J. Versloot heeft ontvangen van andere leden.

250 megawatt
    Reacties: 22
    Klant aan huis

Klant aan huis

21 maart 2017, 07:39

Spannend! Heb me ooit ook als beta tester aangemeld bij Triggi maar niks van vernomen. Maar nu het vijf voor twaalf is maakt het natuurlijk ook niet heel veel meer uit ;)
  • Brandje Auteur

500 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

21 maart 2017, 08:58

Dat zeg je inderdaad goed: "vijf voor twaalf"
    Het werd natuurlijk ook tijd hè.
    Zelf heb ik in augustus 2016 voor het laatst een werkende Trigg gehad. Lag niet aan Triggi, maar geheel aan Eneco.
    En dat is nu dus eindelijk geregeld.
    Nog even geduld dus svp!
  • Truusn

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Truusn heeft ontvangen van andere leden.

500 megawatt
    Reacties: 88
    Klant aan huis

Klant aan huis

22 maart 2017, 12:02

we zijn trouwens al bij versie 1.1.33630 en vandaag of morgen gaat er als het mee zit wat aankomen.
  • mAiden

500 gigawatt
    Verkenner

Verkenner

Co-creatie

Co-creatie

Klant aan huis

Klant aan huis

22 maart 2017, 12:16

Truusn wrote:

we zijn trouwens al bij versie 1.1.33630 en vandaag of morgen gaat er als het mee zit wat aankomen.

Ben benieuwd. Heb er nog niks over gehoord of gelezen.
  • Truusn

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Truusn heeft ontvangen van andere leden.

500 megawatt
    Klant aan huis

Klant aan huis

22 maart 2017, 15:04

Toon koppeling is hier nu ook hersteld of het nu voor een ieder is weet ik nog niet
  • Truusn

500 megawatt
    Klant aan huis

Klant aan huis

22 maart 2017, 15:26

mAiden wrote:

Het werkt nogsteeds even dramatisch, als 2 maanden geleden..
    Kan nogsteeds geen verbinding met Toon krijgen via Triggi, nogsteeds de broken token verhaal..
    Aap verdwijnt bij mij ook weer van me mobiel, lang genoeg op gewacht, gebeurd verder niks.. Ik geef het op.. Blijf wel schakelen via de PI, dat werkt wel!

Inmiddels wel geleerd dat je dit niet kan verkopen aan de consument.. Product dien te werken, anders dien het offline gehaald te worden, zodat verder onderzoek mogelijk is achter de schermen... Sorry Ton, gaat er bij mij niet in, dat bij jou Triggi prima werkt, maar bij mij dan weer niet.. Eneco/Quby maak in mij ogen dus duidelijk onderscheid in Veldtesters, normale consumenten.. Onacceptabel voor mij..

Probeer het nog eens want kans is nu erg groot dat het opgelost is
  • Truusn

500 megawatt
    Klant aan huis

Klant aan huis

22 maart 2017, 15:29

Net Bericht van Triggi als het goed is zou nu een ieder weer verbinding met de Toon kunnen maken.
    Indien problemen ga dan even naar hulp in triggi en meld het hun.
  • Triggi

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Triggi heeft ontvangen van andere leden.

1 megawatt
    Reacties: 4

22 maart 2017, 15:42

Hey allemaal, Frank van Triggi hier. Het is inderdaad zo, we hebben hard gewerkt met het team van Toon en de koppeling met zowel thermostaat als Slimme Stekkers zou weer moeten gaan werken. We zijn achter de schermen constant bezig om dit te monitoren en eventuele problemen direct op te pakken.
    Wij hebben aan onze kant je eventuele bestaande koppeling met Toon op inactief gezet. Dat betekent dat je eenmalig opnieuw moet inloggen met je Toon loginnaam en wachtwoord om het kanaal te koppelen. Je bestaande triggs moeten blijven bestaan.

- Zijn je triggs toch verdwenen? Alvast onze excuses! Laat het me weten via de in-app chat (liever niet hier) of direct via mail op frank.meeuwsen@triggi.com en ik ga kijken wat ik voor je kan doen
    - Na het opnieuw verbinden blijf je problemen houden met een instabiele verbinding. Zie boven. in-app of mail en ik ga kijken of we het probleem kunnen tackelen
    - Je bent blij en je wilt je nieuwe Toon triggs delen? 🎉 Wees welkom op ons eigen forum (sorry lieve Toon forum moderators...) en deel je trigg!

Ik hoor graag hoe de nieuwe koppeling met Toon. Zowel positieve als negatieve ervaringen, wij willen de beste koppeling voor jullie maken!

Groetjes en een fijne dag!

Frank Meeuwsen
    Community Architect Triggi

PS: Ben je lid van de veldtest groep binnen Toon/Quby, meld je dan bij mij alvorens je de koppeling met het Toon kanaal maakt. We moeten dan eerst handmatig nog een extra trucje uithalen zodat je ook als veldtester kunt genieten van de mogelijkheden met Toon en Triggi ;)
  • mAiden

500 gigawatt
    Verkenner

Verkenner

Co-creatie

Co-creatie

Klant aan huis

Klant aan huis

22 maart 2017, 16:11

Jaaaa de koppeling is er weer!
  • VdB

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten VdB heeft ontvangen van andere leden.

1 gigawatt
    Reacties: 149
    Verkenner

Verkenner

Klant aan huis

Klant aan huis

Gespreksmaster

Gespreksmaster

22 maart 2017, 16:17

Super, het werkt weer!! Echt blij mee!

Frank
    Gr. Frank; Toon® 08-2012; Versie 3.7.9; PV: 2500 pW
  • mAiden

500 gigawatt
    Verkenner

Verkenner

Co-creatie

Co-creatie

Klant aan huis

Klant aan huis

22 maart 2017, 17:08

Alleen slimme stekkers zijn te triggen via Triggi. Thermostaat functie niet..

Bijvoorbeeld :

Als temperatuur hoger is dan 17graden
    Dan zet Toon op 15 graden
  • Brandje Auteur

500 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

22 maart 2017, 18:10

VdB wrote:

Super, het werkt weer!! Echt blij mee!

Frank

Goed hè Frank!
    En nu maar hopen dat de stabiliteit blijft.
    Ook als het meer zijn die via deze wijze de server in de Cloud benaderen.
    De tijd zal het leren.
  • J. Versloot

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten J. Versloot heeft ontvangen van andere leden.

250 megawatt
    Reacties: 22
    Klant aan huis

Klant aan huis

22 maart 2017, 19:02

Helemaal top! Gelijk een trigger of 10 ingesteld en Mn leven is weer een stuk beter! Heb hier overigens ook nog geen controle over de temperatuur maar ik vind het nu al helemaal goud! Thanks Triggi! Zal straks Mn koffie uit jullie mok drinken Haha
  • HJR

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten HJR heeft ontvangen van andere leden.

250 megawatt
    Reacties: 30

22 maart 2017, 19:14

Yes, het werkt hier ook weer, hopen dat het zo blijft daar gaan we maar van uit.
    Groetjes Hans, v.a.13-04-2016 Toon, 2x slimmestekker, rookmelder en slimmemeters.
  • Truusn

500 megawatt
    Klant aan huis

Klant aan huis

22 maart 2017, 19:33

Maiden gaarne via triggi app bericht sturen
  • Brandje Auteur

500 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

22 maart 2017, 20:39

J. Versloot wrote:

Helemaal top! Gelijk een trigger of 10 ingesteld en Mn leven is weer een stuk beter! Heb hier overigens ook nog geen controle over de temperatuur maar ik vind het nu al helemaal goud! Thanks Triggi! Zal straks Mn koffie uit jullie mok drinken Haha

Leuk je enthousiaste bericht te lezen!
    Als jij koffie drinkt uit de Triggi mok, trek ik m'n T-shirt van Triggi even aan; zie m'n avatar.

Inderdaad de controle van de temperatuur instellingen loopt nog niet vlekkeloos, maar de scenes van de slimme stekkers gaan voortreffelijk. Daar ben ik persoonlijk erg blij mee.
    Geldt overigens ook voor de Hue koppeling, tot en met het aanroepen van de daar ingestelde kleurenschema's.
    Daar kan Eneco qua scenes nog wat van leren.
  • Brandje Auteur

500 terawatt
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

22 maart 2017, 20:42

mAiden wrote:

Alleen slimme stekkers zijn te triggen via Triggi. Thermostaat functie niet..

Bijvoorbeeld :

Als temperatuur hoger is dan 17graden
    Dan zet Toon op 15 graden

Hoi Ricardo,

Niet alleen de Slimme stekker, maar ook Hue werkt prima, maar misschien heb jij dus geen Hue.
    Ook als je de locatie optie gebruikt, werkt e.e.a. nog niet goed.
    Ook dat komt vast goed.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Vrienden van Toon