Home
Vrienden van Toon

Toon beveiliging

Kaijoem Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Kaijoem heeft ontvangen van andere leden.

1 kilowatt
Reacties: 1

20 maart 2017, 17:07

Ik heb kleine kinderen en die spelen vaak met het scherm van toon.
Is er mogelijkheid om het doormiddel van een wachtwoord te beveiligen .
Resultaten 1 tot en met 6 van 6
  • Bulldog
    Reacties: 208

20 maart 2017, 17:16

Nee
    Ik ben niet eigenwijs, mijn manier is gewoon beter.
  • Kaijoem Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Kaijoem heeft ontvangen van andere leden.

1 kilowatt
    Reacties: 1

20 maart 2017, 17:17

Oké jammer bedankt .
    Misschien een optie omdat via software toch aan te passen .
  • mAiden

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten mAiden heeft ontvangen van andere leden.

500 gigawatt
    Reacties: 1906
    Verkenner

Verkenner

Co-creatie

Co-creatie

Klant aan huis

Klant aan huis

Toon-expert

Toon-expert

20 maart 2017, 18:12

Tot die tijd misschien idee om Toon eventueel te verplaatsen? Of hoger op te hangen waar Kinderen er niet bij kunnen?

Ik ken het probleem hier ook kleine kinderen, maar Toon hangt hier dusdanig hoog dat hun er niet bij kunnen..
    Vragen omtrent Toon? Stel ze op http://forum.toon.nl/ .. Nieuw forum, voor al je Toon vragen!
  • M.R. Derogee

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten M.R. Derogee heeft ontvangen van andere leden.

1 megawatt
    Reacties: 6

10 juni 2017, 09:55

Toch raar dat het er niet in zit. Instellingen vergrendelen en enkel via de app toestaan zou softwarematig makkelijk moeten kunnen. Had een Nefit easy en daar werkte dit op deze manier. En hoog of laag ophangen haalt niets uit. Kleintjes zijn heel vindingrijk :-) Afleren kost heel wat geduld. Idee voor de softwarebouwers ?
  • Brandje

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Brandje heeft ontvangen van andere leden.

500 terawatt
    Reacties: 28898
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

10 juni 2017, 10:26

Toon® hangt in woningen altijd op een standaard hoogte, zogenaamde oog-hoogte, kleine kinderen kunnen daar niet bij.
    Worden ze groter dan is het een kwestie van opvoeden/leren!
    Groet Ton; Toon® v.4.5.X; Toon® Veldtester & Innovator; PV1920W; Opwek p/j 1700kWh; 6 Sl. Stekkers scènes via Triggi; 4 Rookmelders; 12 Hue
  • Yobotje

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Yobotje heeft ontvangen van andere leden.

100 terawatt
    Reacties: 3695
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

12 juni 2017, 20:02

Had vroeger Modelboten op de vensterbank, deze zijn inmiddels 38 jaar oud maar staan nu in een vitrine (gesierd met Hue licht) omdat volwassenen er niet vanaf kunnen blijven.
    Mijn kinderen toen? Die kwamen er niet aan, dit ter illustratie dat ook kleine kinderen iets bij te brengen is op een vriendelijke manier natuurlijk.
    Houdoe, Theo. 5x Sl. Stekker; Softw. 3.7.9; Firmw. Ketelmod. 37, Meterad. 35/39; OT; Toon® 2014-2. Poll: Schakelschema's, CV ketelwaterdruk

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
Vrienden van Toon