Zonnepanelen Slimmemeter | Eneco Community
vraag

Zonnepanelen Slimmemeter

• 15 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 266 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik heb net een slimmemeter en ik krijg de volgende week zonnenpanelen maar nu is mijn vraag aan jullie, als ik mijn teruggeleverde energie aan jullie wil zien kan dat niet zowel met app als toon ?? vreemd andere eneregie bedrijven hebben een app waarmee je het wel kan zien .
Bij jullie als al eeuwen klant, moet ik 99 euro betalen om het te kunnen zien dat hoort toch echt anders zijn jullie wel voorstander voor duurzaamheid maar zo wordt het alleen maar duurder.
Dus wanneer kan ik het allemaal zien wat ik wil zien

groetjes

3 Reacties

Er is een App Mijn Eneco en die verzorgt dat prima voor je. Gewoon downloaden en je kan zien wat je wil zien ?
Wel je PV aanmelden bij www.energieleveren.nl
Hier nog even een screendump wat je dan ziet:

Houdt er rekening mee dat als je Zon op Toon niet neemt dat het hele stroomgebeuren op Toon niet meer klopt; evenals de statuspagina.

Overigens staat het uiteraard los van duurzaamheid, maar heeft die €99 te maken met de zaken, die daar voor geleverd worden; zoals monteur/montage kWh verbruiksmeter/soms een nieuwe meteradapter/stukje extra software op Toon.
Het is een keuze.......

Op het forum is daar voldoende over te vinden.
Kijk dit zie je op Toon via de App in realtime weergave:

En dit zie je op Toon:

En wil je op Toon je prestatie niveau zien van je zonnepanelen?
Geen probleem; je ziet dan dit; uitgesplitst in totaal/maand/jaar:

Reputatie 2
Badge +1
ik heb de zon op toon module gekregen naar dat ik een jaar verlengde na wat zeuren kan je wel wat krijgen bij Eneco

Reageer