Zon op Toon met maximaal 40 panelen? | Eneco Community
vraag

Zon op Toon met maximaal 40 panelen?

Toon eerste bericht

30 Reacties

Reputatie 2
@thehognl

Bedankt voor je input! Ik zie dat @Ernstig al een antwoord heeft gehad op zijn vragen in een ander topic.

Groet,

Joanna
Reputatie 6
Badge +2
@Joanna het gaat hier om de vraag van @abmdekkers
Inmiddels de toon zon optie ingeschakeld door de moderator.
Als ik de meetadapter probeer te verbinden bij de zonnepanelen optie in toon krijg ik de volgende melding:

https://i.postimg.cc/ncW2ncNV/IMG-3635.jpg

Ik heb de adapter met een vlammetje
En een bliksem erop....

Wie weet hier raad mee?...
Alvast bedankt!
Reputatie 5
@abmdekkers ,

Goed dat je hier je vraag stelt en zeker handig met een foto erbij. Ik heb naar de instellingen van Toon gekeken. Deze melding houdt in, dat jouw huidige meter module (adapter met vlammetje en bliksem) niet geschikt is voor de Toon Zon uitbreiding. Geen paniek! Ik zorg ervoor dat je de juiste meter module ontvangt (kosteloos). Deze ziet er precies het zelfde uit, maar het gaat hier om het juiste modelnummer. Je huidige meter module moet je verwijderen uit Toon via:

-Menu
-Instellingen
-Energiemeting
-Meetmodules --> potloodje rechts
-Vervolgens achter meter module -->op het prullenbakje

Je ontvangt vandaag of morgen een e-mail met een link. Via deze link kan je het pakketje volgen 🙂.

Een fijne avond. Groet,
Dionne
Reputatie 5
Badge
@abmdekkers

Rectificatie, je ontvangt geen e-mail met een link. De meetmodule is vandaag op de post gegaan. Deze valt morgen of overmorgen bij je op de deurmat.

Groet,

Tina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen