vraag

Zon op Toon bestellen via internet (Topic gesloten, bezoek ons nieuwe Toon Forum https://forum.toon.nl/)

J. van Eldik
@Eneco,

De link voor het bestellen van Zon op Toon voor Toon bezitters werkt niet. Het betreft deze link: https://www.eneco.nl/actie/toon-zon/bestellen-zonder-toon/

Hoe kan ik Zon op Toon wel bestellen?

Alvast bedankt!

Groeten, Johan
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.
15 Reacties
Brandje
Hoi Johan,

Probeee deze eens:

https://www.eneco.nl/toon-thermostaat/wat-is-toon/slim-huis/zon-op-toon/?utm_source=google_dds-t&utm_medium=cpc&utm_campaign=01.02%20Eneco%20Toon%20-%20BR&utm_content=Toon%20-%20Zon&utm_term=%20toon%20%20zon&utm_device=m&gclid=CjwKEAjwzKPGBRCS55Oe46q9hCkSJAAMvVuMfrrwnwfYa4PrqkHh_GoFRFtk4V_sRy4FisMnQg8VBxoCdKPw_wcB
Brandje
Sorry de link is wat lang omdat ik 'm via Google heb opgehaald.
J. van Eldik
Helaas, werkt ook niet.
Brandje
J. van Eldik wrote:

Helaas, werkt ook niet.

Oké ik hem 'via de  Iphone®️ opgehaald.
Ik doe het nog even via de laptop.
Brandje
Hier is de url:

www.eneco.nl/toon-thermostaat/wat-is-toon/slim-huis/zon-op-toon/

En die link werkt toch echt:

Brandje
J. van Eldik wrote:

Helaas, werkt ook niet.

Hoi Johan,

In principe kan dat niet; je ziet de screendump die ik heb bijgevoegd. Ik gebruik Chrome.
Staan de cookies op Aan bij jou?
Probeer even svp een andere browser.
J. van Eldik
Hoi Ton,

Het lukt wel om op de website van de Zon op Toon te komen. Maar wanneer ik wil bestellen kom ik niet op de bestel website. Zie mijn link. De website geeft een foutmelding niet mijn browser.

Groeten, Johan
Brandje
Hoi Johan,

Dat is vervelend.
Maar als straks een moderator reageert kan die het ook voor je regelen en je kannmeteen nadere vragen stellen inzake je aanvraag.
Komt vast goed.
J. van Eldik
Het ligt toch aan safari. 😕
J. van Eldik
Zojuist de bestelling geplaatst! Ben benieuwd. De verwachting is hoog als de screenshots van Zon op Toon zie.
Brandje
J. van Eldik wrote:

Het ligt toch aan safari. 😕

Kijk dat bedoel ik dus!
Fijn dat het gelukt is Johan.
Om je even lekker te maken, hier de huidige Zon op Toon®️ situatie bij mij.
Je ziet ik wek al weer met mijn PV van 1920 bijna 900 Watt op en lever 500 Watt aan de 'buren':

mpleizr
Reputatie 3
Badge+4
in voorbereiding op de komst van mijn zonnepanelen op 6 april zojuist zon op toon besteld.

Hopelijk kan het geheel kort na installatie geplaatst worden.
Brandje
Goeie zet Mark!
En dan straks als het aantal zonne-uren per dag steeds groter wordt, genieten van een Toon®️ met alles inzake de opwek en verbruik en teruglevering bij elkaar op 1 plaats aan de muur.
Top!
mpleizr
Reputatie 3
Badge+4
Het begint al aardig te kriebelen Ton. Juist de combinatie toon®️ en zonnepanelen is een sterk geheel.

Laat nu de zomer maar beginnen 🙂
Brandje
Klopt Mark!
Dat is wat ik ook steeds beweer!
Er is geen eender op de markt verkrijgbaar!
En mijn test gaf aan Seat de accuratesse op een zeer hoog peil staat.
Met deze combi is Eneco nog steeds uniek.