Zijn mijn energieprijzen al aangepast in Toon? | Eneco Community
beantwoord

Zijn mijn energieprijzen al aangepast in Toon?

• 8 december 2016
  • 7 reacties
  • 166 Bekeken

@Moderator zou U eens kunnen checken of de juiste energieprijzen van zowel gas als elektriciteit al aangepast zijn in mijn Toon thermostaat.
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
icon

Beste antwoord door Danielle 9 december 2016, 12:07

@Bulldog,

Het e.e.a. staat inderdaad nog niet goed. Ik zorg dat het binnen enkele dagen in orde is op Toon!
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

7 Reacties

Op het moment dat ik naar de Toon keek startte deze uit zichzelf weer op..... ik zag dat er aanpassingen zijn gedaan. Nogmaals bedankt. :D

Dit Topic mag van mij op slot gezet worden.
Reputatie 7
Badge +6
@Bulldog

Dat heb je snel gezien:D Ik was er mee bezig, alleen kreeg ik een foutmelding, het is dus toch aangekomen. Goed om te horen!
Volgens mij kloppen de prijzen nog niet helemaal, maar de pictogrammen met de duimpjes staan er nu wel in.
Als je ziek op de bank ligt, heb je weinig om mee bezig te zijn.... vandaar dat ik uit mijn ooghoek de Toon opnieuw zag opstarten. :8
Reputatie 7
Badge +6
@Bulldog

Oke misschien dat dat later op de dag goed staat, ik hoor het graag. Beterschap in ieder geval!
Ik ben net even aan het rekenen geweest, maar de energieprijzen zijn nog niet goed verwerkt van zowel gas als elektriciteit in de Toon.
Zou hier na gekeken kunnen worden.?
Reputatie 7
Badge +6
@Bulldog,

Het e.e.a. staat inderdaad nog niet goed. Ik zorg dat het binnen enkele dagen in orde is op Toon!
Dank je wel, Danielle.