Ziggo connectbox werkt niet met TOON. | Eneco Community
beantwoord

Ziggo connectbox werkt niet met TOON.

  • 12 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 616 Bekeken

Help!
Sinds vandaag een nieuwe modem van Ziggo. De Connectbox. Werkt goed, maar werkt niet met de Toon. Als ik wil inloggen dan lukt dit niet.
icon

Beste antwoord door Brandje 2 september 2019, 10:48

Voor de Connectbox van Ziggo is dat voor de WiFi koppeling met Toon®️ niet (meer) nodig. Ik gebruik deze box zelf ook.

Er mag dus net als in dit topic gewoon dezelfde SSID naam voor 2,4 en 5.0 GHz gebruikt worden.
Vroeger was dit op Toon®️ een issue, maar dat is gelukkig al lang niet meer zo.
Hooguit moet Toon®️ vooraf nog even een harde reset hebben tvv het “vasthouden” oude instellingen.😉
Bekijk origineel

8 Reacties

Zie je in het venster “Beschikbare WiFi-netwerken” je SSID van je Connectbox wel staan?

Staat op je Connectbox de optie 2,4 GHz ook afgevinkt?
Ik zie wel mn SSID staan en ik log goed in, maar dan blijft het radje draaien. De opties 2,4 en 5 ghz staan beide aangevinkt.
Oké prima.
Ik heb dezelfde Connectbox; dus het moet lukken.

Geef Toon®️ eens een harde reset.
Dus maak je ketelmodule bij je CV even 1 minuutje stroomloos.
Doe de WiFi-aanmelding dan nog een keer.
Bedoel je deze?

Klaar!!!
Top, bedankt voor de tip.
Top!
Deze truc is idd meestal voldoende. 👍

Veel plezier weer met je Toon®️ en nu met je nieuwe modem.😀😀
Zorg dat je SSID per netwerk verschilt. Dan moet hij het doen zonder problemen.
Voor de Connectbox van Ziggo is dat voor de WiFi koppeling met Toon®️ niet (meer) nodig. Ik gebruik deze box zelf ook.

Er mag dus net als in dit topic gewoon dezelfde SSID naam voor 2,4 en 5.0 GHz gebruikt worden.
Vroeger was dit op Toon®️ een issue, maar dat is gelukkig al lang niet meer zo.
Hooguit moet Toon®️ vooraf nog even een harde reset hebben tvv het “vasthouden” oude instellingen.😉

Reageer