Ziggo connectbox werkt niet met TOON. | Eneco Community
beantwoord

Ziggo connectbox werkt niet met TOON.

  • 12 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 180 Bekeken

Help!
Sinds vandaag een nieuwe modem van Ziggo. De Connectbox. Werkt goed, maar werkt niet met de Toon. Als ik wil inloggen dan lukt dit niet.
icon

Beste antwoord door Brandje 12 augustus 2019, 21:42

Oké prima.
Ik heb dezelfde Connectbox; dus het moet lukken.

Geef Toon®️ eens een harde reset.
Dus maak je ketelmodule bij je CV even 1 minuutje stroomloos.
Doe de WiFi-aanmelding dan nog een keer.
Bekijk origineel

6 Reacties

Zie je in het venster “Beschikbare WiFi-netwerken” je SSID van je Connectbox wel staan?

Staat op je Connectbox de optie 2,4 GHz ook afgevinkt?
Ik zie wel mn SSID staan en ik log goed in, maar dan blijft het radje draaien. De opties 2,4 en 5 ghz staan beide aangevinkt.
Oké prima.
Ik heb dezelfde Connectbox; dus het moet lukken.

Geef Toon®️ eens een harde reset.
Dus maak je ketelmodule bij je CV even 1 minuutje stroomloos.
Doe de WiFi-aanmelding dan nog een keer.
Bedoel je deze?

Klaar!!!
Top, bedankt voor de tip.
Top!
Deze truc is idd meestal voldoende. 👍

Veel plezier weer met je Toon®️ en nu met je nieuwe modem.😀😀

Reageer