Zeer goede ervaring met Eneco telefonische service! | Eneco Community

Zeer goede ervaring met Eneco telefonische service!

Reputatie 5
Badge +3
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 157 reacties
Bij deze wil ik mijn complimenten delen met Eneco en de rest van de forumgebruikers.

Ik had al een paar jaar Toon aan de muur hangen en deze werkte verder uitstekend. Ook had ik daarlangs een tweede Toon die geroot was en waarbij ik zon op Toon draaide. Nu deed de gelegenheid zich voor om een nieuwe Toon 2 te bemachtigen en deze had ik vandaag geïnstalleerd.

Bij het activeren voor mijn Nieuwe Toon 2 kreeg ik een zeer vriendelijke jonge man aan de lijn die nog niet zolang bij service werkzaam was, maar zeer behulpzaam! Omdat ik zelf technisch onderlegt ben en de activatie met Toon 2 iets anders gaat als met de oude Toon zijn we gezamelijk aan de slag gegaan en tevens was het mogelijk om gelijk zon op Toon actief te krijgen zonder monteur omdat dit bij mij al enige tijd werkte op de oude Toon zonder abbo.

Voor beide partijen was dit een mooi leer moment om tot een vlotte activatie en zon op Toon te komen zonder enige inmenging van een derde partij.

Het mag ook wel eens gezegd worden dat er ook dingen goed en correct afgehandeld worden.
Nogmaals Eneco mijn complimenten!

3 Reacties

Altijd goed om dit soort berichten te lezen op het forum.

Op zich is wat je schetst niets bijzonders, want je nieuwe displaynr van Toon2 wordt gekoppeld aan je account en that's it.
Dat geldt ook voor Zon op Toon.

De meeste onder ons hebben een abo en dan kan alles gewoon via het forum geregeld worden.
Scheelt telefoonkosten, maar heb je geen abo, dan is idd bellen de enige methode en als dan blijkt dat alles rondom Zon op Toon in eigen beheer is gedaan, dan zal Eneco altijd Zon op Toon op je Toon gewoon verder (gratis) activeren.
Voorbeelden daarvan genoeg op het forum.

Top dat je een compliment uitdeelt😃 .
Ik zelf vind dat dat veel te weinig gebeurt.
Reputatie 5
Badge +3
Ja Brandje we klagen met ons alle wat af, maar zoals je zegt je moet ook tijd maken om een goed bericht te plaatsen als alles naar wens verloopt.

De medewerker van Eneco was nog maar net 2 maanden in dienst en bij de Toon 2 staat geen display-code meer op de doos, daar wijkt de procedure al af van de oude. Tevens wou ik dus ook zon op Toon geactiveerd hebben terwijl ik dit officieel niet had zonder tussenkomst van een monteur.

Omdat de medewerker alle tijd nam en regelmatig achter de schermen info vroeg kwamen we tot een goed resultaat waar we beide van wat geleerd hadden. Het was zelfs zo dat ik de medewerker een compliment gaf wat deze erg kon waarderen. Het zijn toch meestal klanten die een pasklare oplossing willen horen en zelf niet bereid zijn om ook mee te denken om hun probleem op te lossen.
Klopt, vandaar dat ik apart even meldde dat als je geen abo hebt je idd altijd even moet bellen en dan wordt meteen die activatie Zon op Toon even gedaan.
Want een abo is nu eenmaal verplicht.

Idd willen sommigen een pasklare oplossing hebben; ook daar is niets mis mee, niet iedereen heeft voldoende (technische) kennis en dan is ook het forum een prima plaats en oplossing.
En dat scheelt telefoonkosten.

Dan denken we gewoon even mee en komen meestal ook tot een bevredigende oplossing.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen