Z-wave uitbreiding Toon | Eneco Community
vraag

Z-wave uitbreiding Toon

• 30 november 2014
  • 2 reacties
  • 1372 Bekeken

Is het mogelijk, in navolging van de Fibaro slimme stekkers, alles van de fa. Fibaro aan te sluiten op de Toon. Ik denk hierbij aan inbouw schakelmodules, dimmers en sensoren. Dit zou een enorme stap zijn in algehele controle via Toon en apps.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

2 Reacties

Reputatie 1
Badge
Is het mogelijk, in navolging van de Fibaro slimme stekkers, alles van de fa. Fibaro aan te sluiten op de Toon. Ik denk hierbij aan inbouw schakelmodules, dimmers en sensoren. Dit zou een enorme stap zijn in algehele controle via Toon en apps.

Goed plan maar ik weet niet of de Toon de processing power heeft om ook een domotica oplossing te worden, of bedoel je dit niet? De fibaro stekkers kunnen voor zover ik weet , alleen uitgelezen worden en aan/uit geschakeld worden. Geen ifttt besturing. zou inderdaad wel cool zijn. Heb zelf de toon nog niet binnenmaar zal niet lang meer duren hoop ik. Heb ook een raspberry pi met daarop domoticz en snel een aeon zwave usb stick om eea te koppelen. Domoticz indersteund de toon , zwave en Philips Hue.
Als ik mijn spullen binnen heb zal ik een update geven over mijn ervaringen.

Dan moet er wel een tab zijn zoals Slimme Stekker om via Toon de bediening te doen.
Als je wilt zien wat de toekomstige mogelijkheden van Toon op dat gebied zijn; zoek dan eens op Toon 3.0